sâmbătă, 23 februarie 2008

Marele Zeu Zamolxe ---Initiere Solariana

Ziua s-a incheiat cu o meditatie:
Am simtit energia Lordului Sananda; el a fost ghidul nostru principal, dar nu am uitat sa invitam si energia Marelui Zeu Zamolxis.
Cela doua energii s-au completat reciproc lucrand asupra corpurilor noastre pt armonizare, purificare si deblocarea meridianelor energetice si eliberarea energiilor nedorite. La final am multumit entitatilor de lumina si am inceput fiecare sa povestim despre cele traite pe parcursul meditatiei ……. Insa ce a urmat…!!!.... simteam energia Marelui Zeu Zamolxe in continuare intre noi… si faptul ca vorbeam despre el a marit sentimentul.
Am reintrat toti in meditatie….. Lumina sa a stralucit si am simtit invitatia de a-l insoti in Piramida Nordica din Masivul Retezat. In corpurile noastre de Lumina am ajuns in fata Piramidei. La un semn al sau o poarta s-a deschis si am patruns intr-o incapere larga; aici la alt semn, un perete al incaperii s-a deschis si ne-a permis sa vedem/simtim si sa absorbim atat cat va putea corpul fiecaruia, din energia soarelui din interiorul Piramidei. O energie pura ne-a invaluit, a acelui soare/constiinta si noi, multumind, am ancorat-o in corpurile noastre.
Soarele, s-a retras… si intr-o atmosfera de deplina pace a avut loc un ritual de conferire a discurilor solare zamolxiene. In incapere am simtit ca intra si alti maestri/discipoli ai lui Zamolxe; acestia au facut un cerc in spatele nostru oferind sprijin energetic iar Zamolxe a oferit prietenilor mei cate un disc solar
Dupa ce fiecare si-a primit discul, Zamolxe s-a oprit in dreptul fiecaruia. Primul a fost Gabriel: i-a pus mana pe crestetul capului … Sahasrara a inceput sa straluceasca intens …. i-a cerut sa-si aminteasca … mana sa a alunecat spre piept unde o pecete s-a format si i-a apasat-o pe piept.
A urmat Izabela : mainile lui au poposit pe umerii ei si un puternic flux de iubire a atins-o in Anhata .… i-a cerut si ei sa-si reaminteasca si am simtit ca a fost candva preoteasa in templu. In fata Ginei s-a oprit si punandu-si mainile pe capul ei, i-a cerut sa-si aminteasac … am simtit ca a fost un copil al templului. Pe Elena a atins-o pe cap, i-a luat mainile si i-a transmis o energie de incurajare.
Toti am primit binecuvantarea sa si urarea de bun venit in mod constient, ne-a inundat cu iubirea sa si la urma ne-a insuflat o energie atat de inalt vibrationala ca radiam ca sorii: aceasta energie nu era data pt a ne convinge de existenta sa ci sa constientizam ca suntem SOLARIENI ca apartinem acestui loc numit Romania si mai presus, sa constientizam forta noastra interioara in a expanda Lumina oriunde am fi.
Plini de aceasta Lumina, plini de o noua constienta, multumind strabunilor nostri, am revenit in corpul fizic.
Am adus multumiri intregului Univers pentru toate evenimentele acestei zile si in special Sinelor noastre Inalte care ne-au ghidat sa avem astfel de experiente bogate.
Cu o mare iubire si un profund respect pt ceea ce numim simplu …..viata
Va imbratisam cu drag
Elena, Gina, Izabela, Mihaela, Gabriel

Niciun comentariu: