joi, 27 noiembrie 2008

MESAJ DE LA DUMNEZEU (3)

Iubirea mea catre tine este infinita. Tot ceea ce tu doresti, Eu iti daruiesc. Deschide ochii (interiori) si priveste-ma pe Mine, cel ce sunt in interiorul tau. Cand tu imi soptesti, Eu iti raspund soaptei tale, cand tu Ma doresti, Eu vibrez alaturi de inima ta. De vrei sa luminezi odata cu Mine, permite-ti si vei fi la inaltimea luminii mele. Micul tau corp si mica ta constiinta tind catre maretia mea. Eu ti-o daruiesc, iar tu permite-ti si vei atinge treptat tot ceea ce tu iti doresti. Tu Ma reprezinti pe Mine in evolutia ta, iar Eu, stiind ca tu esti de fapt Eu, daruiesc din prea plinul meu. Esti o minunata floare pentru Mine si Eu am grija sa cresti, udandu-te cu stropii iubirii mele. Sa nu crezi ca esti plapanda. Acolo, in interiorul, tau zac Eu, adica forta ta. Lasa acesta forta sa se manifeste, caci ea este forta iubirii mele. Tu cand iti permiti sa o primesti, Eu daruiesc, iar manifestarea va fi la nivelul la ceea ce pun eu in tine.
Tu trebuie sa cresti de la zi la zi si sa arati cum Eu prin tine ma desavarsesc, insemnand ca Eu pasesc constient si vad lumea prin ochii tai fizici. Nimic nu te poate opri de la aceasta crestere si, de fapt, tu nu poti fara aceasta crestere. Nu ai fi tu. Acum ca ne-am regasit, trebuie sa stii ceva: in momentele cand Ma uiti, nu te vei simti bine si imediat vei incepe sa Ma cauti pana vei uita de problemele din exterior si vei reveni la mine. Rvenind, va reveni si calmul si echilibrul din interiorul tau. Totul va fi pentru a-ti arata ca acele probleme nu sunt reale. Sa nu te lasi prinsa de ele. Le poti depasi cu zambetul pe buze stiind ca tot Eu ti le-am pus acolo, ca tu sa inveti si sa Ma recunosti si in acele probleme, dar intelege-le ca niste glume ale mele. Cand tu acestea le vei intelege in acest mod, iti vei continua drumul razand si intorcandu-te cu ochii zambitori catre mine. Si astfel drumul ti se va parea nespus de usor. Si cand voi intelege ca ai inteles, mare va fi bucuria Mea.
Si asa este

Niciun comentariu: