miercuri, 25 noiembrie 2009

Mama Pamant -chemare

O zi frumoasa de noiembrie, m-a condus pe aleile parcului din fata Casei Poporului, cand am simtit-o pe Mama Pamant. Iubirea ei m-a invaluit si nu numai atat; mi-a aratat sub picioare cum pamantul devine un cristal imens, in culorile verde si albastru marin. Acel cristal fluid s-a deschis si am ajuns in fata ei.
---Vino cu mine in esenta sacra a inimii mele.
M-a condus intr-un spatiu /camera cu pereti cristalini-fluizi care reflectau raze.
Am intors capul catre ea si am privit-o in ochi. Ochii, erau aidoma cristalelor si simteam ca ma scufund in ei. Din acei ochi. au inceput sa curga lacrimi si o lacrima am cuprins-o in mana si am absorbit-o.
----Am nevoie de ajutorul vostru. Nu mai pot astepta.
---Spune-mi, cum sa te ajutam; clarifica-mi acest lucru.
----Urmeaza-ma.
Am intrat in alt spatiu, unde erau cristale.
----Primeste-ti cristalele tale preferate si inglobeaza-le.
Erau doua cristale foarte inalte, albastru inchis si roz. Cand m-am apropiat, am simtit ca urc pe varful lor si devin cat ele de inalta.
Pamantul se vedea de la inaltime si ii simteam urcusul greoi. M-am aplecat sa il ridic si sa il tin la piept. Atunci a inceput urcusul, insotita de glasul Mamei Pamant.
----Priveste inainte ! Nu te uita inapoi. Inainte! Inainte!
Ochii mi s-au ridicat si o ruga a izbucnit de pe buzele mele:
---Tata, te rog ajuta-ma!
Si, Lumina a raspuns, invaluindu-ne in zborul de ascensiune.
Seara, cand grupul nostru s-a adunat, am primit urmatorul mesaj, adresat de aceasta data tuturor:
“Acesta este momentul intalnirii noastre, unificati in inima, unificati intr-un suflet. In acest moment, nu se stie care pe care tine la pieptul sau, in bratele sale. Am facut apelul azi, pentru ca am nevoie de toti lucratorii in lumină, pentru că energiile ce sosesc mă accelereaza si pe mine. Când voi, toti lucratorii in lumină, sunteti constient conectati cu mine si lucrăm ca Unul, totul pentru intreaga omenire se desfasoara mult mai usor. Si doresc sa va invit in centrul meu de cristal in esenta mea Christică, pentru a vă imputernici si mai mult. Pășiți acum prin voi, in mine și veti găsi cu mare usurinta drumul catre inima mea si spatiul meu cristalin. Iata ca ati si ajuns. Aici puteti vedea o sala a oglinzilor, a cristalelor; un spatiu vast, iubitor, unde toti incăpeti. Doresc sa atingeti acest spatiu, sa il respirati, si sa ne conectam puternic la aceasta esenta cristalina. Ochii mei privesc in ochii vostri si in acelasi timp in inimile voastre. Eu ma daruiesc voua acum cu toata increderea mea, caci stiu ca iubirea voastra este pentru mine si pt omenire. Fac acest lucru ca sa intelegeti câtă incredere am in fortele voastre necesare acestei ascensiuni. Eu stiu totul despre voi, caci voi faceti parte din esenta mea. Iar ceea ce fac azi, stiu ca puteti intelege si puteti aprecia si ca putem fi uniti intr-unul singur. Urmati-ma in toate aceste spatii, camere, faceti cunostinta cu ceea ce se cheama Inima Christică a Pamântului, incarcati-va de aici cu tot ceea ce voi simtiti si aveti nevoie. Totul vă stă la dispozitie. Oglinditi-va in acesti pereti, treceti prin ei, sunt doar energii. Cuprindeti totul la modul constient. Acum va rog ca această perdea de energie ce stă in fata voastra, sa o dati deoparte, sau sa treceti prin ea. Vom ajunge intr-un spatiu unde sunt cristalele voastre preferate. Luati de aici ceea ce simtiti ca e necesar acum. Acestea va vor ajuta in acest moment al ascensiunii. Voi le veti absorbi in totalitate si ele vor continua sa lucreze in corpurile voastre. Prin aceste cristale pe care le luati, puterea voastra interioara creste, capacitatile voastre se deschid, iar voi, puteti lua pamântul in brate si sa urcati impreuna cu el. Eu am nevoie de voi sa faceti acest lucru. Cristalele sunt deja in interiorul vostru, voi cresteti prin vibratia, frecventa si informatia pe care ele o contin, si munca voastra de a ridica vibrational pamantul va fi mult mai usoara. In lumina acestor cristale, voi straluciti si vibrati la o alta frecventa. Impamantati-va in acelasi timp la toate nivelele si permiteti cristalelor sa-si ocupe locul in corpul vostru.
Veti primi acum binecuvantarea Înaltelor Entitati de lumina din Shambala, a Maestrilor inaltati si a entitatilor angelice care sunt in afara sferei Pamantului. Ei va onoreaza si va sustin cu energiile lor in aceasta munca de crestere in lumina ce voi o faceti pt planeta. Cristalele primite vor lumina in corpul vostru, ele vor fi pe toata lungimea corpului vostru iar aceasta inaltime se refera la cea a corpului energetic si a celui de lumina. In acest moment, voi va intersectati cu o multitudine de lumini ce strabat Pamântul, pentru ca ati declansat prin primirea acestor cristale centri si orase de lumina de pe pamant care si ele isi trimit lumina. Nucleul de lumina pe care il formati, vibreaza si transmite aceasta vibratie nucleului pamantului. Prin toata acesta lumină, vibratia pamantului, vibratia mea, creste. Fluviile de lumina dinspre voi se vor articula cu alte frecvente pe care pamantul le are, si o minunata aura se formeaza, cu care eu ma imbogatesc. Cristalele pe care voi le-ati primit, sunt cristale profunde, din interiorul meu, cristale cu care voi ati lucrat. Aceasta intrunire a voastra si revigorare a acestor cristale, este strabatuta acum de raze si energii ce sosesc din centrul galaxiei, Caii Lactee. Aceste energii, conectate la voi, declanseaza o forta prin care planeta acum ascensioneaza. Totul se urneste, totul curge catre o vibratie inalta. Aceasta dată nu este intâmplătoare; este cunoscuta de Maestrii inaltati si de multe entitati incarnate de pe planeta, si va binecuvanteaza. Noi toti binecuvantam lucratorii in lumină care sunt adunati acum impreuna cu voi si este o mare sarbatoare această ascensiune a planetei. Multi sarbatoriti acum aceasta zi si noi cu profund respect va onoram. Spatiul sacru al inimii mele este plin de bucuria voastra si iata ca sarbatoarea este in toi. Va fi sarbatoare de acum inainte pentru foarte, foarte multi din cei care isi deschid inima catre mine.
Din acest spatiu sacru veti iesi acum plutind, usori, luminosi si tot ceea ce veti intreprinde veti simti usurinta cu care puteti realiza ceea ce voi simtiti, pentru voi, pentru viata voastra pe care voi ati inaltat-o in spiritul omenirii, a umanitatii. Pe aceste raze de lumina si cu acest corp al vostru luminos voi veti zbura. Este un zbor pe care il vom face impreuna, dar acesta va fi sentimentul pe care voi il veti simti. Popositi acum in casele voastre. Sentimentul de separare dintre noi nu mai exista si lasati ZAMBETUL sa curga pe fata voastra, ca toata lumea sa-l constientizeze. Va multumesc ca suntem impreuna, ca ati participat si ati poposit in inima mea. Fiti binecuvantati pentru calatoria fantastica care incepe de acum inainte.”
Namaste ! Namaste ! Eu sunt Mama Pamant.

Niciun comentariu: