luni, 10 martie 2008

La lucru pe Statia baza

Frumusetea grupului oglindeste linia armonica pe care am atins-o prin lucrul permanent cu starile interioare, stari ce am invatat sa le controlam, sa le eliberam si sa le inlocuim cu iubire. Acum ne vine usor sa intelegem “jocul“ dualitatii, sa-l evitam pt a nu cadea in “capcane“ si pt a ne folosi energia in scopuri benefice noua, Umanitatii si Terrei. Distantandu-te de dual, faci pasii spre regasirea Sinelui, iar acesta cu bucurie te ajuta sa-ti intelegi scopul venirii tale pe Terra. Acest Sine imens ne aduna. El devine un Sine Colectiv si ne conduce, as spune orbeste, dat fiind faptul ca ochii nostri fizici aproape nu ne mai sunt de folos si cea care “vede“ este inima.
Acestea sunt acum simtirile inimilor noastre.
Iata ca am fost condusi prin simtire “sus“ pe Statia - Baza, impreuna cu prietenii nostri: OrionMarele zeu Zamolxis, Lord Sananda, Comandorul Asthar - Sheran; ni s-a facut aclimatizarea si ridicarea vibratiilor pt a putea calatori mai departe de Statie.
La acel moment inimile s-au deschis catre Sirius si invitatia a venit pe a merge intr-un templu al lor; era un templu cu coloane foarte inalte si intr-o lumina alba-albastruie se contura pe mijloc coloana de Lumina in care am intrat; iubirea/Lumina era absorbita in corpurile subtile, stand acolo, inconjurati de prieteni si poate chiar familia noastra de suflet; Lumina albastra eterica se profila pe fruntile noastre aducand pace si multumire.
Am iesit incet din acea vraja cu promisiunea ca vom reveni.
Culoarul energetic ne-a condus inapoi spre Statie, unde am ancorat si dirijat energia catre Romania si Planeta.
Un alt culoar energetic s-a deschis catre Orion; ne observau de mult si asteptau sa le simtit prezenta; noi fiind inca liniari pur si simplu luam totul pe rand.
Energia lor se deosebea ca frecventa, iar culoarea era de un alb/auriu; ne-au intampinat pe la jumatatea culoarului - mai corect, ne-au asteptat sa urcam in vibratie pana la jumatatea drumului, am fost condusi intr-un templu circular; drumul catre templu era printr-o “fantana“ prin care am trecut cu placere, stiam ca este un loc de purificare.
Desi ca numar nu suntem multi, in acel templu se vedea cum am format mai multe cercuri concentrice; pe fiecare jumatate de cerc eram noi, pamantenii, iar pe cealalta jumatate stateau cei din Orion; aidoma a doua amfiteatre situate fata in fata; pe linia de mijloc o “trapa“ s-a deschis si s-a inaltat o flacara ca un evantai; am inteles invitatia si am permis acelei lumini sa ne inunde, sa primim iubirea si pacea lor.
S-a exprimat la final bucuria si dorinta de a fi ajutati, noi, Omenirea si Terra, iar invitatia de a reveni este deschisa.
Am fost condusi apoi pana la jumatatea culoarului si fiecare a revenit, noi pe Statie de unde am ancorat catre Romania si Terra. De pe Statie se vedeau mai multe culoare, dar nu catre toate ne erau deschise portile.
Ultimul care s-a deschis a fost cel catre Luna. Pe acesta ne-a condus Asthar Sheran; aici pe Luna, Comanda Asthar are o mare Baza, unde este un serviciu de chirurgie astrala si in care ei, medicii astrali ne-au mai ajutat cu interventii pe corpurile subtile.
De acesta data interventia a avut loc prin spatele nostru, pe coloana vertebrala, pe la toate chakrele; apoi Lumina a fost adusa si circuitele probate; din ochii lui Asthar Sheran curgeau spirale de Lumina, lasere ce finisau, consolidau, activau … dupa fiecare vizita in aceste spatii, ne intoarcem alti oameni … ne traim maretia, frumusetea si singura dorinta este sa - i vedem si pe altii inaltati la aceasta vibratie.
Am revenit aducand multumirii numerosilor nostri prieteni si Maretiei Tatalui / Mamei Divine, ancorand darurile in inima si corpul iubitei Romanii si Terrei.
In cea mai mare pace si bucurie …..suntem UNU

Niciun comentariu: