duminică, 14 septembrie 2008

A.Gabriel si Lord Sananda

Se intampla uneori, cand o entitate noua, necunoscuta energetic, doreste sa patrunda in campul meu. O entitate cunoscuta face prezentarea. Asa s-a intamplat cu A.Gabriel.
Intr-un anumit moment, A. Mihail a venit sa ma sustina cu un plan vibrational din care s-a format o arena, o antena parabolica uriasa, unde razele au fost captate si iata ca soseste A.Gabriel --- energia sa imprumuta imaginea unei fotografii cunoscute (A.Mihail se indeparteaza) Pe fundal se contureaza ochiul divin.
(Simt ca mi se face somn ... este modul lor de a ma chema la ei )
Revin in acest plan si intram in meditatie:
A. Gabriel revine si ne transmite:
''Ai venit la mine in timpul somnului, sa ne impartasim iubirea, iar eu vin acum sa-ti daruiesc nemurirea (cu inteles de daruri de intelepciune de iubire). Eu vin pe a mea iubire divina ce voua v-o transmit in a intelepciunii Lumina ce pe Dumnezeu il reprezint. La acest moment divin, momentul creatiei, eu, al Parintelui dar vi-l transmit: e pura creatie. Vin catre voi ca un izvor de Lumina alba din frumoasa si puternica inima a Creatorului, ca mesager al sau si al Luminii sale. E un puternic imbold despre iubire, despre infratire si pentru a va cunoaste, e un imbold de a cobora adanc in planurile voastre interioare si a le aduce mai multa Lumina. Eu sunt uneori partea nevazuta a aspectelor si va ajut sa va priviti si aceasta fata, sa va cunoasteti toate aspectele, pentru intregire si unitate. Pentru toate scopurile, voi aveti nevoie sa fiti impliniti sa fiti totali si eu vin sa va ajut sa deveniti completi. Eu vin sa va ajut sa intelegeti care parti ale voastre au nevoie sa fie intelese, iubite si primite. Fac parte din Sinele vostru inalt si am venit sa va aduc aceste lamuriri. Ceea ce aveti voi de facut sunt lucruri complexe si aveti nevoie de toata puterea si forta care este in voi. Asa, sunteti completi.''

Tot duminica, mai tarziu

Se apropie energia Lordului Sananda. Pamantul se cutremura sub pasii sai, este energia sa in plina forta.
‘’Da, asa este voi sunteti Christii pe Pamant, sunteti dintre primii christi constienti pe planeta, umbland in numele meu. Sunteti vrednici sa purtati acest nume de christ, christ la nivel planetar, caci voi imi reprezentati Lumina si Energia, cu toata puterea si frumsetea sufletului vostru. Iubirea ce o contin inimile voastre in lumina christului si prin Cristalele christice si Cristalele iubirii pe care le-ati primit, veti impartasi din partea mea intregii omeniri aceasta samanta si floare care sunt in acelasi timp in voi. Pasii pe care i-ati facut in cateva zile sunt imensi prin deschiderea propriei voastre constiinte; nu mai conteaza timpul, nu mai conteaza deschiderea: ati facut-o ! Voi aveti laurii victoriei christului si eu va asist sa raspanditi in lume aceasta energie, ca apostoli ai mei pe Pamant.
Eu pe voi v-am unit sa primiti la un nivel inalt Lumina din mine si sa o straluciti pe planeta. Ati fost pusi la incercari, ati fost pusi la probe fara sa stiti despre ce e vorba, voi le-ati trecut usor, cu inima plina de bucurie, nejudecand, necriticand, doar privind inainte; inima voastra a ramas mereu plina de iubirea mea si nu v-ati indoit niciodata. Au fost momente cand am facut ce am dorit cu voi si nu m-ati renegat. A trebuit acest lucru pentru a va intari, pentru a va castiga puterea de care aveti nevoie sa mergeti inainte. Nu aveati cum sa va primiti energiile puterii daca nu treceati prin aceasta munca cu voi insiva, nu ar fi rezistat corpul vostru. Voi ati depasit si sunt tare mandru! Si acum imi deschid bratele si va spun ca s-a terminat si Soarele poate straluci in liniste in inima si in ochii vostri.
Eu nu ma retrag, ma concentrez in inimile voastre si raman ghidul vostru launtric ......
Si noi iti multumim, Lord Sananda

Niciun comentariu: