sâmbătă, 26 decembrie 2009

Thoth - Invitatie in Salile din Amenti

Maretul Thoth , va asteapta in linistea Salilor din Amenti el va va ghida:
“ In prea puternica Atlantida, mareti, voi fost-ati si impreuna cu mine lucrata-ti la a pune bazele vietii si civilizatiei pe Pamant. Dupa ce eu am plecat catre Salile din Amenti, voi ati ramas in spatiul Pamantului, dupa scufundarea Atlantidei, sa duceti cunoasterea mea, mai departe. Din tablitele pe care eu le-am lasat, voi le-ati purtat o perioada, ca mari preoti ai mei transmitand invatatura, popoarelor pe unde voi ati umblat. Acum este iar timpul vostru ca ceea ce este inscris voi sa respectati si sa transmiteti. Secretele tablitelor se afla ascunse in voi. Din aceasta cunoastere, ca o lumina ele se vor propaga si vor iesi prin graiul vostru la iveala, daruind aceasta flacara omenirii. Voi sunteti in mijlocul oamenilor si propulsati catre ei lumina voastra. Eu v-am invitat iarasi aici, in Salile din Amenti ca lumina ce o aveti sa se purifice si sa creasca sub actiunea flacarii pe care ati primit-o. Aceste spatii sunt pt voi spatii de regenerare caci flacara vietii de aici va atinge. Aceasta energie este hrana pt voi, hrana a sufletului si a trupului si constituie pt voi o temelie pe care o purtati acolo unde voi sunteti. Aceasta baza energetica de aici o luati. Ea este specifica Pamantului, este pt voi a doua voastra natura. Cu cat va incarcati mai mult cu lumina va veti descoperi noi capacitati si noi modalitati de a atinge si mai fin sufletul oamenilor. Cand voi ati acceptat si ati reimprospatat promisiunea voastra de sustinere a omenirii pe calea evolutiei sale foarte multe entitati de lumina s-au mobilizat in jurul vostru. Cea mai mica intentie de umplere a voastra cu lumina pt intr-ajutorarea celorlalti este imediat preluata si devine pt voi o sustinere deosebita.Priviti-va si simtiti-va in fiecare moment lumina interioara, deveniti soare al acestei lumini si luminati acolo unde sunteti, caci voi in acel moment luminati totul. Nasterea noului Pamant se produce prin vibratiile voastre. Voi il claditi acum, voi, devenind propria lui temelie. Puneti deci cat mai multa lumina in voi ca temelia sa poata sustine. Nu uitati ca voi sunteti la suprafata printre oameni, printre cei care va asteapta. Ancorati lumina voastra ca din cei multi ea sa poata fi gasita. Va imbratisez. De aici de unde noi suntem radiem permanent catre voi.
Eu sunt Thoth Atlantul.

Niciun comentariu: