miercuri, 4 august 2010

Adamus - Avertisment

Namaste! Namaste! Eu sunt cel ce Eu Sunt, Adamus cel suveran.
Sunteti interlocuitorii mei si numai ai mei. Ceea ce doriti acum, si terenurile pe care razbateti, va sunt aproape interzise. Lumina ce o trimiteti in acele locuri, se face prin mine, dar nu prin voi.Nu sunteti suficient de pregatiti in forta luminii interioare, ca sa faceti fata acestor colosi, dar colosi in aspectele lor negative, asa ca predati tot ceea ce doriti. Tot ceea ce intentionati, imi predati mie.
In momentul in care ati ancorat energia in acea zona, in acele aspecte, este suficient. Mai mult de atat, nu este necesar pt voi. Inca sunteti sub o protectie, dat fiind ca inca nu cunoasteti amanuntele, nu cunoasteti puterile si forta cu care acestia se deplaseaza.Respirati si predati totul, eliberand din energiile voastre, energii cu care nu functionati in deplinatatea starii voastre de sanatate. Puneti un gard de lumina intre voi si acestia, caci lumina ce o puneti, va lucra ea in locul vostru. Detasati-va si de lumina pe care o ancorati, scoteti-i din mintea voastra, caci ei pot intra in mintea voastra. Creati o imagine sau un soare al vostru, puneti-l pe mental si lasati-l ca lumina de protectie. Este o lumina ce umple si nimeni nu poate sa patrunda. Atat am avut de spus, dar nu uitati si fiti atenti, nu patrundeti pe teritorii unde nu aveti ce cauta.Eu sunt tot ceea ce Eu Sunt, ferm in tot ceea ce spun si astept aceeasi fermitate din partea voastra.
Adamus cel suveran

Niciun comentariu: