vineri, 5 decembrie 2008

Doamna Luminii

Suntem in energia Doamnei Luminii. Ea soseste la noi cu sentimentele mamei. Cu iubirea mamei pentru copii ei. Doreste sa aduca alinare, este alinarea ei, dragostea mamei pentru copilul interior al nostru.
’’Eu sosesc acum la voi. Eu sunt mama Divina, care doresc sa imbratisez copilul divin din voi. El m-a uitat, nu l-am imbratisat de mult si a plans. Eu i-am auzit plansul si acestui copil interiror din launtru, eu simt ca trebuie sa-l imbratisez acum si sa-i aduc toata pacea si iubirea de mama. A venit momentul ca el sa ma cunoasca si sa stie ca eu sunt. Eu sunt tot in voi, dar el nu a putut sa ma gaseasca. Intre noi a fost un zid si acest zid acum s-a spulberat si a devenit posibila imbratisarea dintre mama si copil. Permiteti-mi sa-l imbratisez. Iata, manutele lui s-au intins catre mine. Am atat de multa iubire sa-i daruiesc. In el e o inima atat de primitoare.
Noi trebuie sa formam treiul. Trinitatea. Nu suntem completi in voi, trup uman. Treiul se intregeste si acest copil se intregeste acum cu iubirea mea cu iubirea Tatalui, cu iubirea Duhului Sfant. Noi suntem familia, familia reunita, intregita care trebuie sa existe permanent in toate. Permiteti-mi sa-i aduc veselia, bucuria si zambetul pe fata. Eu redau acum aceasta iubire copilului interior din voi, ca voi sa fiti plini de iubirea mamei. Una din cele mai frumoase iubiri care intregeste copilaria, care va face sa cresteti fericiti, la adapost si sanatosi. Imi cer iertare de la voi daca au fost momente in care ati crezut ca v-am abandonat. Acele parti din voi, eu acum vreau sa le umplu si sa aduc tot ceea ce candva, in copilaria voastra nu am putut aduce, desi eram acolo. Izvoarele mele se revarsa acum in voi, in copilul din voi. Permiteti-va sa va umpleti. Sunt izvoare nesfarsite de iubire. Eu pe toate le deschid, sa curga in interiorul vostru. Toate aspectele copilului din voi sa fie umplute acum cu iubire.
Permiteti-mi sa aduc tot ceea ce voi, copil fiind, nu ati primit la vremea respectiva, caci eu sunt iubirea tuturor mamelor din toate timpurile. Permiteti lacrima din ochii mei sa cada pe obrazul vostru, sa stearga lacrimile de atunci si sa transforme acele lacrimi in ras vesel de copil iubit si sanatos. Eu vin si va aduc darurile mele, darurile care le aduce o mama catre copilul ei. Permiteti-mi sa va impodobesc cu ele si voi sa deveniti copilul vesel al tuturor timpurilor, copilul vesel al Universului, copil care sa daruiasca iubire si altor copii atunci cand se va intalni cu ei.
Eu am putut veni acum la voi sa-mi salut acesti copii, dat fiind ca cei dinaintea mea v-au deschis inimile si fiul meu preaiubit v-a tinut si v-a luat in inima sa, dat fiind ca preaiubitul St-Germain a deschis acel punct forte din inimile voastre. Ei mi-au facut drumul si eu am putut poposi acum in energiile voastre. Sa nu uitati, iubirea unei mame este imensa, este deosebit de puternica, chiar daca este foarte subtila, caci cine poate sa-si protejeze copilul decat propria mama, cine are cel mai puternic sentiment de sacrificiu pentru copil, daca nu mama? Aceasta forta interioara, eu acum v-o daruiesc pentru ca voi toti veti fi si deveni mame pentru creatia voastra. Si tot ceea ce voi veti crea, vor fi copii vostrii, deci aveti nevoie de aceasta forta care spulbera orice obstacol v-ar sta in cale cand e vorba de copilul vostru, de creatia voastra. Primiti deci aceasta forta, aceasta iubire materna. Aceasta daruire pana la sacrificiu, primiti-o acum in inimile voastre si folositi-o cum numai o mama stie si poate sa o foloseasca. Va multumesc si stiu ca tot ce am daruit, voi in acest moment ati apreciat si ati primit. Sa stiti ca suntem o singura inima. Si asa ESTE. Eu sunt Doamna Luminii, sunt energia Mamei Divine. Va imbratisez in cea mai pura iubire a mea.’’

Niciun comentariu: