miercuri, 20 februarie 2008

Poveste - Agartaha (continuare)

Dupa cele scrise in prima parte ...... dupa o oarecare pauza necesara corpului fizic sa se odihneasca, energia Armoniei a revenit cu o si mai mare forta. Simteam complexitatea mesajului, asa ca pt noi forte am sunat-o pe Renate.
Armonia a inceput sa se expandeze in corpurile noastre si sa ne transmita mesajul sau ... era un mesaj al pacii al ordinii si al disciplinei. Zohar s-a apropiat cu energia sa, Sufletul Mamei Terra ne-a umplut inimile si noi am putut expanda ca intr-un foc de artificii.
Aveau sa ne umple si sa ne ofere noi coduri necesare lucrarilor care vor urma.
Ce urma sa primim, erau coduri date de Metatron si Melkisedek, coduri de intelepciune ale geometriei sacre. Codurile puteau curge o data cu Lumina sau prin activarea craniilor de cristal.
Si cum totul este in Unic, acestea si-au facut imediat simtita sosirea; 12 cranii de cristal ne-au inconjurat emanandu-si raza de lumina, conectandu-se la inima noastra si la cristalul inimii Terrei. Lumina acestor cristale, stralucea in interiorul cubului lui Metatron si a energiei lui Melkisedek intr-o minunata armonie coloristica.
Totul era infuzat cu energia Armoniei, expandand si stralucind ca o stea/soare.
Unul din craniile de cristal s-a facut simtit in prim plan; calota sa era de cea mai pura stralucire, cu o discreta tenta albastruie cu raze care emanau in exterior catre Terra; ochii au inceput sa trimita raze catre ochii nostri pana cand cu totul s-a topit in craniile noastre, iar razele au luat directia catre interiorul creierului nostru. Simteai/vedeai cum fiecare particica a cortexului era luminat de raza sa ... Parea ca suntem la o lectie de anatomie, unde profesorul isi plimba bagheta, aratand trasee sau punctand zone cheie.
Aceasta infuzie, asistata de Metatron si Melkisedek a durat pana cand tot ce am primit de la cranii am transmis prin expandare Terrei si aurei sale; cand energia ne-a permis sa ne miscam, am trimis-o in marele Soare Central pt a o returna purificata si amplificata la cea mai inalta si benefica vibratie pt binele suprem al tuturor.
Ca totdeuna, Metatron a sigilat si ancorat energiile in corpurile noastre si ale Terrei, am multumit si am revenit in plan fizic.
Va imbratisam cu drag
Renate si Mihaela

Niciun comentariu: