marți, 3 august 2010

Sinele meu - Bun gasit

Bun gasit si ma bucur ca mi-ai permis sa patrund in acest corp pe care eu mi-l pregatesc sa duc o viata de belsug, de sanatate si unde sa-mi exercit toate atributele divine cu care sunt inzestrat. Iti vorbesc acum ca spirit, a ceea ce tu esti, a ceea ce impreuna devenim. Ce simti tu, este starea mea de a fi, stare ce aduce plenitudine, stare ce aduce incredere, starea in care tu, eu, suntem una cu Dumnezeu. De fapt devii un Dumnezeu ce te manifesti ca el, pe Pamant.
Ai constientizat egalitatea dintre tine si Sinele tau suprem, ce este Creatorul. Este un Sine colectiv pt toti oamenii. Aceasta micuta constientizare, deschide porti nebanuite. Eu am putut prin mai multe filtre, ce-i drept, sa cobor pana la tine. Eu sunt un Sine ce intrunesc mai multe vibratii, mai multe trepte si provin din scanteia Divina. Nu conteaza vibratia/planul de unde se coboara catre voi. Conteaza sa permiteti acestor vibratii sa va cuprinda. Practic este o energie, o constiinta ce patrunde in corpul fizic si-i confera propria sa vibratie. Ea aduce de asemeni, o vastitate de informatii de cunoastere si aspecte.Cu cat aceasta constiinta patrunde mai mult in corpul uman, iar voi pastrati aceasta vibratie, aceasta este inaltarea voastra pe spirala de evolutie. Acest corp uman isi va avea evolutia sa pana la care a fost conceput ca, Creatie. Si tu ca om si eu ca aspect din inalt, pregatim acest corp unde, sa spunem mai clar, Lumina Divina patrunde pt a stationa si manifesta. Este o evolutie nesfarsita. Mi-ai permis sa patrund, caci eu am cerut. Nu pot ramane foarte mult aici, ci treptat, pe masura ce corpul isi creste capacitatile, pe masura ce celulele se transforma. Deasemeni si eu lucrez cu acest corp pt a-mi crea un lacas cat mai confortabil. Constiinta cu care eu sosesc, inca nu esti capabila s-o mentii. Treptat, eu infiltrez catre tine, tot ce energetic iti e de folos, pt ca atunci cand puternica conexiune ce se realizeaza intre noi, sa simti aidoma unui declic, iar eu sa vad prin ochii tai, tot ceea ce in partea fizica exista. Ne pregatim reciproc printr-o armonie a intelegerii, timp ce tie iti este necesar, dat fiind ca flexibilitatea corpului fizic este alta decat a luminii
Acum cand transformarea celulelor voastre are loc spre acest corp de lumina, atentia mea catre tine este mult mai frecvent indreptata, urmarindu-te pas cu pas si sustinand toate deschiderile catre mine.Nu este o intamplare acest dialog, caci ceea ce discutam este valabil pt foarte multi si am ales acest moment, ca eu insumi, prin tine, sa fiu macar auzit daca nu si simtit. A vibra in interiorul tau, este o deosebita bucurie, pt ca eu te simt incarcata cu iubire, cu dorinta de evolutie si cu dorinta de a arata acest lucru celor din jurul tau. Peste tot unde ajungi, iti voi darui din vibratia mea, vibratie ce se va manifesta in planurile tale energetice, ca cei din jur sa o simta si campul tau energetic exterior sa fie mare, sa ii cuprinda si sa simta starea de bine cand sunt langa tine.
Aceasta va fi ca ceva palpabil pt ei. Sa isi doreasca sa experimenteze si ei cu Sinele lor Inalt, ce experimentam noi acum. Iti ofer din iubirea mea pe care tu poti sa o mentii acum in celule, ca ceea ce straluceste in interior, sa razbata in afara si sa te misti printre oameni, asa cum si inaintasii tai umblau aratand, povatuind si exemplificand. Fiecare va ajunge la aceasta stare, acum cand este necesar ajutorul, ca apoi sa devina o stare fireasca, o noua comuniune si comunitate firesca a tutror oamenilor de pe Pamant. Umani-divinii, vor convietui aidoma Parintilor Divini, in aceasta forma trupeasca, marind creatia, largind sfera Parintilor Divini de manifestare si cunoastere. Pt aceasta iti multumim din cea mai inalta particularitate divina, caci largesti aceasta sfera de cunoastere si ti se daruieste pt aceasta, tot sprijinul necesar. Din iubire in iubire, daruiesc si ma infatisez, dar nu in fata ta, ci in interiorul tau, lasand tot ceea ce corpul tau poate sa primeasca, ba mai mult, ca tu insasi sa ma chemi pt a-ti darui mai mult, atunci cand vei simti, caci aceasta va insemna ca acest corp este pregatit sa primeasca si mai mult. Al tau Sine, sau a ta lumina, din preainaltul Spirit Creator, ce doreste sa poposeasca pe Pamant si-ti multumeste ca-i favorizezi aceasta viata pe Pamant. Si-ti multumesc.

Niciun comentariu: