marți, 1 ianuarie 2008

Activare

Dimineata zilei de 1 ian a sosit printr-un indemn de a-mi gasi cristalul si de a ma activa.
Am patruns in planul interior intrebandu-ma unde poate fi acest cristal. Tatonand, patrunzand profund in acest plan inca necunoscut, am perceput un spatiu ce l-am definit accelerator, dupa vibratia si lumina ce se emana - era o lumina alb-incandescend cu rol de activare.
Am contactat-o pe Renate si am patruns in acel flux de energie alba. S-a simtit necesitatea conexiunii cu Consiliul Batranilor din Telos, cu Marele Preot Adama si cu avatarul Lemurian, apoi lumina si-a desfasurat actiunea asupra corpurilor – stiam/simteam ca se lucreaza pe ADN.
Dupa un timp, forma sferica a spatiului a devenit piramidala si prin varful sau s-a primit lumina Marelui Soare Central.
A fost un alt moment de intensificare a luminii, care a adus noi coduri, corpurilor; acestea erau insotite de lumina albastra de protectie, lumina violet de transmutare si lumina roz a iubirii pure; prin lumina albicioasa, un simbol a venit: cheia nemuririi, reprezentat de 3 crini albi, simbol regal de energie vesnic nemuritoare - ceea ce vom deveni noi.
………….. Si iata cum cristalul cautat a inceput sa se formeze; a inceput cand cei 3 crini au devenit unul, contopiti intr-un mugure de diamant; prin miscari de rotatie forma sa crestea, se schimba, devenea acum o stea cu 5 colturi, ba cu 6, ooh!! Iata 3 piramide una peste alta, iata cristale paralelipipedice cat o casa de inalte, aaa! iata cristale unul in altul cu minunate forme, ce stralucire, ce claritate, pulseaza de viata, ne transmite ceva: ooooo! este o …SUPERNOVA! …. in inima noastra, in Universul nostru am dat nastere unei nove din cristalul cel mai pur din iubirea cea mai curata a Sursei noastre interioare.
Am agatat aceasta Supernova pe bolta cerului, permitandu-i sa-si viseze visul, iar numele ales de ea a fost : RE - MI - RA ….. face parte din constelatia Solarienilor … iata versurile Renatei:
Re-Mi-Ra
O supernova esti in inima mea.
Tu radiezi lumina divina
Si creezi o viata sublima !

Niciun comentariu: