sâmbătă, 8 martie 2008

Nasterea Statiei interplanetare

Aceasta statie s-a nascut din dorinta arzatoare a sufletelor noastre. Era acolo, in matricea noastra, adormita. Cand, in spirit, cu aproape un an in urma am primit initierea de la Thoth si Ahkenaton - ultimul mi-a daruit o cheie - iata ca azi a venit momentul sa o folosesc - ea a deschis un cod in mine, in noi cei de azi - este codul constientizarii ca suntem capabili sa infiintam aceasta statie interplanetara - baza, rampa de lansare, oras de lumina, cu rol de conectie intre Terra si sistemul planetar galactic si intergalactic.
Cum s-a ajuns la formarea ei.
Prin concentrarea, condensarea energiei christice din inimile noastre. Energia ne-a fost daruita.
Intr-un prim plan fizic, am format un octogon. Era format din doi barbati, Cristi si Andrei si sase femei – Cornelia, Viorica, Liliana, Mariana, Raluca, Mihaela: eram o stea al carei ax central era reprezentat de linia masculina, in alt plan fizic eram 10, cu Renate si Anca, in alt plan subtil eram 13 cu Stela, Cristina-Mirela si Gabriel iar intr-un plan extins, am fost milioane, caci am invitat Sinele tuturor romanilor.
In marele cerc format de noi, Melchizedecii, Mihailii si Marele Zamolxis, Lord Sananda si Maitreya – Cristul, au pus samanta unui cristal cristic; acesta prin activare si condensari repetate a prins forma - gand; esenta sa a devenit una cu constiinta noastra gand.
Au urmat alte activari si purificari asupra fiintei noastre si abia dupa aceste proceduri am fost capabili sa primim energiile Marelui Soare Central.
Energia Solara si Energia Christica am expandat-o catre spatiul Carpato -Danubio - Pontic, ancorand adanc in cristalele si piramidele acestui spatiu.
Dupa fiecare etapa de lucru, constiinta - gand era purificata, activata si inaltata pana cand s-a facut simtit acel “punct“ cosmic: un “punct“ de obervare; de acolo se vede Terra si ai deschidere catre alte Planete; este de fapt o Poarta, un loc strategic de comunicare ……… si constientizarea a venit: suntem o statie - baza energetica ce preia si transmite de pe Terra, catre celelalte planete si invers.
Prin acest Portal am simtit chemarea Siriusienilor; pe un vortex imens ce il trimitea Terra am ajuns in campul lor energetic; fiecare dintre noi avea cunostinte intre aceste fiinte minunate si a avut loc un schimb energetic care sa intareasca comunicarea dintre noi; si-au exprimat dorinta sa ajungem la nivelul lor vibrational, caci suntem egali ai lor .….. era minunat in acea energie si nu ne dadeam dusi … cand, telepatic, parintele Zamolxis ne-a atentionat ca e momentul intoarcerii.
Am revenit pe Statia- - baza; aici Comandorul Asthar Sheran ne astepta si sub indrumarea sa a inceput consolidarea energetica a Bazei.
Energia christica acumulata in campurile noastre era transferata si servea ca material de constructie; ne concentram si daruiam iubire; Iubirea construia, era foarte simplu ….. simteam cum Baza se contura “sub ochii nostri”.
Aspecte ale sufletelor noastre si-au facut aparitia, debordand de iubire si imediat s-au integrat in noi (tarziu, seara le simteam cum inca intra si se integreaza in corpul fizic) …. cunoasterea si experienta lor a fost binevenita ridicarii Bazei.
Priveam fericiti, bucurosi, scaldandu-ne in acel spatiu al iubirii pure lipsiti de griji, simtind iubirea si protectia Mihaililor. Sabiile lor ridicate scanteiau catre noi Lumina venita de la Creator …. acesta venea sa pecetluiasca Creatia copiilor sai; o energie alba, verticala, s-a facut simtita cu o deosebita intensitate, creierul si inima s-au expandat brusc, El, Tatal Divin, dorind sa accentueze locurile pe unde energia Sa strapungea corpurile noastre; isi oferea intelepciunea si iubirea, era Darul Sau pt aceasta Statie - Baza, conceputa in Noua Energie.
Am adus multumiri Tatalui Ceresc, primindu-i bucurosi binecuvantarile.
Intre timp Parintele Zamolxis ancora in Piramida Nordica energiile primite ; ….. a fost necesara o pauza dupa sosirea energiilor Parintelui Ceresc, asa ca Zamolxis si-a strans “puii“ si ne-a adus la El in Piramida. Baia de lumina ne-a echilibrat.
…….Apoi am mancat ceva .... si ne relaxam ….

Energia Lordului Melkizedek a asternut pe umerii nostri o mantie de protectie si ne-a daruit sceptrul cu flacara intelepciunii, lasandu-ne in continuare in seama Parintelui Zamolxe; acesta a considerat ca suntem apti sa mai primim un dar.
Am fost condusi in Sarmizegetusa - Regia, pe soarele de andezit si de aici am coborat in Shambala.
Portile s-au deschis - am multumit - si grupul compact de discipoli condusi de Maestrul lor, au inaintat catre Templul unde Flacara Intelepciunii este tinuta aprinsa de veacuri.
A fost un moment emotionant cand inimile noastre astrale au fost atinse de iubirea Lemurienilor.
Dar Parintele Zamolxe avea cu noi un tel: sa ne vada intrati in acea Flacara; un disc de Lumina ne-a sustinut si noi un grup compact ce formam UNU, am primit minunata lumina ce a activat spirale ale ADN -ului, legat de ADN -ul cosmic
Am iesit din minunata lumina a Intelepciunii, am multumit si am plecat tot asa cum am venit adica grupati in jurul lui Zamolxe.
El si-a considerat lucrarea incheiata, pt moment, cand am ajuns pe soarele de andezit si ne-am luat ramas bun, lasandu-ne in dulcea caldura din complexul Dac.
Stateam pe acest soare dac, asa ca in multe alte dati, pana cand au sosit St.-Germain care dorea sa-si aprinda flacara pe Statia-Baza si Metatron sa sigileze energiile ……. simteau ca avem nevoie de pauza si se grabeau sa desavarseasca lucrarea pe care de altfel le-am predat-o lor pt finalizare, asa cum este mai bine pt Omenire, Terra si Univers.
Noi, de acest 8 Martie, va oferim acest DAR si va imbratisam ca UNU.
Echipa Statiei Interplanetare

Niciun comentariu: