marți, 8 decembrie 2009

St.Germain - Traiti in bucurie !

Namaste dragii mei
Bun venit in inima Unicului, dar intr-o inima subtila, la un alt nivel de deschidere a voastra. Eu sunt tare, tare mandru si pot sa va spun ca suntem la brat si mergem, intr-adevar, chiar daca uneori eu va mai ating putin. Este la fel de valabila aceasta atingere si pentru cea care vorbeste, dar eu sunt mandru si va iau cu mine la brat, permanent. Va voi duce acolo unde nici nu ganditi, dar nici nu mai vreau sa ganditi. Pur si simplu, va voi scufunda in acest Nou, ca sa nu va dezmeticiti prea bine si in acelasi timp sa reactionati conform Noului.
Eu nu mai am nevoie de intelectul vostru, ci numai de iubirea voastra. Catre aceasta iubire eu va conduc. De fapt mergem impreuna, la aceasta mare, mare petrecere care se apropie. Este vorba de Centura Fotonica si saltul vostru, atat in constiinta, cat si in plan fizic.
Permiteti-mi ca uneori sa va dau un mic sutulet, care de fapt este un impuls, ca sa treceti pe o vibratie si viteza noua, rapida, pentru ca uneori mai aveti tendinta de a sta, de a stagna, sau de a sta la un fel de “five o’clock”, care nu mai este necesar acum.
Asa ca eu aduc o mica boare, o mica racoare, pe care multi dintre voi o percepeti. Sa stiti ca sunt eu si acesta este momentul sa stiti ca doresc sa mergeti putin mai repede. Acest mai repede nu inseamna ca voi deodata trebuie sa tineti conferinte, sa stiti ceva cu totul si cu totul nou, sa primiti o informatie trasnet din cosmos. Nu. Este vorba de vibratia voastra. Este acel indemn catre propria voastra vibratie, o vibratie alta decat cea precedenta. Sa stiti ca nu mai dau anumite repere fixe, ca nu au sens.
Ce este vibratia? Vibratia este starea voastra de bucurie la acel moment prezent dar care este altfel decat cea de data trecuta, indiferent cand a avut loc acel moment. Deci, asta doresc de la voi, sa intelegeti prin simtire, nu prin intelect: bucuria care de fapt va transmite si va conduce catre o noua vibratie. Este vibratia care va da impulsul catre Nou.
Nimeni nu stie cum este acest Nou. Noi va spunem: este un cuantuum, este Energia Noua, este Energia, este Iubirea Pura, Neconditionata .... Pentru voi nu inseamna foarte mult. Dar cand voi traiti bucuria iubirii a celui apropiat, bucuria a ceea ce spunea Anca a ceea ce a vazut: iubirea, veselia, bucuria pe chipul acelui copil, este momentul ridicarii vibratiei voastre interioare. Voi deveniti atunci mai puri, mai curati, mai plini de aspectul vostru divin, care tinde sa va cuprinda celulele, sa vi le umple. Nu intram nici in anatomie, nici in descrierea ADN-ului. Nu intram in multe chestii de stiinta, fizica, chimie si alte secretii ce au loc in corpul vostru.
Importanta este iubirea si bucuria vietii!!! Pentru ca aceasta sunteti. Pentru aceasta ati venit Si eu va iau la brat in acest dans al vietii. Dar cand voi intelegeti viata prin toata fiinta voastra, veti schimba propria voastra viata trecuta si veti intelege urmatorul pas sa spunem: cum sa petreceti aceasta viata in momentul urmator, cum sa va inaltati catre vibratia urmatoare. Aceasta vibratie voi o transmiteti unui cosmos intreg.
Vin simboluri, vin figuri geometrice, ca sigur, vin caci si corpul vostru corespunde unor figuri geometrice. Dar nu veti iesi nicaieri in fata, sa transmiteti figuri geometrice, figurile geometrice care sunteti. Va veti duce la o petrecere unde veti dansa, unde veti face piruete, unde veti gusta ceva. Veti rade oglindindu-va in ochii partenerului sau partenerei si veti simti bucuria. Aceasta declanseaza Noul si de fapt aceasta energie cuantuum, sau cum vreti sa o numiti, declanseaza in voi si in corpul vostru, ceea ce nu ati mai trait demult si in multe vieti, pentru ca ati judecat, ati criticat, ati facut filozofie si ati facut si stiinta, ati facut tot felul de demonstratii... Dar planeta acum are nevoie de voi in bucurie. Si bucuria este asteptata de la voi. Ce va declansa aceasta bucurie, tot voi veti vedea, tot voi ne veti transmite. Dar aceasta bucurie de care va vorbesc si aceasta iubire si armonie, traiti-o!. Aruncati o privire in interiorul vostru si sa-mi spuneti cum va simtiti cand aceasta bucurie va umple si va ajuta sa stergeti tot ce inseamna dualitate, tot ce inseamna ziua de ieri cu problemele voastre si veti vedea ca toate se rezolva pentru ca Universul raspunde bucuriei voastre. La bucurie, raspunde cu bucurie. La iubire, raspunde cu iubire si veti fi iubiti de toti cei din jurul vostru. Vor veni partenerii vostrii potriviti. La sentimentul de abundenta interioara, va vine abundenta exterioara.
Desigur, se activeaza cheakrele, se activeaza catenele, veti deveni in acelasi timp supraoameni. Dar cum? Prin bucurie. Radeti, dansati. Beti si pentru noi, un paharel de vin, o cescuta de cafea, fumati o tigara.... In bucurie. Noi aici nu putem face acest lucru. Faceti-o voi pentru noi. Mancati ce va place, duceti-va unde va place, stati cu cei care va plac. E bucuria voastra! E viata voastra! Ce credeti ca este viata? Numai cercetare? Numai disecare? Numai impartire? Eroare! Nu spun ca nu sunt necesare, sau ca unii nu veti gasi bucurie in acest lucru.... Dar viata inseamna mult mai mult. Nu va rezumati la X, Y, Z... Deci, simtiti viata cum pulseaza in voi. Simtiti corpul vostru. Puteti face ceea ce noi nu putem face de aceasta parte.
Sunteti suparati pe conducatorii vostri? Fiti suparati, daca vreti sa stati in suparare. Dar de ce nu va bucurati cand va uitati la ei? Poate si voi ati fost in alta viata ca ei. De ce nu luati totul ca o petrecere, ca o piesa comica? Si este comic, pentru ca ei au uitat cine sunt si si-au luat rolul in asa masura in serios, incat au tras o cortina peste ochii lor si nu mai vad viata. Ei vad doar cateva aspecte care nu sunt definitorii. Insa energia bucuriei voastre din tot ce va inconjoara, dragii mei, ofera insasi Pamantului, vibratia propriei voastre bucurii.
Ei, si de aici se schimba iarasi totul. Voi aveti desigur un obiectiv: vibratia dimensiunii a 5-a, care si pe aceea eu v-am rugat sa nu ramaneti numai in ea, ci sa o depasiti. Insa ati venit sa ajutati planeta. Cum? Cu bucurie. Cand aceasta vibratie pleaca din voi, totul devine bucurie, iar cei care au uitat de ei, vor fi atinsi si ei de aceasta bucurie a voastra.
Deci, permiteti-mi sa va felicit. Permiteti-mi sa va multumesc pentru ca acceptati micile mele ghionturi. In fond, si acestea fac parte din bucurii. Si mergem brat la brat cu bucuria mai departe. Din moment in moment.
In marea mea bucurie, va imbratisez, va sarut pe frunte cu adierea mea si astept sa va observ traindu-va bucuria.
Namaste. Namaste. Eu sunt tot ceea ce Eu Sunt, Adamus St-Germain, cel suveran. Si asa este.

Niciun comentariu: