marți, 23 iunie 2009

St. Germain ---Scoala Interdimensionala

“Va salut din adancul inimiii mele. Eu Sunt Cel ce Sunt. Eu sunt Adamus St-Germain. Eergiile mele sunt acum cu voi si va rog sa va permiteti sa le simtiti, caci aceste energii sosesc azi la voi ca sa stiti ca eu nu v-am uitat. In adancul sufletului meu va port ca pe cel mai pretios diamant. As dori ca acest diamant care sunteti, sa il simtiti si voi in adancul inimilor voastre.Ceea ce voi aveti in campul vostru energetic, nu este necesar sa asociati cu ceea ce se transmite in channelurile din alte grupuri. Frumusetea energiilor voastre, este a voastra si pe aceasta energie, eu va rog sa mergeti. Cursul vostru energetic are o alta nuanta si evolutie si as dori, daca si voi alegeti, sa ramaneti in aceste energii specifice voua.
Voi cei ce sunteti shaumbra, aveti alegerile voastre. Voi ce ati mers cu noi pe aceasta cale, sunteti deja reprezentanti ai Noii Energii. Aceasta energie ce este deja acumulata in campurile voastre, se manifesta acolo unde voi sunteti si traiti. Cand voi manifestati Noua Energie, calea voastra deja este o cale care este urmata si de altii. Aceasta cale, important este sa o urmati cu toata increderea pe care sufletul vostru o inspira si ceea ce este cel mai important, este sa va manifestati pe voi, asa cum voi sunteti, cu tot ceea ce este specific pentru fiecare, cu tot ceea ce voua va da o nota de autenticitate. Aceastei linii (orientare )a voastre, sa ii oferiti puterea necesara. Acum cand eu stau fata in fata cu voi, doresc sa va spun ca v-ati luat avant suficient ca voi sa fiti pe picioarele voastre. In acest moment, voi va puteti descurca singuri si acesta este cel mai mare dar pe care vi l-ati facut. Chiar daca ce urmeaza continua sa fie provocator pentru voi, aveti capacitatile necesare de a face fata si a depasi acele momente. Voi nu mai sunteti pruncii care de-abia ati intrat in vietile Pamantului. Iar experienta ce o aveti, va face capabili sa aveti discernamant sa faceti alegeri si sa va continuati evolutia. Am venit acum, caci interesul meu este sa refacem Scolile Misterelor, iar voi sunteti pregatiti pentru aceasta. Daca in inimile voastre se ivesc uneori momente de nesiguranta, si acestea sunt aspecte umane, voi aveti puterea necesara sa va gasiti imediat echilibrul.Dar continui sa vorbesc despre Scoala Misterelor; am dorit sa va anunt ca ea va continua prin intermediul vostru. Ceea ce aveti de facut deocamdata, este sa va ascultati glasul inimii si voi veti sti exact cand sa deschideti aceste scoli. Daca voi va veti asuma aceasta responsabilitate, aceasta materializare va deveni mai rapida. Eu voi fi langa voi, voi fi in spatele vostru atunci cand veti fi perfect pregatiti pentru acest lucru. In urmatoarele zile, eu voi asculta raspunsul vostru iar energiile mele vor fi energii pregatitoare. Din acest moment si faza voastra de pregatire incepe. Tot ceea ce veti simti energetic ca aveti nevoie, va va fi deschis si va va fi dat. Acum, eu, Adamus St-Germain ma retrag si las energiile mele sa va sustina si sa va ajute sa faceti alegerile.”
Mai tarziu St. Germain a continuat:
Si asa este dragii mei
Eu Sunt Cel ce Sunt si voi, in aceasta seara, ati avut de punctat aceasta hotarare. O hotarare ce nu se mai poate amana. Din prea plinul vostru, au acum de iesit energiile care se reconsidera a fi energiile Scolilor Misterelor. Din acest prea plin, voi veti avea de reorganizat ceea ce este de adaptat la Noua Energie. Aceste scoli incep in Noua Energie. Ele nu vor fi ceea ce au fost altatdata. Pe masura ce voi va deschideti catre aceasta hotarare, in interiorul vostru veti sti ce aveti de facut. Lasati mereu primul impuls sa apara la suprafata, caci ceea ce voi aveti de facut, este total nou. Chiar daca ghidarea noastra va fi aici, voi veti aplica/manifesta lucruri care pana acum nu s-au mai facut. Noua Energie va da o noua turnura acestor scoli. In aceste scoli, voi nu veti aduce nimic din ceea ce s-a facut in vechime, in Scolile Misterelor. Acesta este motivul pentru care va rog sa nu primiti nici o influenta din alta parte. Acesta este motivul pentru care insist sa nu faceti decat ceea ce voi simtiti in interior. Daca aduceti informatii, sau energii, din alte grupuri, nu va mai fi adevarata Scoala a Misterelor in Noua Energie. Aveti incredere in voi si lasati ca informatia sa curga din interiorul vostru. Este necesara o anumita puritate a acestor energii si nu aduceti din alte parti, aici in ceea ce voi infiintati. Aceasta este si frumusetea, pentru ca asa va manifestati ca adevarati creatori si promotori ai noilor Scoli a Misterelor. Astupati-va urechile si nu permiteti nici unei influente exterioare, evitati sa cititi sau sa ganditi si lasati sa iasa acum din voi, noul. Fiti acel teren curat pe care voi construiti. Numai asa veti putea implementa Noua Energie in aceste scoli. Fiti deschisi la ceea ce voi sunteti si doar comunicarea cu Eu Sunt din interiorul vostru este permisa si necesara pentru a fi perfect autentici.
Si asa este. Eu sunt Cel ce Sunt. Eu sunt Adamus St-Germain.
Am intrebat care este deosebirea dintrea Scoala veche a Misterelor si Scoala noua a Misterelor in Noua Energie
“Scolile Misterelor erau organizate ca locuri unde energia de comunicare cu Divinitatea, era pastrata/protejata si transmisa generatiilor. Planul fizic se ingrosa in vibratie joasa. In aceste scoli, initiatul era invatat sa comunice cu spiritul sau. Toate exercitiile ce se faceau, il aduceau pe acesta, la pragul divin de contopire cu Divinitatea din el. Aceasta cunoatere a fost transmisa de-a lungul generatiilor si a fost necesara a fi protejata in aceste scoli ce se tineau in temple, in piramide. Protejata ( a fi ascunsa )de cei care doreau distrugerea acestei cunoasteri. De fapt prin aceste scoli unde era pastrat adevarul, semintia umana a pastrat informatia ca este de natura divina. Si a putut sa supravietuiasca.
In acest moment, fiind in Energia Noua, ceeea ce voi invatati pe parcursul a uneia, doua, sau 3 vieti, acum unificarea voastra cu divinul se face in cativa ani. Voi, cei care realizati acest lucru, veti arata celor ce vor dori sa faca saltul, aceasta posibilitate. Aceasta scoala devine acum necesara, caci in voi se va materializa Omul Divin. Aceste invataturi si practici, nu le veti mai ascunde, ci voi iesti in fata si le aratati omenirii intregi. Voi manifestati energia noua si veti fi cei care dati o alta insemnantate invatamantului, caci invatamantul actual nu corespunde cu Noua Energie. Iar daca vechiul invatamant avea si ghida spre o pregatire exterioara prin care era ascuns copilului existenta spiritului, voi in acest scoli, exemplificati contopirea cu spiritul. Prin scolile voastre, un tineret se va regasi pe sine, caci aceste scoli chiar daca la inceput nu vor avea un impact asupra oamenilor, vor reda celor ce vor sosi, increderea, motivatia si bucuria vietii. Aceste scoli, in special aici in Romania, vor avea un mare rasunet si vor cunoaste o mare deschidere.Vor fi la un moment dat, mai multe scoli, caci va veti adresa nivelelor diferite de vibratii a oamenilor, de evolutie/deschidere, caci daca uniunea cu divinul, acum voua vi se pare simpla, nu acelasi lucru va fi pentru toti, chiar daca planeta face saltul, si voi intrati intr-o reala vibratie a dimensiunii a 5-a. Si acolo vor fi trepte de evolutie.Intr-o mare masura, eu va rog sa tintiti cat mai sus, caci la fel de importanta este si evolutia voastra. Sa permiteti mereu luminii din voi sa isi urmeze calea ascensiunii. Nu, voi nu aveti dreptul si aici ma impun, sa opriti ceva cat de putin din evolutia voastra. Voi sunteti din cei care veti atinge cercul al trei-lea, iar eu am sa va astept sa atingeti acest moment. Si asa este.”

Niciun comentariu: