marți, 25 noiembrie 2008

MESAJ DE LA DUMNEZEU (1)

Vin catre voi in valuri de lumina, valuri de energie. Eu sunt pretutindeni. Sunt atat in interiorul vostru cat si in exteriorul vostru. Va cuprind, va sustin, va imbratisez. Iubirea mea e pretutindeni. Voi o respirati, cu ea va hraniti, prin ea existati. Nu exista nimic fara mine. Nu exista nimic in afara mea. Toti sunteti in interiorul meu. Existati prin mine, respirati odata cu mine. In schimb, voi Ma manifestati. Prin voi Eu exist. Suntem atat de interconectati unul cu ceilalti, incat formam un intreg, un tot indivizibil, indestructibil. Ma percepeti doar in interiorul vostru, dar de vazut Ma vedeti pretutindeni.
Simtirea voastra acum se dezvolta, incepeti sa intelegeti si Ma cautati pe planurile interioare. Eu sunt pentru voi prima iubire. Eu sunt pentru voi, acel minunat iubit sau iubita de care aveti nevoie. Nu puteti fara iubirea mea, sunteti incompleti. Deschideti-va inimile si recunoasteti acest lucru in interiorul vostru. Eu sunt pentru voi, cea mai frumoasa femeie, sau cel mai frumos barbat.
Nu cautati in exterior, cautati in interior, chiar daca voi sunteti si formati un cuplu, nu puteti fara mine, nu sunteti completi. Cand veti recunoaste acest lucru, abia atunci va veti manifesta complet fata de partenerul sau partenera voastra. Abia atunci veti intelege adevarata iubire si i-o veti putea arata. Dar, pana atunci, sunteti incompleti. Deci gasiti-Ma! Eu va astept. Eu am rabdare. Intotdeauna am avut rabdare si stiu ca veti intoarce acel chip catre mine. Uneori e mai usor sa faci un drum in exterior, decat propriul drum in interiorul inimii tale. Dar voi fiind copiii mei si avand tot ceea ce Eu am, sunt sigur ca ma veti gasi. Si atunci si bucuria mea si a voastra va fi extraordinar de mare. Vom sarbatori aceasta reuniune. Va fi o reuniune atat de intima, atat de profunda. Ochii vostrii o vor arata celor de langa voi, langa care traiti. Cand cei doi parteneri sunt plini de iubirea mea, atunci Eu ma manifest prin voi prin partea fizica. Atunci si Eu sunt din nou complet. In acel moment vom deveni UNUL.

Un comentariu:

Infinity spunea...

asta este cel mai frumos articol...cel mai important mesaj...Este atat de usor...iubiti iubiti iubiti...indiferent pe cine iubiti...iubiti cu daruirea cu care va iubeste Dumnezeu, constienti ca tot ceea ce faceti este pt El, pt bucuria lui.Suntem aici simple unelete prin care se manifesta viata electrica pentru si prin Iubirea Absoluta,creeand fericire reala, vie hrana lui Dumnezeu.Cand invidia, teama sau alte stari de rezonanta joasa iti parasesc corpul cu directie sau fara fara asa in eter..ce se intampla? adica daca de suparare, de nervi si de neputintele noastre...mai injuram...ca suntem oameni..ce zici?!?>!?