marți, 27 noiembrie 2007

A fi Creator

Din esenta noastra s-a ivit iubirea; o raza aurie calauzea esenta Creatorului catre inima noastra fizica, purificand si dezvelind cristalul interior; a fost desprinsa o picatura, o lacrima cristalina, pura ca stropul de roua in clarul diminetii.
Atat a fost suficient ca sa creeze cea mai fina si mai fantastica retea in esenta celui mai transparent cristal: de finetea matasii, aceasta retea se tesea singura in jurul nostru; isi tesea singura stropii stralucitori in clinchet de clopotei; se tesea si se rasucea formand un cocon in jurul nostru, transformand firul de cristal in fir de aur moale.
Noi am patruns prin acest cocon ca printr-o mare poarta de aur si am simtit ca iesim pe cealalta parte a lui, cu incetineala metamorfozarii corpului nostru.
Ieseam asemenea fluturelui din coconul de matase.
Eram tot noi, dar altfel; corpul ne era transparent, acoperit cu un voal mai pur ca aerul; cel mai pur cristal contribuise la nasterea noastra intr-un spatiu sacru.
Realizam ca suntem intr-o noua lume unde nimic nu este definit; simteam doar un albastru azuriu strabatut de reteau fina, cristalina, unde doar daca te concentrai vedeai picurii de cristal si simteai ca daca vei respira profund, acestia vor incepe sa cante.
Gandurile taceau …. simteai sacralitatea … orice vorba sau gand puteau denatura frumusetea spatiului ……..eram pe Noul Pamant !
Am lansat chemarea catre Marile entitati de Lumina sa ne ajute sa ancoram acest spatiu in corpurile noastre si in corpul Terrei.
In cea mai deplina tacere si sacralitate, acest spatiu s-a extins in celulele noastre ancorandu-se adanc pana in ADN. Vedeam corpul fizic cum se dematerializeaza, se spatiaza si primeste culoarea sa. Lord Sananda si Asthar Sheran vegheau in imediata noastra apropiere. Procesul se extindea si asupra Terrei, ancorandu-se pana in inima ei.
Am rugat sa fim ajutate, sa primim cea mai pura si sacra iubire pt a umple acest spatiu, daruind-o din toata fiinta noastra; am completat-o cu floarea vietii si cu floarea “Nu ma uita“ a Creatorului; am continuat, cerand permisiunea, sa-l ancoram la toate cristalele Romaniei, ale Terrei, pana in adancul salilor din Amenti, in inima celor 33 de fiinte de Lumina.
Spatiul expanda si se intindea peste cuprinsul Terrei; am simtit apoi ca un nor ne invaluie ca o briza racoroasa .... soseste … si o lumina violacee se face vizibila ….. St Germain isi facea aparitia cu flacara lui violet; am primit-o si la aceasta noua dimensiune integrand-o in inimile noastre; primeam energia lui, priveam azuriul de cristal creat din noi, cand, am simtit o energie feminina apropiindu-se; o puritate si o noblete noua pt mine: era aspectul feminin a lui St. Germain, Lady Portia. Energia ei a coborat asupra noastra, de o iubire profunda si gratioasa.
Sai Baba, Lorzii Luminii, Mahacohan, Logosurile, Kryon si Metatron care a sigilat lucrarea, toti au fost langa noi si ne-au ajutat cu energiile lor, perfectand lucrarea.
Am multumit din toata fiinta noastra, lor si noua.
Iata, asa a decurs o zi din viata unui Creator !
Cu iubire infinita
Renate si Mihaela

Niciun comentariu: