joi, 15 noiembrie 2007

Tatal Creator

Dragi si Drage
Vorbeam cu Renate --- asa incep toate calatoriile noastre --- te miri ce, pana cand simti ca ai un drum anume de facut; nu poti opri, nu poti schimba; forte iubitoare te calauzesc si te abandonezi lor.
Vorbeam de Maestri iluminati si de Entitatile de Lumina cunoscute noua tuturor, cand am simtit nevoia sa ma manifest in toata maretia mea sa ma manifest ca un spirit liber si independent.
---- am grait atunci: le port toata recunostinta si iubirea, pot oricand sa ingenunchez in fata lor dar .......vreau la fel de mult sa fiu EU, EU, EU, in toata splendoarea mea si la nivel de egalitate cu ei toti; vreau sa fiu un Soare si sa luminez Universurile.
.......... si asa a inceput calatoria in universul nostru interior: ne avantam spre zari cu o viteza de neimaginat, o lumina puternica ne absorbea si ne transmitea ca este drumul Soarelui ....... culori dupa culori se succedeau, pluteam spre miezul miezului, in auriuri catifelate, in portocaliul zorilor si apusului ... in focul creatiei pure; o galaxie de culori ne amesteca ne topea ne invia, ne ghida spre un ocean de un albastru azuriu: ERAM .... in OCHIUL DIVIN AL CREATORULUI.
..........simteam ca suntem ACASA ,...... eram lumina din lumina ... simteam contopirea cu acel nucleu /foc creator de unde am plecat ...... auzeam suflul creatiei, vedeam scantei-entitati acum nascute, facandu-si loc, incepandu-si periplul etern.
Raze de foc transcend dimensiunile pana in corpul fizic si activeaza micul nucleu auriu aflat in centrul fiintei noastre;intensitatea in deplina armonie cu frecventa corpului sparge crusta acoperitoare si permite esentei divine sa se manifeste; un miez in miniatura cu cel al Creatorului se iveste; simteam cum seniorul, activeaza juniorul ... si, expansiunea fiintei energetice a inceput cuprinzand ..... larga zare .... eram pretutindeni.
Actiunea Tatalui Creator continua: lasere tasneau din Sinea Lui si lucrau pana in corpul fizic: simteam actiunea lor baleindu-ne corpul: se dizolva sau se suda ceva pe intreaga coloana vertebrala; constiinta noastra era prezenta cand in corp cand in acea dimensiune inalta (cam trei emisii au avut loc).
Incet, legatura cu Creatorul s-a intrerupt si ne-am simtit independente .........si atunci, noi care am devenit la fel cu Sursa Creatoare, am explodat in mii de fascicole de lumina ... adevarati Sori - fii ai celui care ne-a creat.
Eram doi Sori ai Universului, revarsand si emitand energia cu care am fost inzestrati: o emisie de iubire si lumina ce continua cu o apropiere de Terra.
Vedeam Planeta cu oceanele si muntii, apropierea continua, am simtit cum atingem copacii apoi pamantul si am intrat in el coborand straturi, straturi pana la Soarele Mamei Terra.
Iata-ne in Soarele-inima al Iubitei Terra: am urmat acelasi proces de dizolvare, topire si refacere, urmat de iesirea inafara lui in scanteierea lui uriasa.
Imprejurul nostru erau mii de entitati de lumina si ne asistau in lucrarea noastra caci am simtit iar emisia de lumina --- se simtea pana in corpul fizic: ceea ce am primit de la Mama Terra, corpurile noastre transmiteau intregului corp Planetar. Treptat totul a diminuat si am revenit incet in corpul fizic

Niciun comentariu: