marți, 3 noiembrie 2009

St.Germain -- Indrumari

Tocmai terminasem de citit o carte. In ea, autorul facea dese referiri la maestrii cu care facuse multe si diferite cursuri. Dadea exemple cum ca maestrii sai au avut dreptate cand au spus asa, si cand au spus altminteri si cand au zis asta si cealalta.... Vorbea despre acei maestrii, ca si cum dansii ar fi cele mai mari autoritati in materie de spiritualitate. (Sau, cel putin asa am inteles eu) Imi parea rau ca nu am si eu un maestru/guru la care sa alerg sa-i cer opinia, sfatul, ajutorul. Caruia sa ma plang si pe care sa-l intreb cate si mai cate. Ma intrebam de ce nu am si eu un indrumator .....
Insa, nu am fost lasat sa termin lamentarile, caci iata vine acest mesaj.
Namaste Namaste
Eu sunt cel ce sunt, Adamus St-Germain si vin la voi pentru o rectificare, ca sa intelegeti ca nu toti cei care au facut cursuri, care au citit, care chiar au pasit pe drumul acesta, il pot continua. Multi se vor opri la diferite nivele. Nu sunt pregatiti, inca, pentru aceasta noua energie. Nu sunt total pregatiti pentru o evolutie totala in Noua Energie. Si aici incepe rolul vostru. Rolul vostru este de a-i ajuta sa priveasca in interiorul lor si nu la cei care le-au fost profesori, nu la cei din jurul lor. A se regasi, a se cunoaste pe sine, este cel mai important lucru. Aici este momentul in care apareti in viata lor, dupa cum ati vazut. Ei au facut acesti pasi, dupa care am putea spune ca stau pe loc. Este un fel de stagnare de constiinta. Nu inseamna ca acum voi veti sta efectiv langa ei ca sa poata sa constientizeze total. Voi dati informatia, le dati lumina, le puteti arata, dupa care ii lasati sa-si continue drumul singuri, sa se descopere singuri. Din acestia, sunt unii care isi dau total puterea unor profesori, ori ajung la un egou spiritual a ceea ce ei au ajuns. Veti avea astfel de oameni ce vor sosi in fata voastra. Intelegeti-i, aveti rabdare si dati-le atat cat propria voastra energie nu incepe sa se consume, nu ajunge la un prag de oboseala.
Total detasati, dati informatia si apoi ii lasati o perioada, sa vedeti cum evolueaza. Ei sunt deschisi, dar aceasta deschidere se opreste la un punct. Veti observa cati pot duce mai departe aceasta energie. Vin acum sa va arat, sa va explic, ca aceasta energie care soseste, va rog sa ma intelegeti, este cu totul si cu totul deosebita. Deosebit de puternica. In termenii vostri, putem spune ca face ravagii. Fiti atenti si voi cu voi, de aceea pastrati momentele de echilibrare in interior. Calibrati-va cu sinele vostru. Respirati. Acordati-va momentele voastre de echilibru si interiorizare, ca sa nu fiti prinsi in vartejul ei, in punctul forte cu care ea soseste si sa fiti permanent pregatiti de aceea vi s-a specificat, uniunea cu Pamantul care va sustine, pentru ca corpul vostru efectiv are nevoie de sustinere ca sa evolueze. Aceasta energie este fulminanta si veti vedea ca vor veni in jurul vostru diferite situatii.
Nu va grabiti sa dati de la prima intalnire un raspuns ferm pentru ceilalti. Dati raspunsuri pregatitoare, pentru ca nici voi nu stiti ce se va intampla. Lasati-i sa intre in aceasta intelegere, asa cum pot ei, in ritmul lor. Lasati-i mai degraba sa primeasca mai putin, ca sa se adapteze cu aceasta energie. Voi ramaneti permanent centrati in inima voastra si nu uitati sa va curatati permanent campurile voastre energetice, pentru ca cei care vin, se agata de voi ca de un mare punct de salvare. Deci, curatati-va campurile voastre permanent. Acestea fiind zise, va salut, va urez succes in activitatea voastra. Namaste Namaste. Eu sunt cel ce Sunt, Adamus cel suveran.
Intrebari:
-Ma intrebam de ce eu nu am avut, sau am, un guru care sa ma ghideze, caruia sa ma confesez, care sa ma sfatuiasca....
-Ceea ce voi sunteti, Sunteti. Sunteti energii ce proveniti dintr-un Sine Inalt, foarte inalt. Capacitatea de intelegere ce a coborat din acest Sine, este mare, chiar daca vi se pare ca nu v-ati manifestat in timpul vietii. Despre aceasta capacitate, eu pot spune ca este infinita si veti intelege la un moment dat. Iar cand ati venit voluntari pe Pamant, am format o grupare, o echipa care am lucrat, foarte apropiati. Ne-am sustinut de-a lungul vietilor. Am promis si am lasat in ADN ca aceasta grupare sa nu se refere la niste limitari. Ne-am lasat niste portite. Si chiar daca am trecut prin foarte multe experiente, noi am lucrat ca un grup special, a carei putere de intelegere a depasit, de multe ori nivelul de constiinta a celor din momentul/viata respectiva.
Voi ati depasit dorinta de idolatrizare. Ati avut-o in vietile in care am fost impreuna, fata de mine, dar am avut grija sa v-o retez. Ati fi avut-o si pe aceasta de experimentat, dar nu ati stat mult in aceasta iluzie. Asadar, raspunzand pe scurt la aceasta intrebare, pentru voi este ceva depasit. Si cu asta eu am terminat.
-Eu nu am terminat. Cu alte cuvinte, vrei sa spui ca noi doi suntem la fel de mareti ca tine, ca noi doi si cu tine am format un grup ce am lucrat impreuna....
-Eeeeeexact! Ai pus punctul pe i. Si asa este!
-Si daca asa este, de ce nu am ales o misiune importanta, iesita din comun?
Un zambet de nedescrisa ironie i se asterne pe fata. Il priveste pe Gabriel si spune:
-Va sosi momentul in care vei intelege ce rol maret ti-ai asumat. Este un rol grandios! Iar cand celebrarea va avea loc, in acea sala va fi toata ierarhia cosmica pentru a va onora pentru ceea ce voi faceti in aceste asa zise situatii modeste.
-Cu alte cuvinte vrei sa spui ca noi nu mai avem nevoie de un maestru, guru, invatator care sa ne invete ?
-Nu. Credeti ca ati avut vreodata nevoie?
-Sa spun drept, nu am simtit ca am avut nevoie.
-Exact. Au fost niste reamintiri, tot ce a curs prin tot ceea ce a predat Tobias, prin ceea ce ati citit.... Reamintiri la nivelul celular. La care voi ati vibrat. Noi am dat vibratia, informatia care a ajuns la voi prin cuvinte. Iar aceasta vibratie, a trezit in voi acel STIU !!!
Asa s-a lucrat. Dar de maestrii nu aveti nevoie. Sunteti proprii vostri maestrii. Acumulati energia Sinelui vostru si veti observa aceasta evolutie, cata maretie are si cat cuprinde, ceea ce nu putem spune despre foarte, foarte multi, a caror uitare si deviere de la lumina s-a produs. Dar aceasta, este alta poveste. Voi lucrati si fiti lumina pe care o primiti si implementati aceasta energie, pentru ca din felul cum simtiti si cum va veti manifesta, creati Noua Lume. Este o responsabilitate, cred ca destul de suficienta. Multumesc.

Niciun comentariu: