duminică, 16 august 2009

De vorba cu Luna

Eu sunt energia Lunii, astrul admirat de voi. Aici, pe acest astru, sunt civilizatii. Acest astru este locuit. Aceste civilizatii sunt in interiorul meu si nu la suprafata. Conditiile climaterice sunt cu totul altele decat pe Terra.
Eu am dorit sa va vorbesc ca o energie vecina, prietena ce ascensionez si eu odata cu Pamantul. Energia meqa este stricta in legatura cu energia Pamantului Locuitorii ce se afla pe acest astru sunt in conditii privilegiate fata de voi, in acest moment. Energia si vibratia lor este cu totul alta decat a voastra. Totusi, eu sunt influentata de evolutia Pamantului si prin faptul ca noi ne deplasam impreuna catre centrul Galaxiei. Si eu voi avea de urmat niste transformari. Transformarile de aici nu vor fi ca ale voastre. Sunt de cu totul alta natura; se refera la vibratia energetica a Intregului de aici. Noi avem alta structura decat a voastra. Eu doream sa va transmit ca aceste energii ale mele sustin energiile Pamantului ca totul sa se faca in planul Divinului si cu o forma de sustinere binevenita pentru voi din partea noastra. Locuitorii de aici ma sustin cu constiinta lor. Au o alta forma de constiinta fata de Divin, constienta fata de ce eu sunt si fata de intreaga Creatie. Dorinta noastra este de ajutor caci si noi am fost ajutati la randul nostru si cu multa prietenie dorim sa va oferim acest ajutor. Si daca voi veti dori, .... energiile noi pe care voi le vedeti efectul asupra Pamantului ca flux si reflux, plus multe alte aspecte energetice pot veni in ajutorul Pamantului atat cat ne este permis si noua. Va multumim.
Au urmat intrebari puse de noi.
- Esti corp natural, sau artificial, facut de entitati, construit ?
- Eu sunt un corp natural, creat prin energii divine la dorinta si creatia Creatorului. Sunt, am fost formata de marile entitati Elohimi creati din Lumina Creatorului. La inceput, am fost formata pentru Pamant, ca o contrabalansare a energiilor sale, ca un punct de absorbtie a energiilor negative provenite de pe Pamant. Treptat am devenit un astru indpendent care si-a urmat o evolutie a sa prin evolutia propriilor locuitori, care si ei au cunoscut diverse experiente.
Acum sunt si eu loc de poaps pentru cei ce doresc evolutia pe acest astru insa sunt deschis catre evolutia divina, intelegand prin aceasta o comunicare cu tot ce inseamna Creatie.
-Au coborat oameni pe luna, atunci...
-Da, voi stiti de acele nave care au sosit aici si au fost intampinati cu buna primire pana la momentul in care s-au stiut interesele lor, care nu erau in perfect acord cu Divinitatea si de atunci nu i-am mai primit. Ei doreau sa stapaneasca acest astru intr-un mod egoist, ceea ce aici nu se poate iar vibratia noastra nu le-a permis si au fost indepartati. De atunci noi nu am mai permis acest fel de vizite.
-Cum de ati scapat de “intunecati”?
-Voi ati fost in acest vizor si nu noi. Evenimentele sunt mult mai vechi pe Pamant. Starea noastra ca astru este mai noua si nu am prezentat importanta pentru ei. Iar voi, Pamantul a avut avantajul, ca cei ce au venit au putut locui la suprafata Terrei. Pe multe planete se locuieste in interior si uneori aceasta e mai greu accesibila pentru a fi invadata. La voi sunt foarte multi veniti de pe diferite planete si cei ce au venit cu o vibratie mai joasa decat a voastra au servit foarte bine intereselor acestor forte.
-In cat timp vom ajunge si noi al nivelul vostru cand va veni schimbarea?
-Schimbarea precum stiti deja este, iar voi sunteti cei care o accelerati, voi ce sunteti acum constienti, o accelerati prin dorinta voastra de schimbare. Voi nu stiti cum este aceeasta schimbare, insa din ceea ce vedem noi, multi dintre voi ati atins o limita cand instinctiv doriti schimbarea si o chemati. Aceasta schimbare pe multi ii va gasi nepregatiti. Voi accelerand, ea se va produce mult mai repede decat ganditi. Noi nu putem spune exact cand va avea loc aceasta schimbare, dar credem/vedem ca deja totul este accelerat.
-Vor fi calamitati, oameni murind....?
-Da, dezastre vor fi. Prin vibratia voastra inalta, le puteti atenua, insa vor fi unele asa cum va hotara Terra, caci este in acelasi timp si alegerea ei de a se scutura de unele aspecte de care altfel nu ar putea scapa, pentru ca vibratia acelui loc, sau a acelor entitati, are suficienta forta sa se mentina.
-Cine e conducatorul Lunii?
-Aici nu este un singur conducator. Este o uniune de grup care-si recunosc responsabilitatile si iarasi nu este ceva fix. Cei care apartin acestui grup care ghideaza pe ceilalti, daca vor sa plece, sa ocupe alta functie, sau sa plece de pe acest astru, ei oricand o pot face. Locul este ocupat de alta entitate pregatita pentru asa ceva. Constiinta lor este o constiinta inalta si cand firul gandirii este aliniat cu Divinul, fiecare isi urmareste o evolutie spirituala proprie si de grup. El se incadreaza in anumite ocupatii cum spuneti voi, ca profesii, desi este cu totul altceva, insa firul, ghidul interior este acela de evolutie, iar totul este ghidat printr-o armonie interioara si o intelegere la nivelul gruparii de aici. Structural, ei sunt altfel decat voi si nu se poate face o comparatie la nivel de structura cu ei.
-Este incarnat pe Terra vreunul din conducatorii lor, sau fosti conducatori?
-Nu.
-Cand privim Luna, de fapt ce vedem?
-Vedeti spatele.
-De ce a hotarat sa se invarta atat de atipic fata de celelalte planete ?
-Cealalta parte, sunt constructii intr-un alt plan vibrational. Care au dorit sa ramana necunoscute celor de pe Pamant. Pe acea parte sunt si baze extraterestre.
Multumim spiritului Lunii pentru informatii.

Niciun comentariu: