marți, 26 februarie 2008

Intre Marele Zeu Zamolxis si Lord Melkizedek

Renate astepta sa revin in Iasi. Mi-a comunicat imediat ca de doua zile simte energia Lordului Melkizedek si simte ca acesta doreste sa faca o comunicare.
Ne-am reunit energiile pt a cere mai intai ajutor sa fim asistate in aceasta meditatie
L-am invitat pe Marele Zeu Zamolxis, pe Lordul Melkizedek, familia noastra cosmica: Lorzii Arcturiei, Lorzii din Andromeda, Sirius, Pleiade, Comanda Ashtar, Logosii , Cohanii, arhangheli, ghizi, ingeri, pt o puternica ancorare a energiilor in Romania si in toate zonele energetice ale Pamantului. Energia lui Zamolxe ne-a cuprins, asa cum o cupa isi mentine lichidul aromat intre peretii sai; Melkizedek a proiectat spre noi o flacara imensa o coloana de energie ce venea cu transmisia ca este vorba de constiinta iubirii pure, energie care acum soseste pe Planeta venita din cele mai subtile planuri. Devenite UNA cu acea imensa coloana, in urma permisiunii Terrei, am directionat-o catre inima ei de cristal. Cu ajutorul Marelui Zamolxis am trimis Lumina catre Muntele Athos si catre cele 4 brate ale Crucii Energetice a Terrei.
Ne simteam intre cele doua marete energii, intr-un minunat echilibru divin. Preluam de la Melkizedek, trimiteam catre Zamolxis care distribuia Crucii Energetice, Romaniei si Terrei in totalitate.
Dupa emisia acestei energii,din esenta pura a “trupului“ lui Melkizedek a luat nastere o noua energie de vindecare de un verde smarald care a sosit cu o forta de ciclon si multumim pt aceasta Familiei cosmice care a intervenit imediat cu sustinerea lor, a preluat si am fost capabile sa rezistam la ancorare.
Ultimul fluid energetic a sosit din inima Creatorului, un flux auriu care a incoronat lucrarea si impreuna cu toti prietenii cosmici am expandat toatea aceste energii si le-am ancorat.
Inainte de a ne desparti am facut invitatia catre fratii si surorile noastre mai mari, ca a sosit momentul sa ne cunoastem mai bine si ca oricand sunt bineveniti in casele noastre din Iasi si Sibiu.
Ne consideram pregatiti pt a-I primi si le cerem ajutorul pt a ne instrui, ghida in procesul de reconstructie a Mamei Terra si in evolutia noastra spirituala.
Ei pot veni sa lucreze cu noi, ii asteptam cu drag pt ca dorinta noastra de evolutie si de a oferi ajutor Planetei este imensa.
Cu iubire in suflet
Renate si Mihaela

Niciun comentariu: