miercuri, 8 iulie 2009

Asthar Sheran --- Bucuria, confirma ancorarea.

--Va salut dragii mei comandanti , eu sunt Asthar Sheran si va vorbesc acum de pe nava. Nava se afla deasupra voastra si voi ati simtit ca suntem langa voi. In aceasta seara nava poposeste in dreptul vostru. Lumina ce o vom transmite va patrunde in inimile voastre si va va insoti , va va completa in zilele urmatoare. Din adancul inimii mele eu va transmit gratitudinea mea , bucuria de a va sti uniti acolo pe sol si iubirea cu care voi va impartasiti trairile voastre. Mesajul fratilor vostri de aici de pe nava este de insotire, este un mesaj de insotire pentru voi. Va insotesc permanent imbratisarile noastre si va urmarim abnegatia cu care voi sunteti in acest plan divin. Dragostea noastra pentru voi vine sa va intareasca pozitia acolo pe pamant. Si ceea ce am dori este sa ne insotiti cu gandul permanent caci in acest fel transmisiile noastre ajung mult mai repede la voi. Frecventa pe care noi comunicam este o frecventa vibrationala specifica voua care este déjà conectata la inimile voastre si atunci simtiti unda transmisiei. Este o unda cu dus intors prin care si mesajele voastre ajung la noi. Ceea ce pleaca de la voi primim aidoma unui ecran si va simtim trairile. In aceasta seara am dorit sa stiti si sa fiti prezenti la acest gen de conexiune, ca nu numai semnele pe care le-ati inteles sunt valabile ci si comunicarea inimilor noastre. Acest fel de comunicari vor deveni mai profunde, mai ample iar intelegerea voastra va deveni mult mai performanta. Noi va transmitem acum telepatic aceste informatii si voi le receptionati. Noi lucram telepatic cu mai multi prieteni de pe planeta si orisicine ne poate percepe. S-a dorit sa stiti ca pe tot acest parcurs al calatoriei , sunteti sustinuti iar acest mesaj este de confirmare pentru a sti ca suntem alaturi de voi. Ceea ce faceti in aceasta zona este o profunda ancorare energetica care se indeplineste in conditii deosebite iar bucuria inimilor voastre, este confirmarea ca ceea ce se face este bine facut. Ca ceea ce faceti este perfect se simte prin bucuria pe care o traiti. Cand inima este deschisa si voi simtiti aceasta viata in voi, acesta este momentul optim cand filtrul energetic este incarcat si echilibrat. Cand voi traiti in bucurie, amplitudinea cu care aceste energii sunt fixate este enorma . Deci dragii mei comandanti am dorit sa stiti ca noi toti suntem impreuna cu voi ca aceasta conexiune este la nivel de inima , ca voi oricand ne puteti contacta si ca bucuria si iubirea inimilor voastre fac sa se indeplineasca energizarea acestui brau energetic al Romaniei .Noi toti va multumim."

Niciun comentariu: