miercuri, 4 august 2010

Raspuns de la Spirit

In acest moment al vietii voastre, eu va umplu cu lumina. Eu sunt cel ce eu Sunt. Eu sunt Spiritul, eu reprezint Divinul. Eu vin acum, ca voce a Spiritului unic, care traieste deasemeni si in voi. Tot ceea ce voi intrebati, ESTE. De ce va dati de-o parte, de ce ma neglijati si de ce nu sunteti convinsi ca sunt in interiorul vostru? Corpul fara mine, este un simplu ambalaj. Eu sunt cel ce coordonez totul. Datorita mie va miscati, respirati si va faceti indeletnicirile zilnice. Unde credeti ca sunt? In afara voastra? In alta parte decat in voi? Mi-ar fi imposibil. Eu sunt flacara vietii din interiorul vostru.

Cand voi vorbiti, cine credeti ca vorbeste? De ce ma divizati in corp, minte, spirit, suflet? Voi ma divizati. Ma divizati in emotii, ma divizati in mintea voastra logica, ma divizati si eventual ma negati. Eu sunt in interiorul vostru. Sunt o energie, care exista, circula si va ofera toate capacitatile voastre. Eu sunt in voi in orice caz; fiecare celula traieste datorita mie. Fiecare gand vine datorita mie; dar priviti complexitatea, faceti uniunea si ma veti obtine atunci, INTREG, asa cum sunt in fiecare. Nu negati nici mintea, nu negati nici inima. Daca le contopiti, ma simtiti pe mine. Eu vin din marea unime, din marele Spirit Creator si sunt in fiecare, atat cat poate fiecare sa cuprinda. Perfectez corpul, ii dau amploarea sa si apoi fiecare aduce din marele spirit in interior, atat cat poate sa cuprinda.

Sunt o energie, sunt o constiinta, pe care voi o absorbiti pe masura ce intelegeti. Dar eu sunt voi, eu sunt acea voce mica, pe care voi, voi daca taceti, daca linistiti mintea, ma puteti auzi. Sunt acel prim impuls. Eu nu turui cum turuiti voi, cand nu reusiti sa va stapaniti gandurile; eu soptesc, eu sunt o adiere. Sunt un val de iubire, sunt caldura interioara, sunt soapta interioara. Dar unde stati voi cu atentia, care sunt tot eu? Atentia o dati in exterior. Cautati-ma in interiorul vostru. Aveti rabdare cu voi, ca sa ma auziti pe mine. Faceti liniste in gandurile voastre, in emotiile voastre si atunci ma auziti pe mine.

Daca putina relaxare aduceti in voi, tot ceea ce noi impreuna reprezentam, aceasta voce suava, care nu este o voce; este o stare, este o senzatie, este o intelegere. Cand voi faceti liniste, invatati sa ma percepeti si treptat invatati sa va abandonati mie si sa urmariti acest impuls interior, aidoma unei scanteioare, care treptat devine flacara si sa primiti aceste informatii. Ele, altele decat informatiile pe care voi le percepeti cu toti stimulii, senzorii vostri, informatii care vin din mediul exterior, informatii care vin din carti sau de la alte fiinte.

Eu nu zic ca ele nu sunt bune. Ele sunt bune, sau au rezolvat in anumite etape. Ghidarea interioara se obtine altfel. Patrundeti incet in liniste in interiorul vostru, unde nu este necesara nici o metoda de meditatie, acolo suneti voi asa cum sunteti in frumusetea voastra, in adevarul vostru. Fara cuvinte dati de-o parte tot ce ati invatat si stati in liniste, in interiorul vostru. In acel spatiu unde poate fi creata o gradina, un peisaj cu tot ce va place. Acolo ne putem intalni, tu cu mine. Tu, care crezi ca esti o identitate, cu numele tau, cu mine care sunt eu, Spiritul, partea ta mareata,partea pura, care cuprinde tot ceea ce tu ai fost pana in acest moment pe pamant. Tu te uiti in oglinda si vezi o fateta. Eu sunt toate fatetele tale si mult mai mult. Eu nu am nume, nu este necesar. Tu ti-ai dat un nume, necesar societatii. Eu sunt Iubire. Vino cu acest nume catre mine si ma vei gasi cu siguranta, fara cuvinte. Permite-ti sa fii iubire si te conectezi cu mine. Si multumesc. Eu sunt Tot Ceea ce Eu Sunt


__,_._,___

Niciun comentariu: