duminică, 30 noiembrie 2008

Voi sunteti maestrii

30 nov.08
ZAMOLXE --- REVENIRE

Eu sunt Zamolxe. Energia mea este acum in mijlocul vostru. Da, este adevarat, voi nu m-ati mai simtit de mult, pentru ca eu am dorit acest lucru. V-am lasat si v-am urmarit ; urmaresc pe multi altii in evolutia lor. Voi nu trebuie sa depindeti de nimeni, deci nici de mine. Noi de aici va ghidam, dar nu ca sa deveniti dependenti de noi. Rolurile voastre sunt foarte mari si trebuie sa invatati sa faceti totul asumandu-va responsabilitati, sa faceti totul ca adevarati creatori. Imi extind energiile ca voi sa ma simtit. Noi dorim sa fiti pe picioarele voastre si daca simtiti uneori lipsa noastra, in primul rand nu este o lipsa reala, in al doilea rand, inseamna ca nu v-ati intregit cu voi insiva. Trebuie sa invatati sa simtiti si prin aceasta simtire sa va ghidati singuri. Legaturile dintre noi de acum se indreapta spre legaturi de colaborare, de lucru, dar ceea ce aveti de lucrat, nu eu vin sa va spun, ci Sinele vostru Inalt, Divinitatea voastra. Ceea ce asteptam noi de la voi este sa fiti in inima, sa va gasiti aceasta cale, si sa manifestati ceea ce gasiti pe cale. Nu mai sunteti '’puiutii’’ pe care ii tineam sub aripile mele, poate nu v-ati dat seama, dar v-ati maturizat. Si v-am spus-o mai demult cand v-am transmis ca eu sunt cel care vin de acum in templul vostru. Nu mai este vremea sa asteptati sa fiti ocrotiti, voi oricum sunteti. E bine sa simtiti maturitatea spirituala din interiorul vostru si nu asteptati sa v-o daruiasca cineva, sunteti ! Ati depasit momentul cand citeati primele notiuni, primele carti. Toti va dorim maturi ! Manifestati intelepciunea ! Manifestati iubirea ! Manifestati tot ceea ce voi simtiti ! Reactionati asa cum sunteti, in interiorul vostru, aceasta este maturitatea voastra, nu asteptati aprobari de la cei din jur. Cand va fi sa creati si sa recreati Planeta, veti astepta aprobari de la altcineva ? In nici un caz.
Nu v-am chemat in piramida pentru ca nu mai aveati nevoie. Spatiul intreg este al vostru! Voi insiva sunteti piramide de Lumina. Stralucirea voastra este atat de mare acum, incat nu mai aveati nevoie de mine. Locul vostru, acum, este acolo unde sunteti pe pamantul fizic, sa va purtati Lumina, sa mergeti zi de zi acolo unde mergeti voi, lucrand, zambind, acolo, in spatiul vostru . De ce oare nu intelegeti ca acela este arealul vostru ? Acel spatiul trebuie sa-l ridicati vibrational si aveti aceasta forta in voi.
Ce sa faceti impreuna cu mine in Piramida toata ziua ? Ar fi inutil. Sunteti bine acolo unde sunteti ; acolo este serviciul vostru divin in acest moment. A ! este altceva daca colaboram ,daca intr-un viitor ne vom vedea, dar serviciul vostru tot acolo ramane. Acestea sunt dorinte umane ( raspuns la intrebarea cand ne vom vedea ?), le intelegem, dar depasiti-le pentru ca in inima, voi ne simtiti, iar ceea ce este de facut este intr-un timp divin, care se face si deja s-a accelerat. Deci, dragii mei ’’pui’’, ati crescut vibrational cum nimeni nu s-a asteptat. Nu s-a asteptat la viteza cu care voi ati mers inainte si v-ati descoperit pe voi. Aceasta este o mandrie pentru multi de aici care suntem aici, in jurul vostru. Eu nu va pot numi elevi pentru ca voi sunteti maestri, iar de invatat toti invatam la un mod care nu se va sfarsi niciodata . Deci, dragii mei, aveti in continuare toata iubirea, toata compasiunea si toata sustinerea mea, dar sunteti pe picioarele voastre. Voi sunteti de acum Dumnezei co-creatori si cum as putea eu oare unui Dumnezeu co-creator sa-i mai dau lectii ca si cum as preda alfabetul ?! Priviti-va si intelegeti-va ceea ce sunteti si nivelul la care ati ajuns ....... Priviti in zare o data cu mine, acum si spuneti-mi ce vedeti. Ceea ce veti vedea, sa stiti ca sunteti voi.
Va multumesc

Niciun comentariu: