vineri, 20 februarie 2009

Kali Avatar - Sustinere

Sustinere (1)
Inima si spiritual meu sunt in acest spatiu sacru pe care voi il ocupati. Eu vin cu numele de Kali Avatar. Eu sunt cel ce pe Pamant, voi ma stiti ca Sathia Sai Baba. Am primit chemarea voastra de vindecare a planetei. Stiu ca voi ati tinut Planeta in inima si in energia voastra pentru a o armoniza, pentru a-i darui tot ceea ce voi sunteti. Eu vin cu energiile mele si cu iubirea ce v-o port, caci va stiu pe fiecare. Va stiu pasii pe unde umblati, va stiu inimile si dorul din inimi, va aud cand imi transmiteti iubirea, va aud cand ma chemati, stiu cand va adunati in numele meu. Am venit acum sa aduc pacea in toate aceste chemari ale voastre, sa va transmit prin acest glas, ca va iubesc pe toti, ca sunteti toti in inima mea. Nu am cum sa vin in trup peste tot, dar energetic, eu sunt cu toti. Stiu cine sunteti, stiu ca am incredere in voi. Este o mare onoare pt mine a lucra cu voi si ceea ce voi ati facut, ceea ce voi oferiti din timpul vostru pentru aceste vindecari, sunt cele mai frumoase intentii ale voastre, cele mai frumoase sentimente de iubire pe care le daruiti Universului. Continuati sa faceti, acest lucru, va stiu pe fiecare de unde lucrati si cum lucrati, stiu ce timp acordati acestei misiuni si stiu cum rupeti din timpul vostru pentru a impartasi cu omenirea aceste sentimente. Sunt cu voi de mult, din totdeauna si voi contiunua sa fiu.
Continuati deci, ceea ce inimile voastre va indeamna si simtiti acum energia mea de iubire, de binecuvantare pentru voi toti, caci trimit aceste energii asupra voastra, sa va vindece in primul rand acum pe voi care doriti sa vindecati. Un vindecator este intai el vindecat si cereti acest lucru mereu, din adancul sufletului vostru si veti primi. Vindecati in continuare, asa cum ati facut-o in aceasta seara.
Eu promit ca sunt mereu la acest fel de vindecari. Iubirea, pacea, lumina sa fie mereu in fiinta voastra.
Eu sunt Kali Avatar, sunt Sathia Sai Baba si va tin in continuare in iubirea mea
Va multumesc
Sustinere (2)
In bucuria ce tu ai creat, cand o lume intreaga ai vindecat, caci din inalt s-a dorit ca tot ce e de vindecat sa fie adunat. Aceasta bucurie, o unda a degajat si pe Pamant catrevoi s-a dirijat, ancorandu-se in tot si toti cei ce in nevoi sunt ingropati. Eu. Kali Avatar, am venit atunci la voi, sa extind unda de bucurie si iubire ce sufletul celui in nevoi, o cere. Ceea ce ati facut prin ghidarea interioara a propriilor voastre inimi, a fost o deschidere mareata ca un canal de vindecare ce Terra l-a absorbit. Astfel de canale mai sunt. Se doreste din inalt comuniunea intre ele. Comuniune/uniune ce prin mine se va realiza. Voi continuati si mandra Terra o ridicati. Un cuvant, o intentie de vindecare, doar pentru un minut, schimba energiile pe Terra, caci noi amplificam acest minut, care de fapt nu e un minut, caci nu e timp.
In viata voastra in inima voastra, eu cobor de-acum, ca voi sa va intelegeti menirea ce o aveti, caci sunteti vindecatori la un inalt nivel, ce se adreseaza energiilor de masa.
Se adreseaza energiilor ce cuprind Terra. Ne arata planeta, ne arata energiile care curg pe planeta, energiile care sunt pe planeta si asupra carora noi putem aduce vindecare, iubire si armonie.
Sunt energii care asteapta sa fie vindecate. Ele impresoara oamenii. Cand mediul (energetic) e mai curat, omul isi gaseste echilibrul mai usor. Asa cum fiecare sta intr-un mediu oxigenat, sanatos, prin vindecare voi creati un mediu benefic pentru a fi respirat. Eu sunt cu voi si va indemn sa faceti aceasta vindecare, caci multi de ea au nevoie si o asteapta.
Eu va multumesc, dragi ingeri si va binecuvantez. Raman in casa voastra, in inima voastra, in gandul vostru.

Niciun comentariu: