miercuri, 28 octombrie 2009

St.Germain - Promptitudine

Intr-o seara vorbeam despre faptul ca fiecare om intelege intr-un mod diferit mesajele, informatiile ce ii parvin. Sau chiar nu le intelege. Totul depinde de acel om, nu de mesaje. Ne gandeam la doua persoane ce le intalnisem in ultima noastra “plimbare”. Instaneu, peste discutia noastra, a venit o energie cunoscuta si draga noua, ce ne-a spus:
Namaste Namaste
Ce faceti dragii mei? De ce catalogati? Doar inregistrati si plecati.
Voi aveti misiunea, acum cu mine, a momentului. In fiecare moment, oriunde sunteti, sunteti si atat. Nu consumati energia intorcandu-va la momentul ce a trecut, pentru a-l diseca. Fiecaruia din cei ce sunt langa voi, ii este adus atat cat ii este necesar.
Nu uitati ca eu aduc multi oameni langa voi si tot eu ii indepartez de langa voi. Prin aceasta modalitate, va pastrez o cale curata, sa ramaneti intr-o vibratie propice pentru voi, sa va indepliniti misiunea sufletului la un nivel inalt vibrational.
Sa nu pierdeti timp cu alte persoane care nu pot primi mai mult. Pentru ca atat este corpul/receptorul lor. Deci, observati si plecati. Este nevoie de voi aici, la acest nivel, la care eu va mentin/aduc, ridicandu-va mereu. Am venit sa va constientizez acest lucru, ca asa cum lucrez cu multi, sunteti si voi in vizorul meu si chiar daca uneori nu ma simtiti, eu sunt langa voi si nu va permit sa va consumati energia pe nici un gand nefolositor.
Namaste Namaste Eu sunt Adamus St-Germain, cel ce Eu Sunt

Am ramas uimiti ca suntem ’’urmariti’’ in tot ce facem si ca ni se arata foarte rapid, greselile. Astfel ca nu ne-am putut abtine sa nu ne aratam uimirea:

-Chiar nu putem face nici o miscare?! (In sensul ca el este clipa de clipa langa noi, ne urmareste atent si stie tot ce facem?!)
-Exact. Stau la fundul vostru.
-Nu ai treburi mai importante de facut ?!
-Ha!... Ha!... Ha!... Ha!... (A ras cu mare pofta). Dragilor, de ce va minimalizati importanta?! Voi faceti parte din mine. Voi sunteti eu. Benevol, v-ati unit cu mine si separare intre noi nu exista. Eu stiu totul. Eu vad totul si traiesc acum prin voi, caci v-ati dat mie, Pamantului, dar va uniti cu Sinele vostru Inalt si acolo la nivel de suflet, suntem Unul. Ceea ce reprezentati voi ca energie pe Pamant si imi place sa v-o spun, sunteti energia Spiritului Suveran si Independent. Aceasta energie care a venit sa triumfe pe Pamant, nu numai ca va trumfa alaturi de mine, dar isi stie foarte, foarte bine calea spre suveranitate si libertate.
Voi cu voi v-ati razboit, neintelegand de ce Spiritul din voi striga dupa libertate. V-ati razboit neintelegand sensul adevaratei libertati si nu am intervenit, ca sa-l intelegeti singuri. Acum l-ati priceput si poate va mai fi de inteles ce inseamna a fi spirit liber in constiinta, nu in separare, a fi liber a-ti manifesta adevarul, nu sa va despartiti. Sa fiti liberi a darui ceea ce voi daruiti oamenilor prin “plimbarile” voastre, nu a va separa de ei. Credeti voi ca aceasta libertate a spiritului o inteleg multi?
Iata ca ati avut exemplul a doua fiinte dragi: una o mama, iar cealalta isi doreste a fi mama. Ele nu sunt libere, nu inteleg libertatea si a darui libertatea. Deci acum, ca ati inteles pozitia unde sunteti, intelegeti de ce mergem la brat impreuna: ca sa extindem aceasta suveranitate de care planeta are nevoie prin voi, ca de aer. Pentru a inlatura tot ce a dorit sa o subjuge si sa devina planeta ce a fost initial, planeta Paradis, cu un liber arbitru adevarat inteles: al libertatii, al iubirii, al suveranitatii, al maretiei. Aceasta fac eu cu voi. Catre aceasta va ghidez si de aceea sunt permanent in coasta voastra.
- Esti uimitor! (Ii spun cu sincera admiratie).
- Sunt!!! (Rosteste el clar si hotarat). Sunt si recunosc! Imi recunosc si-mi traiesc maretia si catre aceasta va indemn: sa va traiti maretia.
- Noi mai avem si mici esecuri.... sau noi le consideram esecuri. Maret ar trebui sa se numeasca unul care are doar succese....
- Ooofff, dragii mei copii. Totul este maretie, cand tu iti constientizezi acea maretie interioara. Ai liberatea de a experimenta si acel mic fir, cum spui tu. Dar el este de o infinita maretie. Schimbati perceptia si stati in maretia voastra pe acea scara de la unu la infinit. Totul este maretie si intelegeti acest aspect. Cati credeti ca sunt ca voi, sa poata experimenta rapid, instantaneu, de la ceea ce tu zici un fapt minor, pana la un fapt major si de fapt in acel moment tu ai parcurs un univers?
Aceasta este maretia voastra: capacitatea de intelegere, nu faptul in sine, care-l traiesti, ci intelegerea din spatele acelui fapt si esti in acel moment atotcuprinzator si esti in bucurie cand ai inteles acest lucru.
- De unde stiu ca inteleg corect ce e in spatele acelei intamplari?
- Totul este corect, caci fiecare intamplare, are o mie si o mie si inca o mie de multitudini de aspecte, de fatete. Iesi din planul liniar, din planul fix. Ofera-i acelei intamplari maretia Pamantului, inconjoar-o si ai sa vezi cu ochii mintii, cate fatete sunt, pe care tu le poti experimenta si in acelasi timp, nu uita ca tu le-ai creat. Poti sa treci pe la fiecare. In corp uman este cam dificil, dar daca treci dincolo, in planul invizibil si vezi infinitatea, vezi ca tu de fapt cuprinzi toate aceste, dar in acel moment, atentia ta s-a localizat asupra catorva, doua, trei aspecte.
Iesi din planul iluziilor. Acel pai pe care tu il vezi, este un infinit. Totul esti tu. Si atunci, intreaba-te: eu sunt imperfect? Eu in mine gresesc cu ceva, cand eu sunt totul? Aceasta este maretia si in acelasi timp libertatea ta, ca poti sa fii in orice fateta ce tu doresti. Si atunci vei intelege ca nimic nu este minor sau major. Si iar revenim: totul este. Dar in planul vostru poate sa apara o limitare. Nu te cantona in ea. Savureaza acel aspect ce tu il vezi. Mai intoarce-l, mai suceste-l, dar intelege ca in spate esti tu, in multitudinea ta.
Acele mame, acele fiinte, ai vazut din ele un aspect ce il doresc sa il experimenteze. Ele cred ca atat sunt, dar tu stii ca ele sunt mult mai mult. Dar daca ele nu vor sa iasa din acel aspect, de ce sa ramai si tu acolo, incercand sa faci din ele mai mult decat vor?!
Deci, cuprindeti totul, chiar daca nu vedeti, chiar daca mintea e limitata. Lasati sa se duca. Lasati mintea sa se extinda, chiar daca nu va aduce informatia. Permiteti-i sa fie, caci atunci va duceti la Mintea Divina, ajungeti la mine si atunci eu vin si va ridic pe un nivel si tot asa... si tot asa....
Si astfel, noi calatorim brat la brat. Va multumesc.

Niciun comentariu: