luni, 6 septembrie 2010

Marele Spirit - Deveniti nemuritori !

Eu sunt tot ceea ce Eu Sunt, maretul Spirit ce coboara acum in voi, declansandu-va nemurirea. Prin acest proces, voi va inaltati cu tot cu trup, cu tot ceea ce voi sunteti. Ridicati acum, toate partile voastre, inclusiv acest corp pe care apoi sa-l folositi ori de cate ori aveti nevoie. Acest proces de regenerare si reintinerire, se petrece acum in voi. Voi ajungeti acum la acel punct in care celula divina nemuritoare, din interiorul vostru, devine, va acapareaza si veti trai pe principiile ei, pe sistemul ei. Aceasta celula devine acum celula dominanta.
Aceasta va schimba acum viata. Ea devine stapana propriului vostru eu uman si voi va veti manifesta aceasta nemurire, necesara chiar evolutiei Pamantului. Constientizati-va mereu acest aspect al vostru referitor la trup si permiteti energiilor sa lucreze ca atare.Lunga noapte a sufletului s-a terminat si sunteti victoriosi, pe drumul Luminii. Raspanditi aceasta energie in jurul vostru si primiti hrana zeilor, care sa va sustina toate corpurile, toate celulele. Eu, cel ce Eu Sunt, Marele Spirit, va inglobez in a mea energie divina, eu devenind resedinta voastra, pt a scoate la suprafata din interiorul corpurilor voastre, tot ceea ce este necesar in procesul nemuririi. Aceasta nemurire a trupurilor fizice va face corp comun la un moment dat cu nemurirea Spiritului, iar voi, aceasta materie din care este facut corpul, veti avea totala capacitate de a o reinnoi, de a o transforma dupa bunul vostru plac.
Face parte din credinta strabuna, credinta si legea divina stelara, ca fiecare sa aiba intreaga putere asupra a ceea ce si-a creat din materie si el singur sa isi exprime vointa asupra acestui corp fizic, fara a depinde de alte entitati. Va recapatati acum acest dar divin al vostru, de avea puteri depline asupra propriului vostru corp fizic. Pana atunci, salasluiti in interiorul meu, pana se va depasi intru totul vibratia dimensiunii a 3-a si chiar vibratia dimensiunii a 5-a. Veti deveni proprii vostri stapani, asa cum insusi Ramtha cel nemuritor este. Va multumesc.

Niciun comentariu: