vineri, 26 iunie 2009

St. Germain -- Nemuritori

In pacea interioara in linistea camerei, eu iti spun,Eu sunt in ceea ce voi stiti ca Eu sunt. O energie infinita ce va imbratiseaza. La acest moment fiind langa voi eu va aduc sentimentul de Nemurire. Traiti va rog acest sentiment si acordati-l la celulele voastre.( pauza) Aveti nevoie de aceasta cunostere ca sentiment caci simtind-o, o puteti transmite mai departe. O puteti transmite prin cuvinte dar mai ales energetic, cand va veti conecta la cei din jur. Multe stari nu pot fi explicate prin limbaj dar cand voi aveti aceasta energie ancorata in celulele voastre ii veti putea ajuta pe cei din jur sa o simta . Ei vor simti aceasta energie in campul vostru. A venit monetul sa simtiti energia de nemurire. Este, starea voastra reala. De fapt voi va reconectati la acea parte din voi de care ati uitat. Eu acum va ajut. Va rog sa simtiti aceasta stare a voastra : de nemurire. ( pauza )Lasati-o sa se deschida din profunzimea fiintei voastre din adancul celulelelor. ( pauza) Nu grabiti , lasati procesul sa se intample. Permiteti celulelor sa se deschida. Acest proces va este necesar, caci pasiti deacum in vastitatea potentialelor voastre iar vraja a ceea ce voi traiti face parte din vraja nemuririi. Stati linistiti si permiteti ca tot ceea ce este de lucrat acum asupra voastra sa fie facut.
Eu sunt cel ce sunt, Eu sunt Adamus St. Germain

Niciun comentariu: