joi, 25 iunie 2009

St Germain - Continuare la Sc Interdimensionala ; A Mihai l-- Rugaminte

Namaste! Namaste! Energia mea este aici cu voi. Eu sunt Adamus St-Germain.
Ma preocupa acum gandirea voastra. Vin sa fac un rahat pe gandirea voastra. Caci nimic din ce stiti, nu prezinta nici un interes. Odata ce ati permis energiilor sa lucreze, nu mai aveti ce sa va bagati in lucrul acestora. In adancul sufletului vostru, alegerea a fost facuta demult. Eu acum, v-am facut sa o readuceti la suprafata, sa o puneti pe tapet, sa o puneti ca prim punct in inima voastra. De aici inainte, lasati energiile sa curga, sa aduca potentialele optime pentru indeplinirea acestei alegeri. Practic, va puteti lua o vacanta. Chiar mi-ar conveni, caci nu ati mai sta cu gandul la acest punct (subiect). Lasati-ne pe noi sa aducem in intampinare ceea ce este de adus. Pot sa va spun ca va mai dura pana cand toate conditiile vor fi indeplinite, ca sincronicitatea sa se instaleze. Deci aveti rabdare. Noi cei de aici, chiar vom avea grija sa nu bagati mintea. Iar daca vreunul din grupul vostru face planuri, ne vom pisa pe planurile lui.In acest context al Energiei Noi, doresc sa va deschideti cat puteti de mult catre acest fluid auriu ce curge prin corpurile voastre, sa inspirati aceasta bucurie a acestui flux, ca sa va umpleti cat mai mult cu acest fluid. Ceea ce va transmite Ioana, prin al carei glas eu vorbesc de multe ori, este un bun punct de reper pentru voi si de sustinere, daca uneori va indepartati de acest flux. Vraja in care voi continuati sa intrati, este ceva aparte si aceasta vraja lasati-o sa va cuprinda, caci ea va ridica pe culmile spre care sinele vostru de asemenea va atrage. Am sa va rog insistent sa pastrati identitatea cu sinele vostru, cu Eu Sunt si sa vizualizati acest Eu Sunt in fiecare celula din voi, sa va umpleti cu energia lui Eu Sunt pentru a va materializa sau a va atrage identitatea voastra divina si a o simti cat mai pregnant. Incepeti sa uitati din partea umana care sunteti ca sa dati intaietate divinului din voi. As dori sa stiti ca toate lectiile voastre sunt invatate si acum, cu acest bagaj pur energetic, intrati, ati si pasit intr-un nou capitol care va este total necunoscu. Pentru ca voi ati acceptat mana mea si m-ati prins bine de mana, voi pasiti acum in acelasi pas cu mine. Lasati-va purtati precum parintele isi duce copii la plimbare. Dar copilul cand e mic nu stie absolut nimic. Asa lucrez eu acum cu voi. Si sa intelegeti ca singurul impediment la a pasi, ar fi daca voi va aduceti amintirile in timp ce noi mergem pe cale. Bucurati-va de aceasta cale alaturi de mine, de ceea ce vi se intampla in fiecare zi, dar nu lasati mintea sa despice firul in patru, sa analizeze si nici o amintire din trecut sa revina. Este vorba de un autocontrol, ca sa invatati sa va dominati mintea si emotiile, sa o controlati si sa fiti propriul stapan. Iar daca momentele din capsorul vostru ar fi a ceea ce spuneti voi ’’cap gol”, as fi extraordinar de multumit. Acela este momentul prielnic pentru mine cand eu va pot transmite si se absoarbe energia, sau noul potential ce va este necesar. La acest moment suntem noi acum in aceasta energie aurie, cand voi nu stiti ce se poate intampla maine. Si nici nu este necesar. Traiti doar momentul acum. Dar in acest moment, fiti voi acel Eu Sunt, la intreaga sa capacitate, prezenta, maretie, deschidere, suveranitate, putere, stapanire. Cand va veti simti ca sunteti in acest fel, sa stiti ca acela este momentul cand noi mergem tinandu-ne de mana.
Eu Sunt Cel ce Eu Sunt. Eu sunt Adamus St-Germain. Si asa este. Namaste! Namaste!
Dragii mei. Eu sunt A.Mihail
Doresc sa va transmit ca energiile voastre, campurile voastre necesita o inaltare. Se doreste din inalt sa treceti pe o alta treapta vibrationala. Pentru a atinge aceasta vibratie, va rugam sa fiti intr-o pace profunda cu voi si cu toti semenii vostri. Daca apar provocari in acest sens,le veti primi ca sa constientizati starea in care sunteti si sa o transmutati imediat pe o vibratie mai inalta, unde numai iubirea, armonia si intelegerea pentru tot ce este in voi si vis-a-vis de voi, sa primeze. Am dori sa fiti mai atenti la gandurile voastre si fiecare cuvant sau gand, sa fie insotit de o inalta vibratie de iubire. Chiar cand glumiti, dorim sa fiti atenti la cuvintele pe care le folositi, caci sunt cuvinte care nici in gluma nu vor fi folosite pe celelalt plan, pentru ca ele isi pastreaza vibratia lor din dualitate. Am putea spune ca voi nu mai sunteti in dual prin vibratia la care ati ajuns. Dar nu este suficient. Aveti de mers mai departe, incat acest sfat pe care vi-l dau si voi veti hotara daca sa-l onorati sau nu, a venit pentru ca in ceea ce urmeaza, nu veti putea face/lucra, daca nu atingeti aceasta vibratie inalta.
Voi pastrati din obiceiurile voastre din D3, in ceea ce priveste multe aspecte de limbaj, comportament... Am dori sa fiti un pic mai atenti si sa incepeti sa renuntati la el. Aveti marele avantaj ca acest corp al vostru a primit multa, multa lumina. Insa il tineti in loc prin mici, mici detalii, care voua e posibil sa vi se para nereprezentative. Acum, cand voi ati luat niste hotarari in adancul vostru, se cere o vibratie mai inalta. Noi dorim chiar daca pe unii dintre noi ii auziti cu anumite glume, nu inseamna ca voi, poate intr-un viitor, sa nu le folositi, dar pentru a constientiza treapta la care voi va ridicati, aceste constientizari va ajuta sa va cresteti autocontrolul. In acest sens vine aceasta rugaminte a noastra. Va multumim.

Niciun comentariu: