luni, 5 noiembrie 2007

Initiere Solariana

Fiecare dintre noi stie cine este, fiecare stie ca am trait in templele din Atlantis, Egipt, Dacia: iata ce informatie am primit in urma unei meditatii impreuna cu o prietena din Sibiu, Renate: ce am primit daruiesc - o scanteie care sa va reaprinda focul launtric!
Vorbeam cu prietena mea de coloanele de lumina pe care noi - corpuri uman-divine, le creem acum, aici.
......Si povestea s-a declansat...
Vizualizand coloana mea de lumina, am simtit nevoia sa o unesc cu a ei: scantei s-au produs in momentul unirii celor doua coloane si ne-am trezit intr-un tunel urias, de unde o entitate inalta ne-a aruncat intr-o alta dimensiune.
Acel urias, devenind un barcagiu egiptean, dupa imbracaminte, ne conducea intr-un fel de canoe pe un fluviu extrem de lin.
Oprirea s-a facut in fata unui Templu urias din care vedeam doar o statuie de Faraon, foarte inalta; as putea spune ca era Templul de la Abu-Simbel, dar nu stiu sigur (stiu din cartile lui Drunvalo Melckizedek ca inaltimea statuilor, reprezinta un grad inalt de constienta).
Eram amandoua imbracate in haine lungi albe si cu coroane de flori albe micute pe cap.
Am asteptat in fata Templului pana au venit doua entitati de lumina ce ne-au introdus ..... si am intrat .... nu vedeam nimic, era intuneric pt ochii nostri.......cand din subtil, o lumina discreta de un albastru eteric a inceput sa se formeze; suav se inalta pentru a contura in interior o silueta atat de draga si fata de care eu nutresc o profunda si pura iubire: Preaiubitul Akenaton.
(sau Akhnaton, sotul frumoasei Nefertiti ..... cei doi au trecut Egiptul de la politeism la monoteism, reprezentat de Marele Zeu Ra).
Am ingenuncheat si El ne-a asezat in jurul fruntii o bentita - coronita aurie de o mare luminozitate: am multumit si ne-am ridicat in picioare: intr-un fundal, ghiceam un cor cu o muzica celesta. Am ramas in picioare patrunse de muzica si de fiorii divini ai momentului.
Pe Akenaton il simteam langa noi, urmarind parca buna desfasurarea evenimentului: planul mental s-a luminat mai mult si in fata a aparut capul Sfinxului; raze de lumina trimiteau ochii lui catre inima noastra.
Taceam si simteam energia cum curge in corpurile noastre: un con de lumina a luminat una din labele Sfinxului si am simtit sa ne apropiem sa o atingem si sa multumim.
Peste tot acest tablou divin s-a ridicat insusi Marele Zeu Ra: l-am vazut ca un disc imens stralucitor ce-mi lumina pieptul: cand razele sale mi-au atins pieptul, am simtit ca si eu port un astfel de disc in inima mea ... era atat de mare ca parca imi sectiona gatul .... si din discul meu a plecat un flux de lumina ... cand cele doua fluxuri s-au intalnit, a fost un impact puternic in aer si lumina s-a revarsat in jurul nostru.
Instantaneu am simtit ca port pe cap un imens disc de lumina.
Treptat toate s-au retras.....am multumit si cand credeam ca este gata, pt cateva fractiuni de secunda l-am vazut pe Marele Zeu Ra .... era pe un tron de aur, cu un lung sceptru in mana, pe un nor de lumina.

..... Apoi revenirea in planul nostru .... nu si revenirea noastra, caci ramasesem fara cuvinte.
A doua zi am primit in mental informatia ca a fost Initierea Discului Solar.
Multumesc Marelui Zeu Ra. Lumina primita o revars asupra celor care vor citi aceste randuri; informatia nu este numai pt mine, este si pt voi pt a reaprinde acele amintiri de mult apuse, dar care, energii, vor sa fie ancorate acum, aici.
Dupa cateva zile, Melfior Ra ne-a confirmat ca cei care in Egipt au facut aceste initieri, sunt Solarieni si multi se gasesc acum in Romania.
Cu nespusa iubire
Sora voastra de peste veacuri

Niciun comentariu: