vineri, 21 noiembrie 2008

Lalaiala

Eu sunt tot ceea ce eu sunt, eu sunt Adamus Saint Germain. V-am auzit, v-am vazut, v-am sustinut cu energia mea. Acum doresc sa va transmit urmatoarele: ceea ce faceti voi este binevenit pentru intreaga omenire. Ceea ce faceti pentru voi, este inca prea putin. Dorinta mea este sa va acordati atentie nertarmurita, voua si numai voua, ca spirit intrupat care ati venit acum. Nu-mi plac lalaielile, tergiversarile, nu-mi place ca va duceti cu vorba, fiti fermi si fiti atenti cu voi insiva. Este nevoie de voi acum, mai mult chiar decat ceilalti. Nu glumesc si nu vorbesc in van. Sunteti diamante deosebite si ceea ce e nevoie acum este sa va slefuiti pana la cea mai mare perfectiune. Vine de mult langa voi, stiu fiecare ce faceti, stiu fiecare ce ganditi. Va spun ca nu e suficient. Pretentiile vis-a-vis de voi sunt mult mai mari. Eu stiu ce zace in fiecare, stiu ce am vorbit candva, stiu ce am pus in voi. Treziti-va mai mult, constientizati-va mai mult. Timpul il stiti cum este. Doresc sa va manifestati la adevarata voastra valoare si inca nu este. Eu nu prea laud, cand laud o fac bine. Dar si cand ating cu vorba, o fac la fel de bine.intelegeti ca e nevoie de voi la intreaga capacitate. Sunt multi mai adormiti ca voi. Preluati fara sa vreti o parte din indatoririle acestora. Eu sunt acum in fata voastra si va chem sa veniti catre energia mea cu toata increderea, sa o primiti si sa o folositi cu toata increderea la fiecare pas, la fiecare cuvant, chiar daca fizic, imediat efectul ei nu-l vedeti, el este. Nu va lasati atrasi de drame si de cei din jurul vostru. Multi o vor face fara sa-si dea seama. Pasiti in energia mea si mergeti inainte. Nu este timp sa va uiottati la cei din jur si sa-i asteptati. Nu pierdeti trenul. Lasati-i pe ceilalti, ca ei au mersul lor. Nu faceti sacrificii pentru ceilalti. Nu e cazul. Salvati-va doar pe voi insiva. Acesta este cel mai important lucru. Cum a spus si Tobias : ’’voi, voi si numai voi’’. Aveti incredere ca acest procedeu este cel perfect. Nu este egoism, este iubire de sine si fiecare trebuie sa ajunga la aceasta iubire de sine si eu vorbesc acum despre voi si nu despre ceilalti.
Raman si sunt in continuare cu voi si folositi Flacara Violet cat puteti de mult.
Eu sunt Adamus Saint-Germain

Niciun comentariu: