vineri, 28 noiembrie 2008

Mesaj de la Toth

Permiteti-mi sa fiu acum cu voi. Eu sunt Toth. Suntem impreuna de o perioada foarte, foarte mare de timp. Voi ati si uitat cum aratati alta data. Si energiile mele s-au innoit. Vin acum catre voi, manifestandu-ma prin acest glas si doresc sa va aduc la cunostinta urmatoarele: doresc sa stiti ca apartineti dintr-o indepartata galaxie unde ati fost Sori. Acum, aceasta energie pe care o detineti in corpul vostru, va iesi la suprafata maturand tot ceea ce nu este de folos, maturand din calea voastra tot ceea ce nu vibraza cu voi, indiferent daca este om, pasare sau animal. Ceea ce aveti, cu ceea ce ati primit ca particula cuantum, formeaza in voi o adevarata bomba de Lumina, care inlatura din calea voastra tot ceea ce ar dori sa va stirbeasca din Lumina. Valuri si cruste cad acum de pe voi, nu veti mai fi toleranti, pentru ca Lumina trebuie sa se manifeste.
Lumina nu este usor de suportat pentru foarte multi, dar lumina nu poate fi impiedicata sa se manifeste. Ea are rolul ei si de aceea sunteti voi aici, cu aceasta lumina. Lumina sau voi, sunteti unul si acelasi lucru. Iar drumul Luminii este drept catre tinta. Ea nu ocoleste, ea strapunge, de fapt scurteaza un drum pentru toti ceilalti. Eu, in tablitele mele, am lasat aceasta mostenire si cuvantul Lumina se repeta mereu. Este o mantra, este un cod, este o cheie ce deschide drumul celor care reprezinta Lumina. Voi faceti fata acestei lumini pentru ca o aveti in voi si v-ati asumat acest rol de soare al Luminii pentru un nivel mult mai inalt si el se refera la ascensiunea Planetei. Voi, in strafundul inimii voastre, sunteti radicali, nu pentru ca nu ati fi iubitori ci pentru ca purtati aceasta Lumina care este transanta, dreapta, clara. Voi stiti ca drumul vostru este unul singur catre tinta si simtiti si intuiti ca nimic nu va poate face sa va inclinati din acest drum. Sunt putini cei care merg inainte, caci voi v-ati asumat responsabilitate si pentru cei care nu pot duce aceasta Lumina. Sa nu va intelegeti gresit actiunile voastre dar trebuie sa stiti ca voi mereu, mereu, trebuie sa va purificati si sa ramaneti o perla de cristal care se rostogoleste catre tinta ei. Tot ce nu va este de folos, indepartati. Nu va intereseaza daca altii va inteleg sau nu, ei vor intelege la momentul lor. Voi in adancul sufletului trebuie sa va urmati calea, pentru ca nu sunt altii care sa o faca.
Noi, parintii vostri divini de aici, din inalt, aveti toata sustinerea noastra si lumina care o revarsam acum catre voi ca voi sa va regasiti Lumina voastra, este foarte mare. Noi de aici va dorim claritate si curaj, caci cu cat veti inainta pe acest drum, aveti nevoie de mai mult curaj si incredere in voi. Asa cum noi, maestrii ascensionati, am urcat pe alta treapta vibrationala, trebuie sa stiti ca voi ne luati locul. Acolo unde sunteti, in plan fizic in mijlocul oamenilor, voi sunteti plantati fiecare in locul sau, ca e usor, sau ca e greu, depinde de voi sa depasiti acest lucru. Dar daca veti gandi ca ceea ce faceti este pentru un scop inalt, ar fi pacat sa nu ganditi ca totul este usor. Noi nu am dori sa va spunem ca sunt si altii pregatiti daca voi nu faceti fata. Planul divin oricum trebuie indeplinit, dar voi alegeti daca faceti fata sau nu; si ceea ce veti alege noi sustinem. In acelasi timp dorim sa va aratam sa va stiti pasii si sa stiti ca victoria deja este in mainile voastre. Dar e bine sa precizam si sa cunoasteti toate aspectele. Eu va cunosc, v-am pregatit si doresc sa fiu mandru pana la capat de tot ceea ce voi faceti. Asa cum ati trecut prin atatea initieri, prin atatea pregatiri, puteti trece si prin ceea ce faceti acum. Nu mai este mult si daca voi constientizati acest lucru, timpul pentru voi dispare, iar Lumina apare triumfatoare. Eu va multumesc si va acopar cu energia mea, asa cum am facut-o de atatea ori de-a lungul existentei noastre impreuna.
Eu sunt Toth, Atlantul din alte vremi.

Niciun comentariu: