sâmbătă, 2 februarie 2008

Cristalul Piramidei Luminii Celeste

Citeam din cartea lui Gicu Dan despre CRISTALUL PIRAMIDEI CELESTE, aferent Egiptului depozitat in Muntii Pirinei ---- explicat in cartea lui Melfior Ra.
Fara sa vreau, am intrat in contact vizual cu acest imens Cristal si am simtit ca intru in El.
Imediat am apelat-o pe Renate. Apoi i-am chemat pe: Lord Zamolxe, Lord Ashtar, Lord Sananda.
Am reintrat in Cristal unde, energia sa s-a conectat imediat la a noastra; esenta sa sub forma unui nucleu am transferat-o la PIRAMIDA LUMINII CELESTE, devenind VARFUL SAU.
Intreaga piramida s-a activat devenind de un alb marmoreean. Coloana vertebrala era axa piramidei - axa telurica ce transporta energia spre Piramida subpamanteana, pana in Salile din Amenti, la Copiii Luminii si de aici mai de parte.
Varful Cristalului s-a deschis si raze de Lumina au strapuns cerul; in conul sau de Lumina se reflecta imaginea Lordului Sananda ..... ne simteam ca un Sanctuar a energiei christice.
........ am revenit crezand ca transmisia s-a terminat ....
......Insa Cristalul ne rechema ..... am reintrat in el si pur si simplu ne-a absorbit; energia sa curgea prin tesuturi, prin vene, prin oase; a inceput o reechilibrare a energiilor dintre noi si el; primeam si daruiam pana cand echilibrul s-a stabilit.
Am izbucnit in ras cand m-am vazut scotand capul prin varful sau, mainile, prin fetele sale laterale, picioarele prin baza si incepand sa fug ...... Unde? ...... cu duiosie cristalul m-a oprit din ras si m-a facut sa inteleg ...... ca pot .... ca pot sa il transport ...... am ramas fara grai ..... simteam ca are nevoie de un raspuns ferm din partea mea si atunci am raspuns : -DA. Pot, si o voi face atunci cand momentul potrivit va fi anuntat.
........Iubire, iubire, iubire, primeam iubire din partea lui ..... un gadilit in palma mi-a atras atentia, dar nu voiam sa-l iau in seama, ... zambeam, primind iubirea Cristalului .........furnicaturile au continuat ...... am deschis ochii sa privesc si atunci mi-am adus aminte de cele spuse de Renate: am in palma semnul Mantuitorului, doua piramide ce formeaza litera "M" ..... chakra palmei imi transmitea energia Lordului Sananda; am inchis ochii si L-am vazut in fata mea emitand Lumina din palma; am pasit in aura SA si Fiinta mi-a fost inundata de acea Lumina; m-a ajutat sa eliberez energiile inutile ramanand un corp pur de energie christica ..... inima s-a deschis, din mijlocul ei a inflorit un trandafir din care zburat un fluture catre inima Sa si Univers.
Am revenit in echilibru pt a ancora Lumina in inimile Oamenilor, a preaiubitei Romania si a Mamei Terra.
Cu iubire si respect pt tot ce inseamna viata, Renate si Mihaela

Niciun comentariu: