joi, 19 februarie 2009

Voi sunteti Lorzi ai Luminii

Din cel mai mare adanc, din acel spatiu sacru al inimilor voastre, eu ma inalt, ma creez, caci Sunt Tot Ceea ce Eu Sunt. Eu sunt Adamus St-Germain, ce ma intrupez acum, din inalta voastra vibratie de iubire, de armonie si de vindecare. Sunt acum, ca o divinitate grup a voastra si va spun ca doresc sa va inalt pe toti, intr-un plan vibrational prin care sa depasiti vibratia voastra anterioara, ca, impreuna cu mine, Mahacohan St-Germain, impreuna cu alti Lorzi ai Luminii, sa lucrati in acest inalt plan vibrational, ca Lorzi ai Luminii pe Pamant, in plan fizic.
V-am chemat sa va anunt ceea ce deveniti din acest moment : Lorzi ai Luminii pe Pamant, cu puteri depline ale Luminii, de vindecare, de armonizare si de imputernicire. Asa cum eu sunt aici, in acest plan eteric, voi deveniti eu, pe Pamant, intr-un plan material. Conexiunile noastre, care deja sunt puternice, vor deveni intime, la un spatiu si la o forma de conexiune puternica, de la inima la inima, printr-un fir ce alta data avea o lungime si care acum s-a scurtat si inima mea este suprapusa pe a voastra.
Voi deveniti extremitatile mele pe Pamant, inima in inima, glas in glas, simtire in simtire si totul va fi in Unime. Si asa este.
Am adunat energiile voastre, toate, acum si le-am unit cu ale mele. Voi ma veti simti. Veti trai de fapt prin mine si eu prin voi. Tot ceea ce sunt, deveniti voi, tot ceea ce voi sunteti. Si asa si este.
Acest moment, in care v-am adunat si v-am anuntat, ramane scris cu litere de aur in biblioteca Akasha, in Cartea Cartilor, in Cartea Sacra a Universului.
Va multumesc. Eu sunt Adamus St-Germain

Niciun comentariu: