vineri, 2 ianuarie 2009

Paul Venetianul - energia iubirii neconditionate

Eram intr-o stare de profunda detasare si iubire fata de tot ce ma inconjoara dorindu-mi sa manifest starea in exterior. Atunci l-am simtit sub forma unui sentiment de iubire ce nu are comparatie.
“Din iubire ati plecat , in iubire va intoarceti , cu mai multa iubire in sufletul vostru . De vreti sa reusiti , de vreti sa creati , iubirea sa va calauzeasca in fiecare pas , in fiecare cuvant , in fiecare gand , in fiecare soapta. Ea este energia datatoare de viata , este energia care sta la baza creatiei voastre . In fiecare intentie sa va puneti iubire , in fiecare gest , sa presarati iubire , . Zorii catre care va indreptati va asteapta cu iubire . Ridicati aceasta frecventa a iubirii in voi si atunci veti putea inainta. Totul in voi se deschide cand acceptati aceasta energie de iubire .Inspirati-o acum , eu sunt aici sa v-o daruiesc ,eu am venit langa voi . Eu sunt Paul Venetianul care vin cu energia mea de iubire sa va umplu cu ea caci ceea ce lucrati voi , ceea ce ati simtit ca intentie, sa creati are nevoie de energia iubirii pe care eu acum v-o aduc . Este o preamarire a intentiilor voastre , eu sosesc la intentiile voastre . Vin sa va ajut cu toata deschiderea mea ca sa reusiti in tot ceea ce inima voastra simte si va ghideaza. Impartasesc acum cu voi toate visele si toate intentiile pe care le dati . Ceea ce este mai frumos in vietile voastre sa se indeplineasca acum . Eu stiu cine sunteti, eu stiu ce ati hotarat din planul inalt din care ati plecat si pentru ca acum a sosit momentul trezirii catre aceste intentii , eu mi-am putut apropia energiile de ale voastre pentru a vi le da . Primiti Lumina ce pleaca de la mine si integrati-o in toate energiile voastre . Faceti-i loc sa curga in voi , in inima voastra si prin voi , ancorandu-se adanc in cele mai profunde structuri ale voastre si de aici mai departe pe planeta . Vin catre voi ca o echipa , care va vor face drumul energetic pentru tot ceea ce veti simti sa creati. Permiteti energiilor noastre sa va scalde si transformati-le acolo , in plan fizic , in tot ce este important pentru voi si pentru Omenire. Cand iubirea sta la baza oricarui gand nimic nu-i poate opri curgerea . Doresc sa stiti ca voi sunteti conectati cu toti Lorzii Luminii . Prin glasul meu aduc multumirile si iubirea lor catre tot ceea ce voi infaptuiti. Prin ceea ce expandati , ajungeti sa lucrati pe planuri multidimensionale si Lumina voastra , este extinsa mult mai mult decat banuiti . Expandarea v-a atras atat de multe lumini incat, acum sosesc sa va ofere toate darurile ,toate potentialele lor pentru tot ceea ce voi creati in plan fizic. Potentialele sunt infinite si permiteti-ne sa va ghidam pentru a simti in inima tot ceea ce doriti sa faceti, caci inimile s-au deschis si voi acum creati in numele iubirii divine , in numele iubirii neconditionate. Pentru faptul ca v-ati predat Divinitatilor voastre , aceasta energie a iubirii , vine catre voi ca sa o primiti , sa o cunoasteti ,si sa o manifestati. Pentru aceasta sunt eu acum aici langa voi . Iubirea neconditionata este o energie care abia acum soseste pe Pamant .Veti cunoaste treptat aceasta energie care este cu totul altceva decat ati stiut voi pana acum . Frecventele ei de acum incep sa fie accesate si extinse pentru ca si deschiderile voastre si a celorlalti oameni s-au facut.Va multumim si va onoram pentru aceste deschideri. Permiteti-ne sa va aducem acest dar al iubirii pure neconditionate.
Eu sunt Paul Venetianul impreuna cu Lorzii Luminii care suntem si va inconjuram cu Lumina si cu Iubire "
Continuare
"Fiti in iubirea mea , plutiti pe aripile acestei energii minunate , lasati-va ghidati de aceasta energie , accesati-o si permiteti-i sa va inveleasca ca un puf moale . Corpurile voastre au nespusa nevoie de aceasta energie de iubire Lasati-o sa patrunda in fiecare coltisor a complexei voastre fiinte . Se duce singura , nu are nevoie de ghidare.Va patrunde ca o cascada intr-o matca fara fluviu . In interiorul vostru a fost un vid , fiinta voastra a fost lipsita de aceasta energie si in momentul deschiderii ,energia este absorbita de acest vid. Curgerea va fi continua, umpand acele spatii, hranind si aducand tot ce are nevoie fiinta voastra .Este un lucru maret ceea ce faceti , deveniti porti pentru alte vase ( alti oameni). Faptul ca daruiti si devotati timpul vostru , Divinului, este cea mai mare deschidere pentru Imparatia Cerului. Urmati o cale inregistrata in inimile voastre , in A D N –ul vostru , cale cu un rasunet exponential in planuri de neimaginat. Voi , e bine sa incepeti sa aveti o imagine de ansamblu asupra fiintei voastre , integrate multidimensional ,precum si in planuri ale Pamantului ,cu multiple conexiuni cosmice , interplanetare . Incepand sa va creati astfel de imagini, in care microcosmosul ce sunteti il vedeti integrat in macrocosmos determina conectarea multiplelor spirale din AND-UL vostru cu spiralele AND-ULUI cosmic.Veti incepe sa intelegeti uniunile dintre cele doua , macro si microcosmos, voi fiind centraul sau temelia sau varful , nu are importanta a acestei creatii. Punctul comun pentru toate si pentru toti ramane centrul energetic al inimii voatre. Aici aveti punctual de ancorare in voi, in Planeta si in , Univers. Este punctul fix sau reperul de la care e bine sa plecati.Lasati acum aceste energii in frecventa iubirii pure neconditionate sa curga si sa va umple si pastrati aceasta umplere intr-o curgere permanenta , tot timpul.Eu am venit si sunt alaturi de voi ,cu nespusa iubire
Eu sunt Paul Venetianul , ctitorul daca vreti a iubirii neconditionate a energiilor voastre"
Asemenea daruri sunt de nepretuit si cu mare drag vi le impartasesc

Niciun comentariu: