vineri, 28 noiembrie 2008

Explozia luminii

Intr-un moment de liniste, cu ochii interiori am perceput o lumina orbitoare deasupra mea. O priveam asteptand sa vad urmarea. Devenea tot mai puternica, pana am devenit una cu ea si iata ce am inteles:
“Lumina sunteti voi. Fiti Lumina si traiti aceasta Lumina. Lasati-o sa explodeze in energia voastra si prin aceasta energie.”
O Lumina puternica este coborata acum in capul meu. O simt in acest loc, dar, practic, nu mai este cap fizic, este o deschidere energetica la nivelul capului, el continuand, un intreg univers. Lumina invadeaza corpul mental – permit acestei Lumini orbitoare --- da acum si presiuni in interiorul cutiei craniene--- o las sa se manifeste. Lumina coboara cuprinzand toracele pana la Chakra inimii, se expandeaza si cuprinde campul energetic. Pare a fi o supra minte, o supra constiinta, nu stiu exact, simt sa ma predau acestei Lumini -- altceva nici nu se poate face. Ea parca imi spulbera mintea umana. Tot alte si alte Lumini patrund in energia mea, facandu-si loc si trimitand catre periferie o parte din energiile mele. Aceste Lumini se succed cu rapiditate incat nu pot fi urmarite. O alta parte--- din alt mine -- se instaleaza in acest corp. Capul meu, deja deschis, se uneste cu Sursa . Se formeaza un tunel de lumina ce face legatura intre cap si Sursa…….apoi totul devine Lumina orbitoare ……
Am revenit pe pamant fara sa cer alte explicatii …stiu ca ele mi se vor dezvalui la timpul potrivit.

Niciun comentariu: