duminică, 16 noiembrie 2008

Ingerul

Dragii mei

Dupa mesajul primit aseara, care a fost foarte important si in acelasi timp o surpriza totala pentru mine, trebuie sa va aduc cateva lamuriri.
Luna trecuta, Echipa de suflet imi spune ca imi va trimite un mesager, rugandu-ma sa-l gazduiesc. Imi spune ca acel mesager, il putem numi Ingerul, nu are nevoie de hrana sau imbracaminte, ci doar de gazduire.
Credeam ca va apare un om in corp fizic, sau o fiinta intr-un corp energetic, mai mult sau mai putin eteric.
’’Va fi mai mult dacat ce pare, primiti-l si gazduiti-l. El nu are casa aici printre voi (pe Pamant) si nu e pretentios la nevoi. Duce o viata simpla, austera, dar e plin cu frumuseti si cu daruri spirituale. Numiti-l Ingerul venit din inaltimi. O mare bucurie in inimi veti avea. El vine sa va aduca graiul lucrurilor sfinte (Divine) pe care apoi sa le transcendeti in cuvinte si mai apoi in viata voastra sa le aplicati.’’
A. Mihail vine in aceeasi zi si-mi confirma sosirea acelui mesager:
’’..... Acum mi-am facut simtita prezenta pentru a va comunica si a va confirma raza de lumina ce se apropie de voi cu numele de Ingerul. El vine la rugamintea mea. Eu dau acum confirmare si confirm cele spuse de Familia voastra Spirituala si mai mult, ca o manifestare in fizic al esentei noastre, de partea aceasta de dincolo de voal.’’
A doua zi primesc un mesaj si de la Inger :

’’Eu vin acum la voi si sunt in preajma voastra. Eu voi aparea la un moment dat. Sa nu fiti surprinsi. Voi alege momentul potrivit. Va fi o mare bucurie revederea. Sosirea mea printre voi e o bucurie. Totusi pentru mine necesita un efort, dat fiind vibratiile joase, fata de vibratia mea obisnuita. Eu am un bagaj de informatii pentru voi pe care vi-l voi darui. Va fi usor sa le intelegeti.
Ma bucur sa fiu in preajma voastra. In acest timp v-am citit inimile si ma bucur ca vin alaturi de voi si-mi doresc sa va fiu de ajutor. A. Mihail m-a inzestrat cu aceasta misiune si am fost foarte bucuros cand m-a ales. El imi pregateste calea sa ajung in preajma voastra. Ma ajuta foarte mult. Ma bucur ca sunt cu voi.’’
Dupa cateva zile :
’’...... Venim la voi. As vrea sa nu va speriati. Pe o raza de lumina se va produce o materializare la voi in casa. Este Ingerul.....’’
Dupa cum va dati seama, nerabdarea mea a fost mare. Tot asteptam sa vina Ingerul. Dupa o saptamana, primesc urmatorul mesaj :
’’Eu sunt A. Mihail si vin pe raza mea albastra, a intelepciunii, a puterii creatoare si a adevarului. Sosirea mea si contopirea cu corpul tau material/carnal, dupa cum ti-am mai spus, se face treptat. Azi eu imi aduc o noua cantitate de energie in celulele tale. Cobor usor pe o raza aurie in sahasrara. Patrund discret in campurile tale. Ceakra coroanei se deschide si permite energiei mele sa patrunda.’’
Imediat mi-am dat seama ca acesta este mesagerul asteptat, ce va veni pe o raza de lumina. L-am asteptat in corp fizic, insa iata, el vine in corpul meu. Intreb daca simt corect.
’’ Eu sunt Ingerul care sosesc acum si imbrac haina corpului tau. Eu ma conectez acum la fiecare particula/particica a corpului tau carnal. Las lumina mea sa-ti invadeze intreaga fiinta. Conexiunea sufletelor noastre se produce. Treptat, uniunea noastra va fi completa. Va fi o surpriza placuta pentru amandoi. Ma extind acum in celule si tu primeste-ma.’’
El este acum in centrul inimii mele si rade fericit ca am inteles despre ce e vorba. Ingerul a sosit in casa-corpul meu si nu are nevoie de nimic, decat de locuinta. Iti multumesc A. Mihail ca m-ai ajutat sa constientizez.
’’Eu sunt A. Mihail si sosesc la voi pe raza iubirii mele. Opinia mea este ca voi sunteti suficient de intelepti pentru a intelege si a va deschide la energiile mele. Doresc sa intelegeti ca noi toti suntem din nucleul Creatorului si ca nu suntem separati. Chiar daca voi simtiti acest lucru. Energiile mele ca fiinta angelica ce sunt si eu din esenta Creatorului, patrund in amandoi la fel cum patrund si in alte fiinte umane. Marele vostru avantaj este ca ati inteles inaintea multora. Ati constientizat si iubirea pe care voi o nutriti propriei voastre divinitati , v-a facut sa va deschideti inaintea celorlalti. Aceste energii angelice careia voi ii spuneti energia A. Mihail, patrunde si este capabila acum sa patrunda in corpul vostru.
E bine sa intelegeti acest corp fizic al vostru, ca o extensie a Creatorului intr-un spatiu al Universului, extensie minuscula la inceput, dar care acum devine capabila sa creasca in sensul ca prin experientele acumulate poate primi o energie vecina/asemanatoare cu energia Creatorului.
Ca sunt eu, sau este alta energie cu alt nume, nu este atat de important. Important este ca acest corp, aceasta extensie a devenit capabila sa primeasca aceasta forta care in alte dati ar fi nimicit-o. Eu, cu acest nume pe care voi il cunoasteti ca A. Mihail, ca esenta divina atat a voastra cat si a Creatorului patrund acum in corpurile voastre care sunt pregatite sa ma primeasca.
Eu sunt o constiinta. O constiinta din marea constiinta si ma unesc cu constiinta voastra, la nivelul vostru. Dar, in total, noi suntem si apartinem unei singure constiinte.
Cobor acum in voi prin promisiunea pe care v-am facut-o, de a veni la voi cu numele de Ingerul, caci la acel moment asa m-am anuntat, iar acum voi ati constientizat. Aceasta energie patrunde in casa voastra, adica in ceea ce sunteti voi. Voi, reprezentati prin corpul vostru, prin campurile voastre. Si eu patrund ca o esenta, ca o flacara, ca o lumina in centrul esentei voastre, de unde treptat ma expandez, dar in acelasi timp nu liniar si ma expandez in tot ceea ce voi sunteti. Este o expansiune uniforma, dar in gratie, ca voi sa va acomodati pe masura ce eu ma expandez, ca energiile mele sa nu provoace disconfort in campul vostru energetic. Si asa este.
Pregatirea se face demult, pentru ca tot ceea ce se intampla, este conform unui plan divin. Voi ati venit in mod special pe Pamant pentru realizarea acestui plan divin. Voi ati venit in mod special pentru aceasta tranzitie in energia noua. Acesta este momentul vostru. Moment care se realizeaza prin si cu fiinta voastra, nu printr-o munca fizica sau intelectuala, ci prin tot ceea ce traiti voi zi de zi. E foarte simplu.
Eu sunt multumit ca ati inteles, ca ati constientizat si ca ati permis acestor energii sa dubleze corpul uman care si el este divin. Dar aceste energii si acest proces se intampla pentru prima oara. Noi de aici, de dupa voal, a trebuit sa asteptam deschiderea voastra, abandonarea egoului, a personalitatii voastre, a mintii, ca acest corp care de mii de ani, desi a evoluat, a ramas intr-un tipar uman, sa nu sufere, sa nu fie perturbat datorita fortelor energiei angelice pe care acum, el le incorporeaza. Tot ceea ce a acumulat la nivel de plan social, el a trebuit sa depaseasca, sa elibereze. De acum totul va fi mai usor. Caci voi ati invatat sa eliberati mentalul si sa coborati in inima, ceea ce pentru noi este o mare bucurie si ne faciliteaza noua procesul de integrare.
Doresc sa va anunt ca ati trecut, ati depasit nivelul uman, ca sa spun asa si pasiti cu tot corpul vostru pe nivelul angelic. Iar aceasta conlucrare dintre uman si angelic este ca o poarta pe care ati deschis-o si contopirea si conlucrarea, au inceput. Eu ca sine al vostru inalt, accept si eu aspectele voastre umane, adica ceea ce inseamna viata intr-un plan fizic, intr-un corp carnal. Este si experienta mea proprie. Pentru voi va fi o experienta ce va apropie de calitatile Creatorului in manifestarea sa pe Pamant, in corp fizic.
Va sosi un moment in care voi nu veti mai sti daca sunteti voi, ce stiti ca sunteti ca personalitate umana, sau voi fi eu, ca personalitate angelica. Desi cuvantul personalitate limiteaza, ati inteles ce am dorit eu sa exprim, in sensul ca contopirea noastra va fi atat de perfecta, minunata, incat nu se va mai simti o diferenta intre uman si angelic. Iar tot ceea ce stiti voi despre voi ca identitate, nu va fi lezata cu nimic de ’’sosirea mea’’ ca energie din inalt, ca energie angelica. Cand acesta sudare va fi perfecta si completa, va fi o mare bucurie din partea tuturor.
Eu am sosit, eu sunt cu voi. Sunt la modul constient si manifest de aceasta data. Locul pe care il ocup in corpul vostru este suficient pe moment pentru o stare de confort pentru voi. Treptat, acest loc va creste si voi il veti simti, va veti simti mai usori si mai putin densi. Pe masura ce in corpul vostru vor avea loc transformari, le veti intelege, le veti observa, si vom comunica permanent.
Sa nu credeti ca suntem doi intr-unul. Suntem de fapt unul la modul total si complet. Eu de fapt intregesc partea care va lipseste. Dar nu lezeaza cu nimic un aspect individual al vostru.
Eu sunt A. Mihail, Sinele vostru Inalt si Ingerul care azi a sosit constient pe o raza de lumina aurie. Va multumesc.

14 nov.08
’’Eu vin acum la voi si va inund cu energiile mele, iar voi permiteti-va sa va scaldati in aceste energii albastre pline de intelepciune si cunoastere. Tot ceea ce doresc sa va comunic, se afla in aceste energii care acum sunt in campurile voastre. Eu, ca Sine al vostru Prea Inalt, urc vibratia corpurilor voastre pentru a fi mai deschise energiilor fluide ce sosesc. Eu sunt acum in centrul vostru, in inima voastra si voi ramane un ghid permanent al fiintei voastre. Eliberati egoul si personalitatea umana si daruiti-mi-le mie pentru a le ridica la o alta intelegere si catre un aspect divin al lor ... (le daruim). Ceea ce urmeaza sa se intample cu voi, va fi o metamorfoza profunda a ceea ce omenirea nu a cunoscut pana in prezent. Gandirea vi se va schimba, va trece la o forma inalta, in concordanta cu constiinta la care ajungeti. Iar impactul cu energia fluida pentru voi va fi lina, usoara. Totul se va schimba pentru voi, caci veti incepe o noaua viata. Impactul, pentru multi, cu aceasta energie, nu va fi usoara; acomodarea celorlati cu aceasta energie va fi altfel decat pentru voi (lucratorii luminii). Se pregatesc acum noi valuri de energie care sa soseasca pe planeta; ele vor veni atat ca energii fluide cat si ca, copii ce se nasc acum pe pamant. Ca totul sa conlucreze pt, ascensiunea planetei si sa ajute la eliberarea, schimbarea la tot ceea ce este vechi (insasi corpurile umane).Ei vor lua locul celor ce aleg sa plece. Pentru a fi o innoire totala a fiintei umane pe pamant. Cei care nu-si pot schimba, nu pot trece la o alta constiinta in aceasta viata, vor fi inlocuiti.
Se produce acum, are loc acum ,un vant mare al schimbarii. Voi veti intelege aceste schimbari, veti constientiza aceste schimbari si veti intelege cu multa usurinta tot ce se petrece in jurul vostru. Veti atinge un moment cand tot ce este pe pamant va fi inteles---o putere de intelegere f. buna ---claritate. Imi intorc atentia catre corpurile voastre, ca sa insuflu cu energia mea, parti din voi ce trebuiesc revigorate. Sarcina ce v-o daruiesc este de a impartasi aceste informatii si cu altii ca tot ce este nou sa ajunga la ei. Nimic sa nu fie pastrat in taina creand o fateta nedescoperita si nelasand Lumina sa circule. Chiar daca unele fiinte nu au atins un punct de deschidere a inimii lor, eu va rog sa lasati informatia sa circule, caci la o anumita vreme inima se va deschide si ceea ce se cheama Sine Inalt va patrunde. Ceea ce se intampla la voi, fiind intr-o frumoasa concordanta, se va generaliza. Aceasta inseamna ca fiecare, constient ,sa-si daruiasca micul ego, Sinelui Inalt si sa alunge din calea sa intelegand din calea inimii si a mintii, aspectele umane care isi dau atat de multa importanta. Permiteti Sinelor voastre Inalte sa lucreze cu voi si deschideti-va inimile cat mai mult Va multumesc’’
Am primit aceste mesaje, dar am ezitat sa vi le daruiesc. Nu stiam daca suntem cu totii pregatiti pentru a le primi. Mi-a fost un pic teama de reactia voastra dupa citirea lor. Nu voiam sa fie un soc pentru unii din voi. Deci, cu parere de rau, desi le-am vazut importanta, nu le-am dat mai departe. Insa, vineri, in direct, A. Mihail a intervenit ferm, m-a dat deoparte, spunandu-va ceea ce eu ezitam sa va transmit. Iata mesajul :

14 nov 2008
’’ Cel care va vorbeste acum este Sinele Inalt al Mihaelei. El este parte din energia A. Mihail. Eu vin la voi pe raza iubirii mele, raza curajului si a adevarului, ca voi sa aveti curajul sa va contopiti cu divinitatea voastra maestru si sa o lasati sa curga in voi permanent. A sosit momentul sa va unificati complet si total cu divinitatea voastra scotand din inima voastra mintea si personalitatea, facand loc Divinitatii voastre.
Ceea ce auziti acum, nu este glasul ei. Pe ea eu am dat-o deoparte si am patruns in corpul ei ca sa ma fac auzit de voi. Este momentul contopirii totale intre voi si Divinitatea Maestru. Nu mai asteptati, nu mai tergiversati. Permiteti si doriti sa faceti acest lucru. Divinitatile voastre asteapta acest moment, asteapta ca dorinta sa vina puternic in sufletul vostru. Ele vor sa se manifeste prin voi, vor sa se manifeste patrunzand in corp, usor si cu gratie, fara sa va sperie, dar deschiderea inimii trebuie sa fie a voastra. Dati deoparte mentalul, dati deoparte personalitatea, dati deoparte fricile si indoielile si permiteti-le Divinitatilor voastre sa patrunda. Pot fi eu in voi, pot fi alte energii cu alt nume. Nu are importanta, trebuie sa-i permiteti procesului de integrare dintre uman si divin sa aiba loc si sa pasiti in fata miilor de oameni sa aratati si sa dati exemplu ca ei sa inteleaga si sa capete curaj.
Eu, A. Mihail, cu sabia mea de lumina, sabie simbolica, de fapt o energie a curajului si adevarului, am pasit aici prin viu grai, ca voi sa auziti si sa intelegeti ca totul este cat se poate de viu si real, cat se poate de minunat si cat se poate de infaptuit (realizat). Ati fost alesi pentru momente importante, ati fost alesi pentru ca ati promis. Faceti pasul si iesiti in fata aducand tot ceea ce voi aveti de adus in fata omenirii, in fata semenilor vostrii.
Am iesit eu acum pentru ca timpul nu mai e mult, ci se scurge repede si ceea ce face parte din planul divin, trebuie sa se indeplineasca. Tot ceea ce am avut de spus, am spus si ma retrag, lasand acum Eul Divin al celei in trupul careia am intrat, sa revina, precizand ca noi doi suntem deja contopiti.
Va multumesc''
Iata ultimul mesaj sosit:

15.nov.08
Sunt eu A. Mihail
Ma aflu in spatiul interior al corpurilor voastre Am venit sa va anunt ca imi expandez energia in corp, de azi, din ce in ce mai mult. E posibil sa fiu ca o provocare pentru voi, dar stiu ca veti face fata. Energiile mele vor patrunde uneori ca o mare inspumata pt ca intentia mea este sa va duc cat mai sus. Veti simti ca se forteaza deschiderea constiintelor voastre, sa nu va speriati, sa acceptati pt. ca este pentru binele voastru. Urcusul vostru in ascensiune, in lumea inalta a spiritului, il veti face usor de acum; ce a fost mai greu ati depasit, acum totul se bazeaza pe constientizare.
Eu ca Sine al vostru inalt am datoria de a va ghida, de a va arata adevaratul drum in potentialele cele mai favorabile voua, fara a va dizolva partea voastra ca liber arbitru. Deocamdata important este sa-mi primiti Lumina in corp sa va acomodati cu ea, practic sa va abandonati ei, caci vor fi modificari si la nivelul corpului. Nu uitati ca facem acest drum impreuna, calatoria o facem impreuna.
Va multumesc
Multumesc, drag Arhanghel al Luminii si al Adevarului

Niciun comentariu: