duminică, 18 noiembrie 2007

Piramida Luminii Celeste

Prea iubita Eu sunt, m-a chemat pe taramul visurilor de cristal si mi-a condus pasii in fata Paznicului Portii –SFINXUL-. Lumina izvorata din pieptul sau a patruns in al meu si in acelasi timp m-a absorbit.
Am trecut usor prin structura sa pana in marea sala de sub El.
Ma vedeam o fata tanara imbracata in alb si coborand treptele care duceau catre mijlocul salii. Sala avea coloane albe pe partile laterale si era placata cu dale mari de piatra. Catre mine a inaintat Zeita Hathor purtand insemnele regale pe cap
- Ce doresti de la mine ? a intrebat
Din interiorul meu a venit raspunsul :
-Nemurirea.
-Ce sa faci cu ea ?
-Sa fac ce ai facut tu pt planeta Terra.
In acel moment de undeva, spre marea mea surpriza, s-a apropiat de noi Nefertiti. Avea capul asa cum il stiti din picturi, dar corpul era mult mai inalt si voinic. A urmat un schimb de cuvinte transmise telepatic; ochii comunicau in limbajul mut al iubirii profunde.
Am multumit, cele doua entitati au plecat si eu m-am trezit afara langa Sfinx, prieten si sustinator.
Ochii mei s-au ridicat catre inaltimea Piramidei Luminii Celeste, catre minunatul ei varf stralucitor. Am simtit ca-i zambesc si parca am zburat catre varful ei. Piramida m-a atras lipindu-ma de o fateta a sa, dar pt ca lucrarea nu o puteam face singura, am chemat-o imediat pe Renate.
Amandoua ne-am reluat locul pe cate doua fete opuse ale varfului piramidal si mainile noastre s-au unit.
Renate mi-a spus ca a primit informatia ca vom prticipa la activarea Piramidei Luminii Celeste dupa 26000 de ani si ca insusi Lord Sananda va onora aceasta activare.
Am simtit ca devin piatra, una cu Piramida. Renate a devenit un splendid lotus cu o mie de petale de un alb minunat de stralucitor, ornat cu lumina aurie. Eram un sfesnic cu trei brate care sustinea minunata floare pt a-si exprima maretia. Am pus capul pe inima ei si am devenit una cu ea.
Din corpurile noastre o seva se prelingea in josul peretilor, strabatand marile blocuri de piatra pana la Piramida subterana, omologul celei de la suprafata, dar cu varful in jos; era viata care revenea dupa atatia ani. Marele Zeu Ra s-a ridicat pe bolta pana deasupra noastra si Lumina sa a atins lotusul; petalele s-au deschis primindu-l, lasand firul de lumina sa alunece in lungul axei pana la celalalt varf; impactul s-a produs printr-o explozie de culori si sunet; o data drumul creat, lumina si-a intensificat fluxul si forta; auzeai o cascada ce cade de la mare inaltime, lumina deblocand si facandu-si loc pana a tasnit pe partea cealalta a Planetei, libera in Univers.
Vedeam din exterior varful, floarea si cele doua piramide din cel mai pur si transparent cristal.
Lumina cobora tocmai din Marele Soare Central si dupa 26000 de ani, refacea conexiunea cu Piramida. Cercuri de Lumina intrau si ieseau intersectandu-se cu axa si formand vezica-piscis; lumina radia si patrundea prin tot corpul Piramidei reluandu-si locul de drept.
De deasupra noastra lumina, continua sa-si reverse bogatia; deodata, ca o boare, cineva a adus o buna-vestire; inima noastra a tresaltat, emotia ne-a inundat; undeva sus se facea o mare pregatire pt cineva foarte insemnat; Lumina Lui se apropia; o unda inalt vibrationala ne-a atins; am chemat imediat toate entitatile de lumina cunoscute, toate Fratiile pt a ne purifica corpurile, gandurile, calea celui care se apropia. Planeta s-a cutremurat sub pasii sai; lacrimile noastre au spalat, mainile noastre au maturat calea, pe care inainta Marele Lord si Domn al Luminii – Lord Sananda.
Din cea mai inalta si pura vibratie de lumina, sfera sa de lumina, se creea si se apropia cu “pasi“ lini de locul unde eram. Era o Lumina in toate si in tot, in care ii puteam ghici parul blond putin ondulat pana la umeri si ochii albastrii, nespus de iubitori si intelegatori.
Lumina ne-a cuprins/invaluit, a trecut peste noi continuindu-si misiunea pt care venise. Aducea cu el iubirea si pacea unui intreg Univers. Nu mai vedeam nimic; eram contopite cu acea energie; am simtit ca Nefertiti ni se alatura cuprinzandu-ne umerii.
Dupa nu stiu cat timp, norul de lumina ne-a tras pe toate trei in sus; am plecat catre o dimensiune inalta, ni s-a transmis, catre Templul Luminii Sacre a lordului Sananda din Marele Soare Central.
Aici toti patru am format un nucleu: a fost o uniune sacra a inimilor noastre in care noi i-am daruit Lui inima, mintea, faptele si gandurile; am permis energiei Lui sa patrunda in corpul nostru si sa se manifeste pe Pamant. Ne-a facut sa constientizam ca devenim Emisarii Luminii Lui pe Pamant. Nefertiti continua sa ne tina imbratisate; energia noastra si a lor lua diferite forme de geometrie sacra; devenisem o forma piramidala rombica in care varful de sus era Lord Sananda, cel de jos Nefertiti iar noi completam mijlocul; de aici se lucra cu lumina pana in corpul nostrum fizic, simtind ca fiecare particica, pana la cea mai mica celula, ni se curata si activeaza . Nucleul pe care l-am format, a coborat usor in axul Piramidei si a facut conexiunea cu diamantul inimii Mamei Terra.
(Eu am fost chemata; Nefertiti a patruns cu lumina in axul Piramidei)
Renate a ramas singura cu Lord Sananda si i s-a infatisat in toata splendoarea sa. Lacrimi de bucurie si iubire i-au inundat obrajii, iar Lumina lui a patruns fiinta ei si a Planetei.
Lumina si iubire
Renate si Mihaela

Niciun comentariu: