marți, 22 ianuarie 2008

Initiere In sarcofag sub indrumarea Marelui Thoth

Azi dimineata, intre vis si realitate, am simtit corpul meu astral plecand in Piramida Luminii Celeste si asezandu-se in sarcofag. Sarcofagul, la alegerea mea, a devenit un sarcofag din cele mai alese diamante, sclipind si stralucind in mii de culori, ce-ti luau ochii. M-am asezat in el cu capul spre nord. O parte din mine asista ca spectator, alta parte era asezata in sarcofag. Vedeam entitati de lumina - medici stelari - aplecati asupra partii mele astrale si lucrand. Lucrau asupra capului meu, cand i-am auzit sa inchid ochii astrali. M-am conformat ; lucrau asupra ochilor mei.
Aspectul meu spectator cauta sa nu faca galagie si astepta linistit langa peretele Piramidei.
Cand operatia s-a terminat, aspectul “spectator“ a fost invitat sa-si ia locul in acel corp si sa deschida ochii. Am intrat in el ca intr-un costum si am deschis ochii.
- “ Cum vezi ?” am fost intrebata. Ma uitam in jur si am remarcat claritatea.
- E mai clar ca inainte, am raspuns.
Ridicand ochii sa privesc mai departe, l-am vazut pe Thoth in fata mea: fata era libera si purta pe cap acel acoperamant specific egiptean, cum il au faraonii; este prima data cand il vad in aceasta postura. Mi-a facut semn sa ma ridic si sa ma apropii. Mergeam spre el plutind, privindu-i ochii,cufandandu-ma in spatiul lor infinit ….. asteptam si priveam … am simtit invitatia de a ma interioriza si a simti.
Ochii s-au indreptat catre sarcofag unde toate acele cristale - diamante transmiteau vibratia unei singure inimi. A sosit momentul sa fac eu invitatia de a patrunde in acea inima si impreuna am simtit cum alunecam cu mare viteza in straturi din ce in ce mai profunde ale constiintei.
Ne-am oprit in fata portii cunoscute, Marele Thoth a batut in ea anuntand;
- Suntem cei ce poarta Lumina ….. Usa s-a deschis si am pasit intr-o mareata si minunat de luminata sala ….. sala unde exista si straluceste in toata splendoarea sa, Floarea Vietii .... Flacara Vietii.
Am intrat in acea Floare /flacara incarcandu-ma cu Lumina si energia ei.
Ma intrebam de unde vine, cine a adus-o, cum sta aici, unde sunt inceputurile ei .... ? La toate venea acelasi raspuns …. De la cel ce le tine pe toate la locul lor … Apoi m-am gandit ca de fapt nu sunt secrete in lume ….. e nevoie doar de ceva timp sa jungem acolo unde dorim si totul se dezvaluie.
Am iesit din Floarea Vietii, m-am indreptat catre Thoth si patrunzand iar in ochii sai am simtit intrebarea:
- Ce simti sa faci acum ?
- Simt sa urc pe varful Piramidei, sa devin una cu acel varf si sa stralucesc in Lume. ……Imediat am devenit ce mi-am dorit …si de atunci stralucesc acolo conectandu-ma cu TOTUL.
Razele mele de Lumina sa va atinga pe fiecare.
Dragii mei scaldati-va cat doriti in lumina Piramidei si a Salilor din Amenti.
Cu drag
Mihaela

Niciun comentariu: