miercuri, 1 septembrie 2010

A. Uriel - reamintire

Arhanghelul Uriel in veci te slaveste si in a ta echipa acum, se iveste ca o mandra lumina pe care tu sa o stii, a lui energie la tine acum simtita se face. Ghidata esti prin propria divinitate ca in al tau salas de Lumina, facut,energia lui mai mult sa se iveasca si el cu tine acum, aici sa poposeasca.
- Lumina, la Lumina eu te salut si bun venit iti spun prin a mea Lumina. Fii in tine impacat si spirit maret lasa sa se deschida ca ceea ce eu iti aduc,raza a bunului divin cu mine acum,la tine eu pun. A mea vibratie cunoaste-o dara ca atunci cand pe seara eu la tine poposesc, lumina tu sa mi-o stii si cu mine sa poti,convorbi. Sa ma poti intelege ca ceea ce iti daruiesc pe intelesul tau sa fie si a noastra lumina apoi in armonie a vietii roata sa umple si sa aduca. Partasa la aceasta lumina fii, ce propria voastra lumina ridica si mergeti apoi ca doi copii, prin proaspata lumina. Eu vin la tine sa aduc, sirag de margaritarele, in par sa pui, in flori sa atingi si cununi de stele. Eu, din prea maretul lacas al celor de lumina, arhangheli numiti ,cobor mai mult pe-a strunei viori ca muzica sa aduc si sa impletesc prin flori, propria ta energie. Lucrand impreuna de-atatia mii de ani, tu drumul il cunosti si in tine afla ca salasluiste, mult din lumina ce din dumnezei soseste. Adu-ti aminte prin cuvant, cum cavantai in alte tari, al luminii grai si al sufletului nemuritor. Adu-ti aminte cum gandeai pe-a noptilor intinsu-ti plai si din strabuni tu aduceai frumusetea stelelor cu intelepciunea lor si o predai. Adu-ti aminte de fratii tai, ce astrologi mareti erau si pe pamant propovaduiau mersul stelelor.Eu vin acum sa-ti amintesc ceea ce tu stii si ai, caci totu-n tine este, ca un rai este acum si vrea sa se deschida. Deschizand acest rai prin propria ta poarta tu glas vei da si energii vor rasari din propria ta covata. Adu-ti aminte si varsa totul catre lume caci ai covata plina cu renume. Aceste daruri le detii si le-ai adus printe cei vii ce pe pamant acum, domnesc ca si lor alte amintiri sa le trezesti. Eu am venit cu glas de trambita, sosirea sa aduc, trezirea ta sa starnesc si amintirile ce in neant ti se par afi sa iti arat ca sunt aici in tine in apropiere. Desfa-ti dara covata, cu prea plinul ei, adu-ti aminte de-ale tale graiuri si lasa tot ce este stramosesc si tot tezaurul ce il contii, sa iasa acum, in lume, inafara. Eu arhanghel Uriel aidoma trambitei sun acum goarna ce de mult in propriile tale urechi am sunat si am venit acum anuntat, ca tu sa stii, ca nu gresesti tot ceea ce catre tara graiesti. Nimic din ce ai daruit, nimic din ce ai arata si ai scris nimic, nu este neadevar ci este purul tau adevar. Eu vin acum cu o confirmare ce din a ta inima mare are de a iesi si de a sti caci tot ce tu contii, detii, in tine este din cel prea inalt din bunul sfat al celor intelepti, al celor ce prin multi altii graiesc.Vrut-am sa-ti spun toate acestea ca aminte sa-ti aduci si amintirile sa ti se trezeasca caci mult mai ai de aratat caci mult tezaur in voi se afla. Si acest tezaur prin voi iese acum la suprafata. Ghidati sunt ai vostri pasi, ghidati, in a voastra inima caci ceea ce voi nu vedeti se afla acum aici cu noi, maret spirit din voi. Aceste divinitati inalte, ce mult prin voi graiesc sunt astfel conturate si de noi, cei ce langa voi poposim. Iubeste-ti fratele, iubeste-ti aproapele, caci tot cei ce langa voi vin, indrumatori sunt de altfel ca si voi. O mana de ajutor primiti de la fiecare ca drumul vostru inaltat spre soare, sa fie. Priviti in ochii celor dragi, priviti in inimile lor si intelegeti ca tot voi sunteti si acolo, nu va ascundeti dupa maini nu va ascundeti de ceilalti, pasiti si aratati ca fiecare sa inteleaga ca duh sfant in a lui inima are si mult curaj dati fiecaruia ce traieste acum sub soare. Aceasta am dorit sa spun la acest moment de asfintit ( era spre seara cand am primit mesajul) dar moment nou de inceput caci drumul lung e nesfarsit iar voi, in lumini sunteti sub ast soare.
Multumesc
A. Uriel

Niciun comentariu: