miercuri, 18 februarie 2009

Templul Armoniei

La chemarea voastra eu sunt aici. Va invit acum pe toti in Templul Armoniei din Agartha. Va rog sa pasiti adanc, adanc, in inimile voastre. Adanc.... Mai adanc... pana veti intalni, adanc in inima voastra un fuior alb de lumina. Lasati-va ghidati de acest fuior. La capatul sau, popositi pe o pajiste si aici va astept eu.

Mergem acum impreuna si patrundem in templul Armoniei. Este o constructie luminoasa, placuta, imbietoare. In mijlocul sau se afla Flacara Armoniei.
Patrundeti si scaldati-va in aceasta flacara. Ea aduce alinierea tuturor partilor voastre. Aliniaza tot ceea ce este de aliniat. Va revigoreaza. Este vindecarea de care are nevoie la aceste moment fiinta voastra : sa fiti aliniati cu voi in primul si in primul rand.
Inspirati energia flacarii. Deschideti-va pentru a patrunde in toata fiinta voastra. Aici sunteti in perfecta siguranta. Lasati-va mastile pe care societatea vi le-a pus. Dati-va jos tot ceea ce credeti voi despre voi, ca sunteti. Nu e nimic adevarat din ceea ce vi s-a spus ca sunteti. Lasati toate rolurile sa cada la pamant. Permiteti armoniei sa aduca la suprafata adevarul vostru.
Decojiti tot ce nu va serveste. Flacara Armoniei topeste aceste invelisuri false. Deconectati-va cu totul de la voi, cei vechi. Sa ramana tot ceea ce e nou. Imbratisati adevaratul vostru Eu Sunt. Flacara primeste tot ce este discordant, tot ce este vechi si va aliniaza cu Sinele vostru Inalt.
Scaldati-va in flacara. Nu va grabiti. Stati cat este necesar.

Ingeri ai Flacarii Armoniei sunt sositi in jur. Ei va asista. Ei va completeaza si armonizeaza tot ceea ce voi sunteti. Puteti exprima ceea ce voi doriti.

Eu sunt armonie. Eu sunt vindecare. Eu sunt in aliniere cu tot ceea ce Eu Sunt.

Priviti si vedeti lumina din ochii mei. Lasati ochii vostrii sa se scalde in ochii mei. Simtiti razele ce pleaca din ochii mei. Va patrund si armonizeaza privirile voastre. Tot ce priviti, sa armonizati. Tot ce graiti, sa fie armonizat. Campurile voastre au devenit acum, mai pure si mai stralucitoare. Expandati armonia in jurul vostru, ca o stare de bine sa cuprinda de acum inainte, pe toti cei care sunt in aceasta energie. Reveniti in acest templu ori de cate ori doriti. Noi va asteptam si va ghidam. Ghizii nostrii va sunt tovarasi permanenti.
Pastrati aceasta flacara in inima voastra si folositi-o ori de cate ori aveti nevoie.
Ori de cate ori va intalniti, chemati-ma. Eu va ajut, va sustin si va armonizez energiile, ca munca voastra sa fie usurata.

Niciun comentariu: