sâmbătă, 3 octombrie 2009

Adamus - atentionare prin boala

Acest mesaj de mai jos,l-am primit dupa ce am oferit sfaturi de vindecare unor persoane bolnave
Namaste Namaste
Ce incercati sa faceti? Pe cine vreti sa vindecati? Toate acestea sunt treburile persoanei proprii. Este munca ei. Daca ea nu va intelege ce are de schimbat in interiorul ei, boala va continua. Este de fapt o atentionare. Acele persoane si-au depasit propriile atributii. Acele persoane au trecut intr-o parte ce nu le era permis. Ele vin ca si voi, din lumea veche a Egiptului. Si ceea ce aveau de transmis, nu au facut. Ceea ce aveau de schimbat in ei, nu au schimbat. Doriti sa-i vindecati?! Doriti sa intrati in viata lor? Nu cred. Sfaturi le-au dat si altii, dar nu au avut puterea sa se schimbe Acum, momentul este disperat. Tocmai ca sa se schimbe. Este doar hotararea lor. Dorinta mea este sa nu va consumati energia prea mult, stand si explicand. Nu este timp, nu aveti timp pentru asa ceva, iar treburile voastre sunt cu totul altele.
Namaste Namaste Eu Sunt cel ce Eu Sunt, Adamus St-Germain
Am ramas uimiti de promptitudinea de care a dat dovada St.Germain si de faptul ca ne urmareste clipa de clipa gandurile si actiunile.. Am primit cu recunostinta observatia sa si ne-am continuat lucrul. Dar dupa alte cateva minute a revenit cu aceasta completare :
-Dragii mei. Voi cei treji, cei in Acum, aveti de iesit in fata, dar nu ca sa vindecati. Voi sunteti avangarda Noii Constiinte. Sunteti cei ce purtati noua lumina. Aceasta este acum noua voastra menire. Sa luminati, sa existati si in acest sens sa fiti indrumatori spirituali. A vindeca, tine de Energia Veche. A vindeca, inseamna niste practici, niste ritualuri. A vindeca prin toate metodele pe care le stiti, idiferent daca sunt medicina clasica, reiki, medicina naturista ... sunt toate practici. Vindecarea este simpla cand se face realinierea cu Spiritul.
Dar nu aceasta este munca voastra. Munca voastra: ca deschizatori ai Noii Constiinte, aceasta este indeletnicirea voastra importanta. Pentru aceasta voi constientizati si existati. Existati in lumina acestei noi constiinte, care este de o maretie de o suveranitate, de o independenta totala. Voi nu apartineti nici unui grup de vindecatori, de samani, de guru, sau de alte grupuri. Nici acum, voi nu apartineti nici unui grup. Nu cautati sa va alaturati unor grupuri cu anumite indeletniciri. Voi fiti doar ai noului nivel de constiinta. Astfel in jurul vostru vor veni cei care vor intelege acest nivel de constiinta. Astfel in jurul vostru se vor alatura cei care doresc sa ajunga la aceasi lumina a Noii Constiinte. Mergeti acum odata cu planeta si faceti saltul.Doar de ea va puteti considera ca apartineti “ca grup”. Doar cu planeta mergeti alaturi si cu propria voastra Divinitate. De la ceilalti care sunt si care se pretind a fi invatatori intr-o anumita teorie sau ramura, fata de aceia nu aveti nici o responsabilitate si nu aveti ce invata de la ei.Acesta este completarea ce eu o fac la cele spuse mai inainte, dorind sa fiu bine inteles, ca voi sa nu va consumati energia cu lucruri care nu sunt pentru voi.
Namaste! Namaste ! Eu sunt cel ce eu sunt Adamus St-Germain.

Niciun comentariu: