vineri, 20 februarie 2009

Energii de iubire

Iubirea ce v-o port este nesfarsita. Voi aveti acum nevoie de aceasta energie pe care eu v-o daruiesc. Eu sunt PAUL VENETIANUL. Patrundeti in raza mea de iubire. Vizualizati aceasta raza roz, in cele mai pure nuante si patrundeti in aceasta banda energetic. Ea este fara de inceput, fara de sfarsit si va patrunde pe de-antregul. Vizualizati ca fiecare celula a voastra se desprinde din corp. Corpul se divizeaza in aceste celule. Vizualizati-va din mii si mii de celule ce plutesc in aceasta energie. Toate corpurile s-au desfacut in aceste particele mici si lasati-ma pe mine sa va recompun.
Vizualizam cele 4 corpuri, particule mici, mici, mici, precum grauntele de nisip, care plutesc in aceasta banda energetica. Absorbiti in fiecare celula, energia mea si lasati-ma apoi pe mine sa va recompun in cel mai pur ideal de iubire. Nu ganditi! Permiteti! Eu, acum, in gratie divina, adun particelele voastre si va recompun. Va recompun ca doua entitati de lumina, va recompun in idealul vostru despre voi si despre iubire. Deschideti-va inimile, ca cel mai inalt ideal al vostru de iubire, sa cuprinda toate celulele, sa fie ca un liant. Pasiti apoi recompusi mai departe, in aceasta banda energetica, privindu-va si vazandu-va in cele mai frumoase nuante ale luminii roz. Atingeti-va dati-va mana, lasati fluxul de energie sa curga de la unul la celalalt prin inimile voastre, prin ochi, pentru ca de fapt, toate acestea sunt acum ale mele.
Energiile mele curg acum in voi de la unul la altul si in acelasi timp formati un intreg impreuna cu mine. Energiile au recompus fiinta voastra, au recompus corpurile. Respirati in continuare aceasta energie pura si neconditionata. Ridicati-va la cel mai inalt grad de vibratie, catre vibratiile mele. Tot ceea ce era in voi, ce nu va mai servea, s-a descompus in aceasta energie. Aceasta iubire ce ati devenit, va este necesara sa o traiti, sa o manifestati, comportament care sa fie vizibil pentru ceilalti. Este un comportament de iubire, de armonie, de intelegere intre voi, care se va manifesta prin unde invizibile ochilor omenesti, dar care vor fi simtite si poate chiar vazute de cei cu clarvedere. Absorbiti energiile mele ca fiecare cuvant, fiecare soapta a voastra, sa manifeste doar iubirea. Absorbiti, ca acel camp din jurul vostru ce-l formati sa devina vibrant, plin cu aceasta energie a mea de iubire.
Aceasta iubire sa stiti ca este cheia de deschidere a inimilor din jurul vostru. Este cea mai importanta cheie. Eu va tin aici, acum, in aceasta energie, ca insasi inimile voastre sa se deschida mai mult, ca toti centrii vostri energetici, sa se deschida mai mult spre si in aceasta iubire. Nu puteti merge mai departe daca voi nu manifestati iubirea. Nu puteti creste pe aria vibrationala a voastra daca voi nu manifestati iubirea. Aceste stari de la zi la zi devin altele si chiar daca ati atins o treapta, nu ramaneti acolo, mergeti mai departe. Va extindeti catre frecvente noi ale iubirii. Manifestand iubirea, va ridicati pe voi. Puteti veni mai aproape de noi si puteti, prin vibratia voastra, sa deschideti inimile celorlalti. Planeta va raspunde iubirii voastre manifestate, regnurile si regatele se vor deschide catre iubirea voastra. Dar daca ramaneti seci, daca ramaneti goi, daca nu va umpleti permanent cu aceasta iubire, nu puteti merge mai departe. Umpleti, respirati profund si aduceti aceasta energie a iubirii mele. Lasati-va inimile permanent deschise. Nu puneti obstacole in fata inimilor voastre si nu lasati pe altii sa devina obstacole pentru voi. Traiti cu aceasta inima deschisa, ca eu cu energia mea, sa pot curge permanent in voi.
Eu sunt PAUL VENETIANUL. Iubirea mea curge in energiile voastre
MULTUMIM PAUL VENETIANUL

Niciun comentariu: