luni, 27 aprilie 2009

Raspunsuri de la Mahaki

Eu sunt Mahaki si sunt in jurul vostru. Sunt o energie celesta cu o mare incarcatura energetica. Blandetea voastra se conecteaza bine cu energiile mele. Si la acest moment sunt langa voi sa va indrum cu sfaturile mele.
Energia ce voi o primiti prin deschiderea inimii, pe care ati facut-o, va propulseaza si e posibil sa va trimita catre multe intrebari. De aveti intrebari, puteti sa-mi puneti. Eu acum, as dori sa stiti ca sunteti pe un plan vibrational inalt, conectati cu o energie superioara ce vine de la Sursa si aceasta va va propulsa intr-un spatiu unde este posibil sa aveti sentimentul ca nu stiti ce sa faceti, sau ca pierdeti putin controlul cu care voi sunteti obisnuiti. Este ca si cand v-ar fugi pamantul de sub picioare. Este un aspect fals. Este de fapt un aspect cu care voi nu v-ati intalnit. Asta presupune din partea voastra, a atentie mult concentrata spre interior. Acolo va veti gasi punctul de stabilitate. Energiile mele pot fi accesate de mai multi, caci eu cand vin in jurul unuia dintre voi, sunt deschis si pentru ceilalti. In aceasta perioada prin care treceti, veti invata sa va mentineti acest echilibru interior prin increderea ce v-o acordati. Este momentul cand lucrurile exterioare va ghideaza spre interior. Nu mai priviti exteriorul ca pe o imagine a unui televizor. Nu va raspanditi energiile privind la aceste evenimente ale exteriorului, care va atrag si va sustrag. Reveniti mereu in interior. Poarta din interiorul vostru s-a deschis si deasemenea multi dintre noi au acces la inimile voastre.
Ce ati dori sa ma intrebati acum?

-Esti de nivel vibrational si luminos pe acelasi nivel cu un arhanghel?
-Da.

-Raluca are in jurul ei o sfera de lumina care o sustine energetic. Este propria ei lumina. Cand ai o astfel de sfera este simplu, caci nu ai prea multe de facut, doar sa pasesti inainte cu sfera ta. Ce pot spune, este sa-si asume responsabilitatea faptelor sale, sa-si asume responsabilitatea tuturor gandurilor si sa stie ca ce acum lucram cu voi, pare a fi o informatie a ta, insa este valabila tuturor, pentru ca ce transmit eu este de fapt energie. Voi ati inteles si ati transpus energia, insa aceasta energie, cand eu o emit, poate fi accesata si de alte persoane. Este posibil ca alte persoane sa inteleaga de pe nivelul pe care se afla, deci energia si informatia este valabila pentru toti. In momentul in care noi, entitatile de lumina, venim si facem aceste transmisii, ele sunt spre binele intregii omeniri. Insa carapacea si straturile pe care voi le aveti, straturi care uneori impiedica lumina, straturi care le-ati pus voi, sau care v-au fost puse de altii, va determina sa aveti aceasta neincredere. Ar fi bine daca ati accepta ca Lumina Divina este suprema, ca Lumina Divina este iubire si e mai presus de gandurile mici ale oamenilor. Alegeti: ramaneti si dati curs Iubirii Divine, sau ramaneti in micimea gandurilor umane?

Tu Mihaela, ti-ai acordat cu mult timp inainte de a te incarna, un spatiu timp necesar a fi langa oameni. Nu ramai o fiinta izolata. Din aptitudinile tale, din aspectul tau de vindecator, tu pastrezi in aceasta viata, un anume fel de vindecare. Acest aspect te face sa te deplasezi intr-un context in care tu te deplasezi catre cei care si ei sunt lucratori ai luminii. Multi dintre cei langa care tu revii, fac parte din aceeasi familie spiritual cu voi si tu ai ales la nivel de suflet sa fi cu ei in momente cand ei uita de lumina lor. Este o forma de vindecator. Tu nu ai ales sa fi vindecator prin a lucra cu anumite energii, ca de pilda palmele. Tu vindeci cu lumina ta la nivel de suflet.
Important este in aceste momente, sa ramaneti in deplina sa incredere si sustinere, caci voi fiind atat de conectati la nivel de suflet, neincredere, indoiala, sau frici, tu le percepi imediat si uneori te perturba si nu mai poti face ceea ce ai de facut.
Cand sustinerea lui este completa, ceea ce ai de facut, se termina intr-un timp optim. Ramaneti deci perfect uniti la nivel de inima, centrati si sustineti-va in orice actiune. Timpul si spatiul pentru voi nu are importanta si nu cadeti in aceasta capcana. Intelegeti ca pentru voi nu au importanta. Intra tot in acel domeniu al iluziilor. Insa tu ti-ai ales aceste deplasari, caci faci la un moment dat interconexiuni intre voi care sunteti lucratori ai Luminii.
Tot ceea ce faceti, faceti si lucrati in deplina armonie intre voi. Fiecare pas al unuia, celalalt sa-l sustina cu toata increderea. Este din ceea ce ati ales sa faceti.

-Ce legatura este intre tine, Mahaki si noi?
-Nici una, daca vreti din punct de rudenie. Suntem si facem toti parte din Marea Fratie Alba a Luminii. Venim toti din energia pura a Creatorului, iar intre noi este o compatibilitate perfecta. Daca Raluca m-a accesat, a fost pentru ca el, in acel moment, avea absoluta nevoie de mine. Si am fost trimis. Insa eu sunt pe lungime de unda cu foarte multi de pe Pamant.
Eu mai am un nume. Fac parte din energiile lui Metatron si cred ca acum m-ati inteles deplin. Eu, ca energii si ca aspecte multiple ale mele, am poposit pe Pamant cu multe, multe vieti in urma. Ceea ce este pe locurile voastre, pe plaiurile voastre, eu cunosc. Acum cand s-a produs o atat de mare deschidere, lumina mea s-a putut apropia si voi s-o percepeti.

Niciun comentariu: