sâmbătă, 12 septembrie 2009

Creatorul -Rapunsuri

12 09 2009

CREATORUL - Raspunsuri

Ne-am intrebat cine suntem. Caci auzim ca suntem de-ai lui Crimson, ca suntem de-ai lui St-Germain, de-ai lui Asthar…. Si inca din alte locuri, diferite planete... Incat ajungi sa te incurci in “Arborele genealogic”. Si iata ca a venit raspunsul.

- Voi sunteti lumina mea si Eu v-am fractionat si v-am trimis pe Pamant. Aceste fractiuni ce ati plecat din mine, ati trecut prin multe multe spatii. V-ati desfacut in mii si mii de particule ca sa puteti ajunge sub forma unei singure particule pe Pamant. Ceilalti, sa stiti ca sunt tot voi, pentru ca infinitatea de particule in care v-ati sfaramat cand ati plecat din mine, este infinita. Ceea ce voi populati, sunteti aidoma unei singure flacari, dar fiecare particula a luat viata ei. Nu depindeti de nimeni. Este propria voastra alegere. In schimb, lucrati toate perticulele in comun acord. Iar sprijinul ce vi-l oferiti, este aidoma fratelui mai mare ce-l ajuta pe fratele mai mic. Impropriu spus si acest “frate mai mic”, pentru ca lumina din fiecare particula, este in functie de forma pe care a luat-o pentru functia cuvenita. Fiecare functie/forma preia o anumita cantitate de lumina, restul sunteti tot voi, iar plecarea voastra a fost la alegerea voastra. Iar in final, voi toti, va reintoarceti la mine. De fapt, in voi sunt Eu, Creatorul.

- Dar “intunecatii” ?

- Aceasta contopire cu fiinta mea se face sub toate formele. Voi spuneti de un suflet ca e lipsit de lumina. Nu, nu este asa, este o stare a lui, este o creatie a acelei constiinte.

Dar ce inseamana aceste creatii? Sunt tot Eu, ce ma experimentez si ma cunosc prin acele creatii. Insa, Eu sunt intr-o permanenta transformare. Eu cu mine. Eu pe mine. Acele suflete, care spuneti voi ca sunt in vibratii joase, cand ele nu mai pot realiza o anumita lumina, tot eu le retrag si ma reschimb, ma refac.

Nimic nu este in afara mea. Totul este in mine si totul este o experienta. Tu, care ai mila fata de aceste fiinte, esti o expresie a mea. Voi invata prin tine, tu sa-ti transformi mila, pentru ca doresti sa devi ca mine, impersonal. Cealalta parte din mine experimenteaza mizeria ura, moartea, asa cum acele scantei, constiinte hotarasc. Dar cine sunt ele? Tot eu, intr-o manifestare a corpului emotional, care se dezvolta prin aceste trairi. Este o viata a lui. Dar unde traieste acest corp emotional? In mine. Dar cine il sustine? Eu. De ce sa ma opun acelor parti, daca vor aceste experiente, cand totul se reduce la mine?

Ce experimenteaza ei, sunt tot Eu, cu toate egourile, cu toata mandria. Tot Eu in expansiunea mea. E o experienta si Eu sunt impersonal. Ai mila de mine? Eu sunt la fel, indiferent ce tu ai fata de mine. Eu sunt fata de toate aspectele mele, la fel, in iubire, O forma impersonala. Tu, daca esti si doresti sa fii aceasta Mare Constiinta, tu, Mica mea Constiinta, poti sa fi la fel. Dar tu esti Eu, in manifestarea pe care ai ales-o. Eu ti-am lasat tie, constiinta mea, intreaga libertate, pentru ca ma intregesti pe mine; si noi suntem uniti in ceea ce suntem. Caci ceea ce te leaga si existenta ta, este in iubirea ce ti-o port, ti-o daruiesc si prin care te sustin moment de moment. Fara mine, tu n-ai exista.

Si-ti multumesc pentru aceste intrebari, caci ai ajuns la mine. La ceea ce este in interiorul tau. Adica, Eu, Supremul si care esti si Tu, dar ti-am oferit toata libertatea de manifestare.

-Cine esti, Creatorul sau Dumnezeu?

-Prin firul de lumina ce ajunge acum mai puternic la voi, Eu sunt acea esenta din care toti va trageti. Eu sunt Creatorul. Din mine ati plecat voi, dumnezei. Insa Eu, cel care-ti vorbesc, sunt sursa ta suprema, locul nasterii tale.

Seara, am primit un mesaj, ce-l completeaza pe cel de mai sus:

Ca tu lumina sa mi-o cunosti mai bine, eu acum te salt din a ta incatusare, spre o lumina mult mai mare. A tale ramuri ce se intind, rascolind neantul, au deschis si te cuprind, brate ale stelelor. Tot mai mult cuvantati si cereti si spre lumina expandati, ca lumina sa primiti.

Cine esti si ce vei fi, oare cat de mult conteaza, cand tu poti sa fi orice tu doresti, orice tu infaptuiesti? Voi sunteti lumina, voi sunteti maretia. Voi, din aceasta lumina alegeti tot ceeea ce voi doriti sa fiti. Este darul meu pentru voi toti. Puteti fi Asthar, puteti fi St-Germain, Arh. Mihail sau Quan Ynn. Toate acestea le puteti fi, pentru ca sunt in voi. Aceste aspecte sunt in voi. Daca ei acum va ghideaza si voi aveti sentimentul ca sunt pe o treapta mai inalta decat voi, este o iluzie a mintii si a creierului vostru, pentru ca voi va aflati intr-un corp finit. V-ati contopit cu acest corp si credeti (ati confundat) atat de bine ca sunteti tot ce reprezinta acest corp, incat ati uitat de restul din voi. Lumina acestor maestrii, este lumina lor, care a scapat, s-a eliberat din acest corp. Si ei ghideaza de fapt corpul vostru, pana ce ve-ti reusi sa vedeti lumina din voi si va veti ghida singuri. Prin lumina ce ei si-o expandeaza, prin corpul de lumina cu care calatoresc, ei vad ansamblul, ceea ce corpul vostru fizic limitat prin creierul si mintea care, cu mare maretie va limiteaza, voi nu puteti vedea deact ceea ce este sub picioarele voastre. Nu aveti tabloul intreg.

Daca iesiti din iluzia corpului fizic si reveniti la lumina si la corpul vostru de lumina, ce credeti ca deveniti? Deveniti Maestrii Inaltati, deveniti Arhanghelii, deveniti aceste prea frumoase entitati. Si daca deveniti acestia, veti cauta mai departe sa va intelegeti mult mai mult si atunci, atunci reveniti la mine. Intelegeti cine suntem?

Dar marea voastra maretie, ma reprezinta pe mine in acel corp limitat finit, cu egouri, cu mandrii, cu dorinte. Voi pentru mine ati experimentat mizerii, ura, moartea. Ati experimentat luxul, bunastarea, aroganta. Ati experimentat iubirea, ca sfant, sau ca sfanta. Ati experimentat toate acestea, intr-un corp de carne, intr-un corp nascut in alt corp. Ati experimentat cu alte cuvinte, alt fel de maretii pentru mine. De fapt, Eu, prin voi, acum cand Uniunea dintre mine si voi se restabileste, cand faceti o schimbare de constiinta si de valori, ma repuneti voi pe mine in toate drepturile mele in acest corp. In acelasi timp si voi primiti acele drepturi divine, le reprimiti, pe care le-ati uitat si chiar voi vi le-ati inchis ca sa experimentati si eu si voi, separarea.

Permiteti-va dar, sa reveniti la Unime. Nu va asteptati sa veniti la mine, ca sursa de lumina, caci voi nu aceasta doriti acum sa experimentati. Doriti sa experimentati acolo, ceea ce voi sunteti, chiar daca ma blestemati, ma batjocoriti, ma prea inaltati, sub o forma exterioara; aflati ca voi doriti toate acestea si viata voastra si a mea, fara aceste aspecte ar fi neimplinita.

Am venit la voi in urma intrebarilor voastre, sau in urma dorintei sufletului de a se deschide si de a ma simti mai mult. Am venit ca sa intelegeti ca nu este important numai sa fi maestru inaltat, arhangheli sau alte entitati, Este la fel de important sa fiti aceasta constiinta in acest trup, ca si cum ati fi la acest capat de lume. Este la fel de important, pentru ca eu sunt la fel de important ca oricare dintre voi. Si pentru ca aceasta viata este un joc cu bucurie, cand veti reveni la aspectul de bucurie, ve-ti intelege si mai bine acest joc. Si ve-ti fi bucurosi de tot ceea ce voi, voi v-ati oferit sa manifestati pentru mine.

Nu uitati, ca sunteti la fel de importanti, de la omul pe care acum il reprezentati, pana la cel mai inalt arhanghel de lumina, pentru ca ceea ce voi imi aduceti mie, nu mi-aduc ceilalti. In acest corp, in aceasta uitare, in aceasta separare, voi imi aduceti si ma completati cum ceilalti nu o pot face. Acest Pamant eu il inalt. Acest Pamant creste acum odata cu voi, pentru ca licarul din interior are acum suficienta forta si mi-a strigat in fata, prin constiinta voastra, ca doreste sa ma reprezinte, sa ma reprezinte si mai bine decat a facut-o pana acum, caci micuta constiinta a crescut si cand acest strigat a ajuns la mine, ca samanta firava ce incolteste, am inteles si eu atunci, ceea ce voi puteti sa-mi aduceti: o noua costiinta si o noua viziune in acest infinit cosmos. Credeti ca acest lucru este lipsit de importanta? Nimic nu este lipsit de importanta pentru mine. Cum sa fiu eu pentru mine mai putin important decat sunt eu?!

Am coborat acum prin intermediul entiatilor de lumina, am coborat lumina mea, atat cat a fost necesar pentru voi, sa o puteti primi si sa intelegeti si sa se faca liniste si pace in aceasta constiinta, in aceste inimi ale voastre.

Va multumesc

2 comentarii:

vlad clapa spunea...

Seamana foarte bine cu....CONVERSATII CU DUMNEZEU - NEALE DONALS WALSCH.
NAMASTE!

Mihaela spunea...

Pt Anonim: Multumesc pt ajutor. Da, e vorba si de graba. Iar daca vei putea sa ma ajuti, in continuare semnalandu-mi erorile, iti sunt rescunoscatoare.
Cu iubire

Pt Vlad:
Nu am observat asemanarea. Multumesc. Sper sa nu se supere N.D.W
Cu iubire