vineri, 1 mai 2009

Energia cristica - concept de puritate si forta

Energia mea vine sa se astearna intre voi, rabufnind, impanzind si inlaturand nevoi, inlaturand baricade, inlaturand adevarate cazemate in care stati. V-ati incorsetat prea mult si cand voi nu reusiti, eu vin sa le demolez, ca lumina mea, energia Cristica, sa triumfe. Eu nu va protejez sub acest aspect, in sensul ca va menajez cazematele. Nici nu si-ar avea rostul, caci eu imi demolez cazematele pentru a ma reuni cu mine, celula cristica din corpul vostru. Nu-mi pot pune piedici mie insumi. Cine nu intelege, cine continua sa stea in iluzii si sa se lupte cu mine, chiar sa ma infrunte, face o mare greseala. El nu intelege ca in acest mod ramane in afara spatiului cristic, ramane in afara propriei sale lumini, in afara propriei sale constiinte. Acest mod este o autodistrugere. Lumina ce soseste catre el, ii permite aceste doua variante: de autodistrugere sau autoinflorire. Eu oricum sosesc, eu oricum dau buzna. Depinde de voi sub ce aspect ma veti intelege/primi. Efectele vor fi acestea doua, caci lumina mea se intensifica pe Pamant de la moment la moment.
Iar planeta a ales. Acesta este motivul pentru care intrarea mea este o intrare triumfala, asa cum odata a fost intrarea in Ierusalim. Eu intru, eu trec (strabat, eu raman. Dar, intr-o continua crestere a luminozitatii si fortei mele. Cei ce nu au fost capabili sa inteleaga mesajul meu de acum 2000 de ani, isi vor transforma total compozitia si structura. Nu mai este vorba de binele individual. Acum se pune problema intelegerii globale a unei constiinte a intregului, a unei unificari a omenirii si nu a diviziunii sau a separarii. Mesajul meu este ca sunt in voi, in fiecare si manifestarea mea se face prin intermediul vostru.
Daca veti observa ca veti deveni intransigenti fata de semenii vostrii, sau fata de unele actiuni ce se manifesta in jur, sa intelegeti ca sunt eu ce lucrez prin voi, chiar daca vi se va parea o reactie mai dura din partea voastra, neintalnita la voi pana acum. Energia cristica nu inseamna numai blandete. Inseamna adevar si cand voi veti simti acel adevar interior, adevar al inimii, veti fi transanti cu cei din jur in manifestarea si acceptarea adevarului vostru si veti fi ca mine, cand am dat afara din templu, la acel moment o multime de fiinte ce nu intelegeau adevarul Tatalui. Veti face uneori adevarate incizii prin vorbele voastre, eliberand puroiul de la nivelul unei constiinte de masa si nu veti mai fi de acord cu nimic din ce nu este in concordanta, la nivelul sufletului vostru.
Teoria si o teorie ce ati fost nevoiti sa o sustineti, dar care nu era a voastra, o veti eradica complet si din inimi si prin graiul vostru va curge, va canta, energia mea, energia Cristului Invingator. Lasati sa curga in acele momente fara sa va manipulati prin judecata mintii. Pe ea eliberati-o si permiteti-mi mie, care sunt in inimile voastre sub forma de energie, sa curg in exterior pentru a curata, pentru a disciplina, chiar a forta uneori energiile celor care nu doresc a ma elibera in inima lor.
Eu am pasit acum, aici, zguduind Pamantul, dar de fapt zguduind in interiorul vostru, ca toate barierele, toate cazematele, lanturile, cercurile ce le aveti, sa cada acum in acest moment, total si definitiv. Sa nu mai acceptati nici un compromis nici de la insusi persoana voastra!
Permiteti acest cutremur sa il simtiti. Il simtiti in toate corpurile, in toate celulele, pana la nivelul ADN-ului vostru ce acum e in concordanta cu al meu. Centri energetici ce acum se suprapun cu ai mei. Respirati si permiteti ca totul sa se intample.
Totul cade, totul se destrama si toate sfaramaturile eu le culeg. Toate sfaramaturile le topesc, le disipez, transformandu-le, transmutandu-le in energie cristica. Acest cutremur, asa cum il are si Mama Pamant, este binevenit pentru eliberari complete. Eu va tin propriu zis in bratele mele, in energia mea acum, ca voi sa deveniti parte totala cu mine. Primiti aceasta ca un dar, ca o bucurie din partea Tatalui–Mamei Creator, ca o oportunitate ce v-a fost oferita, prin care vi s-au sters/demolat din aceasta viata si din alte incercari ale vietilor voastre, tot ceea ce nu va mai este necesar, ce nu va reprezinta in acest moment nou in care ati pasit.
Simtiti-va copilul cristic ce a pasit pe un nou drum. Simtiti-va in deplina voastra puritate, puritatea cristica, lacrima cristica, ce v-a fost oferita in dar. Aceasta puritate doresc sa stiti ca reprezinta o mare forta si voi insista asupra acestei puritati, sa intelegeti, sa constientizati ce anume va ofera. Notiunea de puritate, reprezenta odata, notiunea de curatenie fizica, de curatenie sufleteasca. Pentru aceasta voi tineati posturi, aveati o gandire pozitiva, evitati legaturi intime cu partenerul/partenera, faceati rugaciuni, meditatii, ofereati ofrande Divinitatii, va retrageati/izolati in natura intr-o viata plina de restrictii, abstinente de tot felul.
Notiunea de puritate de aceasta data o extindem si as dori sa intelegeti ca puritatea se adreseaza acum in primul rand aspectului vostru interior, sa va intoarceti fata catre voi, cei din interior, in puritatea cu fiinta voastra launtrica, in contopirea cu acea fiinta interioara, in acceptarea acelei energii interioare a intra in fluxul divinitatii voastre, care inseamna uniunea totala cu Tata–Mama Dumnezeu. Aceasta puritate se obtine acum, prin contopirea umanului cu divinului din interior pe o constiinta mai inalta, prin atribute cristice marete, prin intelegere a unei vindecari a tututror corpurilor, pe o noua intelegere asupra vietii. Prin toata aceasta puritate/constiinta noua, obtineti o forta noua ce va este necesara. Aceasta puritate, se refera la a accesa energii din planuri vibrationale inalte, energii subtile si va elibereaza de multe, multe concepte bisericesti, care numai in puritate nu va aduceau.
Noua forta de care vorbesc, este forta autocunoasterii voastre la adevaratul vostru adevar. Care si acesta v-a fost tinut ascuns. Cand voi, fiinte, va cunoasteti in totalitate, atingeti puritatea voastra si emiteti o forta a ceea ce voi sunteti. Si va manifestati in deplinatatea acestei forte. Aceste praguri le veti trece treptat de-a lungul evolutiei voastre. Fiecare prag/etapa va va imbogati cu o noua constiinta, cu o noua forta, cu cunoastere si intelepciune. Putem vorbi de etape mari de-a lungul carora evoluati, sau de etape de la moment la moment. Si obisnuiti-va sa va simtiti ca un ansamblu complex intr-o miscare continua. Toate aceste descoperiri tin de adevarul vostru, de forta ce o capatati ca manifestarea constienta a divinului prin corpul uman, sa capete conotatii noi, pentru manifestarea Creatorului pe Pamant. Ati inteles acum conceptul de pur, de adevar, de forta, de unime, de voi, fiinte cristice, concept care se reduce la Unime.
Acum, ascultand si inregistrand ce am transmis, deja voi toate acestea le-ati primit si in urmatorul moment in manifestarea voastra se va oglindi tot acest concept al unimii. Ma veti manifesta asa cum m-ati primit in acest moment. Veti fi printre ceilalti, o lumina calauzitoare a conceptului cristic pe Pamant.

Niciun comentariu: