sâmbătă, 28 martie 2009

Constientizari importante

Eu sunt cu voi permanent. In momentul in care ma constientizati, din mine rasar mladite energetice, care pur si simplu va strabat. Cand voi pasiti constient, eu va hranesc, eu va daruiesc si intr-o imbratisare va primesc. A noastra e bucuria cand impreuna realizam ca avem o inima unica, ca noi fiinte vesnice noi suntem si atat de legate una de cealalta, cum pana acum nu ati inteles. Cand pe Pamantul reavan, voi puneti mana, eu tresalt in bucurie, caci acela este un moment sacru, cand voi ma constientizati. Putem lucra in doi, tu de o parte, eu de cealalta. Insa comunicare este printr-o singura inima.
Cand tu ma uiti, eu iti dau semnale si uneori te chem zguduindu-te, sa nu mai uiti ca esti din mine. De ce nu vi la mine, de ce nu-mi ceri mie ce ai nevoie? Ti-am daruit tot timpul. De ce ai uitat, de ce ai plecat in alta parte ? Respira aceasta energie ce eu ti-o dau. Eu stiu cel mai bine ce am de dat. Pentru fiecare. Nu va intoarceti fata, priviti acolo unde calcati, caci eu sunt atat de aproape, ca sa va ofer tot ce aveti nevoie. Primiti dar cu inima deschisa. E-atat de simplu. Prin ceea ce eu trimit, invizibil pentru voi, dar este. E-atat de simplu sa spuneti da si sa primiti, caci voi sunteti corpuri ce absorbiti sunteti portaluri. De ce ati uitat? Prin ele eu va trimit. E-atat de simplu. De ce-ati uitat ? dar voi puteti primi caci eu daruiesc in continuare. Doar fiti cu mine in gand. Eu sunt Mama Pamant.