marți, 25 august 2009

Lumina,fratele de Acasa -Naframa

----Din adancul sufletului, te urmaresc draga sora si ma uimesc de ceea ce tu poti creea, de ceea ce tu poti lumina si ca toate, ca de-a baba-oarba, tu le faci, caci ochii tai sunt inca acoperiti. As vrea acest voal de pe ochi sa ti-l dau jos, daca-mi permiti.
----Ooooo! Cu mare drag.
---Si-aceasta legatoare, ce nod ti s-a facut, sa o dezleg acum, aidoma nodului Gordian de care am aflat. Permiti?
---Permit !
---Atunci, cu draga inima si foarte fin, sa stii ca eu dezleg, desfac, ceea ce tu pe ochi, ti-ai pus cu drag. Nimic nu te obliga la nimic, ci doar sa zic tu permisiunea sa ti-o dai, ca aceste fire ce mult te-au impanzit, eu sa pot sa le tai.
----Permit.
---Aceste fire din mosi stramosi, tu ti le-ai pus si aceasta plasa ce ti-ai tesut, multiple straturi a cuprins. Ti s-au lipit, ti s-au intins si ochiul ti s-a inchis. Tu ai in spatele acestei tesaturi nemarginirea. Acum, cand eu am inteles perfect ce faceti voi, mi-am amintit ca tu, candva, de mult, mi-ai spus ca ai inceput sa-si tesi aceasta naframa peste ochi. Te-am intrebat atunci in ce scop si ai raspuns ca multe vrei sa-nveti si sa cunosti, desprinsa de al tau parinte, dar ca va veni un moment cand tu vei dori aducere aminte. Mi-am amintit acum de ceea ce mi-ai spus si cand eu ti-am zarit naframa si cand am inteles ca tu doresti reamintirea de al tau parinte si te-am vazut cu cat drag catre el, tu bratele ai intins, am inteles ca acest moment de desfacere a naframei de pe ochi, a sosit. Asa deci, eu cu lumina acum desfac ceea ce tu cu adanc ti-ai tesut din mosi stramosi si aceasta pacla acum, permite-I sa plece de pe ochii tai
---Permit.
---Aidoma unui laser, cu a mea raza, eu curat in toate aceste vieti in care ai purtat-o si acel ochi maret ce privirea interioara ti-o daruieste, sa fie deschis din nou, asa cum de la inceput te-ai bucurat de el. Si tare ma bucur ca iti pot fi de ajutor,
---Si eu iti multumesc, Lumina, drag frate si stiu ca acest ochi isi capata deacum claritatea de odinioara.

Un comentariu:

vlad clapa spunea...

Interesant si Luminos, ma bucur ca am intilnit un prieten vechi intru Lumina !
Vladut
ID mess: vladclapa