sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Divinitatile noastre

In aceasta seara, dragii mei, suntem prezenti. Noi suntem mai multi si de aceea am vorbit la plural. Cine suntem? Divinitatea ta, Divinitatea ta, Divinitatea mea. Voi, cei trei in corp uman, prezenti in acest moment, vizibili in trup si noi, cei trei invizibili, in afara trupului vostru, dar si in trupul vostru. Cu alte cuvinte, Divinitatile voastre. De ce am venit? Pt ca multi umani inca nu simt, nu vad… deci aceste simturi nu s-au deschis. Voi toti va intrebati de ce. Dragii mei, voi le-ati blocat. De voi depinde sa le deschideti. Asta inseamna sa aveti foarte multa incredere in voi insiva. Asta inseamna sa respirati prin acele simturi ale voastre si in acelasi timp sa va abandonati noua. Noi vom da momentul deschiderii.
Cand voi lucrati cu voi, va conectati cu noi. Dar daca voi asteptati plici-pleosc, deodata sa vedeti si sa auziti, va inselati. Este perioada de interiorizare, de a vorbi cu voi/noi. Este perioada in care noi dorim sa simtim real, dorinta voastra. Este perioada cand sa va ridicati vibrational,sa faceti pasii catre noi. Este perioada in care sa renuntati la a fi cu atentia in exterior si sa fiti cu atentia in interior, la mine, unde sunt eu.
Unde pot fi? Sunt in centru vostru, in centrul inimii voastre. E adevarat, o parte din mine. Eu ca Divinitate, ca Sine Inalt, nu pot energetic sa incap in totalitate in acest corp. Nu m-ati putea sustine. Eu insumi sunt pe mai multe nivele. Sunt multidimensional. Nu ma puteti mentine in voi. Insa prin dorinta voastra intensa, continua, voi urcati catre mine si veti atinge un moment cand toate simturile voastre, ma refer la toate simturile date de cele 12 spirale de ADN, va vor fi activate. Insa dragii mei, toate acestea arata si necesita iubirea pt voi. Si deasemenea, noi putem completa, ca nu toti ati ales sa vedeti, sau sa simtiti, sau sa auziti in acelasi timp. Unii nu v-ati ales deloc sa vedeti, sa simtiti, sau sa auziti. Ati ales ceva mai mult. Ati ales acel sentiment de mare incredere, cand voi simtiti ca stiti.Oricum, in toate aceste etape, va este necesar a va intoarce in interior. In acest moment de salt al planetei, cei care vor rezista cel mai bine la energiile ce sosesc, sunt cei ce isi indreapta atentia in interior, uniti cu mine, traind pt mine, dragii mei. Nu pt familie, nu pt copii, nu pt iubitul, iubita de langa voi. Pt ca prin mine voi aveti calea deschisa catre iubit, iubita, catre familie. Prin mine se realizeaza totul. Cu tezaurul meu voi va prezentati familiei, iubitei sau iubitului.Eu, pastrez acest tezaur de sentimente, de intelepciune de armonie. Cu el voi va incarcati si va prezentati in exterior. Si atunci iubitul, iubita, familia va vedea frumusetea voastra interioara, reala. Daca nu va uniti cu mine, voi nu sunteti decat un vehicul gol si nu veti avea niciodata nimic de aratat, decat ceva superficial: un vehicul machiat cu masti, un vehicul ce nu traieste prin el insusi, ci traieste prin ceea ce societatea i-a oferit. Este artificial.
Cand voi in linistea voastra patrundeti in acel spatiu sacru al inimii voastre, aici dati de mine, de voi cel real, reala. Din acel moment incepe urcarea voastra, sau deschiderea. Din acel moment incepeti sa deveniti impliniti, sa simtiti ca sunteti totul si veti simti ca nu mai conteaza cat de mult am clarvedere, cat este clarsimtul. Sunt lucruri minore, cum este sa-l simt pe cel de langa mine. Nu asta conteaza. Intai si-ntai noi si apoi toate vin de la sine.Important este ca prin mine sa va simtiti maretia, sa va simtiti armonia, sa va simtiti linistea interioara, sa simtiti ca tot ceea ce este in exterior nu conteaza, sunt artificii. Sa simtiti acel echilibru, acea incredere in voi, acea stabilitate. Iata cat de multe aveti voi de realizat si voi intrebati de clarvedere, clarauz… Dar cu celelalte cum stati? Acelea unde sunt? Acelea ale cui sunt? Ce vreti voi sa vedeti prin clarvedere? Vedeti-va pe voi intai. Fiti proprii vostri observatori. Observati-va sentimentele, manifestarile. Observati-va iesirile cand cineva va calca pe bataturi. Observati toate acestea si atunci cand ajungeti in echilibru, cand va aliniati cu mine, cu fortele cosmice, atunci se deschid si toate celelalte si veti vedea ce e de vazut, ca o completare la toate acestea.Deci incepeti cu inceputul. Inceputul este altul, este unirea cu mine. De ce vreti sa va dau clarvedere sau clarsimt, sau sa va vedeti vietile? Sunteti in stare sa vedeti ce este in jurul vostru in planul invizibil? Sunteti in stare sa va vedeti vietile in care ati fost traumatizati sau ati fost asasinat? Corpul vostru emotional poate face fata la toate acestea? Le-ati rezolvat pe cele din aceasta viata? Raspundeti-va la toate acestea. Deci, dragii mei, primordial acum, este uniunea cu mine. Cu mine, Divinitatea voastra sau Sinele vostru inalt, pt ca eu aduc si armonie si vindecare si intelegere si intelepciune si constientizare, caci sunteti intr-un moment de mare, mare deschidere, de mare salt. Credeti ca singuri puteti face saltul in D5? Va inselati. Corpul nu poate tine aceasta vibratie daca eu nu sunt in interiorul vostru. Cum credeti voi ca un salt atat de enorm din 3D in 5D, corpul nepregatit poate face fata? Va inselati. Deci cine il sustine? Eu sau voi din aceasta vibratie inalta. Dar daca Eu, din aceasta vibratie inalta nu sunt chemat in corp, nu sunt primit, invitat cum s-ar spune, eu nu intru. Credeti ca imi este usor din vibratia mea, sa intru intr-o vibratie a ignorantei, a prostiei, a nimicniciei? Nu-mi este usor. Deci, voi pregatiti intai spatiul meu. Va iubiti pe voi, va purificati fizic, alimentar, corpul mental, corpul emotional… Voi sunteti plini de energii de vibratie joasa. Eu unde sa incap?
Eliberati toate acestea, iubiti-va ca sa inteleg de ce sa vin. Sa vin sa ma injurati? Eu sunt iubire. Astept iubire din partea voastra. Iata deci un nou mod de perceptie, dragii mei. Faceti-mi loc. Urcati cativa pasi catre mine, sa ne fie usor si unuia si celuilalt. Iubiti-va. Eu vin sa va dau iubire. Dar daca voi nu sunteti iubire, eu pt ce sa sosesc?D5 este iubire neconditionata. Cand tu nu te accepti pe tine, nu-ti accepti vecinul, soacra, socrul, ce inseamna toate acestea? Cand nu-ti accepti prietenii, sefii… Eu nu incap intr-un astfel de corp. Deci schimbati gandirea, schimbati mentalitatea, ca eu sa vin si sa facem impreuna acest salt pe care Tera l-a ales. Credeti ca ei ii este usor sa se inscrie pe acest drum, cu o intreaga omenire care nu gandeste mai mult de supravietuirea zilei de maine?
Si totusi s-a inscris pe acest drum. Cum o ajutati voi? Deci iata pe scurt, noi printr-un singur glas am sosit, ca sa intelegeti si mai bine ce se intampla. In momentul in care o parte din mine patrunde in voi si voua vi se activeaza spiralele de ADN, si toate, toate simturile, voi veti invata sa duceti o viata pe Terra cu aceste simturi, dar relatiile intre oameni vor exista in continuare. Ralatiile fata de natura vor fi in continuare. Relatiile fata de animale, fata de plante, fata de pasari, ganditi de pe acum care va fi relatia voastra cu ele. Ce schimbare faceti fata de tot ceea ce inseamna pamant, plante, animale? Verificati-va cum stati cu aprecierea, iubirea fata de ele. Pana acum le-ati taiat, le-ati mancat, ati distrus tezaurul planetei.Astea sunt obiectivele si noua gandire, dragii mei. Verificati-va asupra acestora. Este vorba de noi relatii, nu de diplome, nu de ecuatii, nu de ceea ce ati invatat, un invatamant ce nu este bazat pe nimic. Cum intelegeti apa, aerul, cum intelegeti Soarele si Pamantul ? Cum va raportati la ele?
Iata cate intrebari si iata cate raspunsuri se asteapta de la voi, caci foarte multi poate, invita Divinitatea in interior, dar ce schimbari faceti voi ca noi sa acceptam sa intram? Foarte multi, chiar din grupul din sala, ne invita, dar a doua zi loveste pe cineva, raneste, are o relatie neplacuta cu colegul de servici si apoi ne invita sa patrundem in corp. Credeti ca este usor si favorabil pt noi?
Si astfel, noi noaptea lucram cu voi, sa va ajutam sa va schimbati, sa reveniti la acceptare, la iertare, la iubire, sa va autodepasiti. Iata pe scurt lucruri mult mai importante.Dar noi n-am dorit sa fim chiar atat de sobri, chiar atat de taiosi. Am dorit doar sa stiti ca suntem fermi si sa mai stiti ca acest corp, daca voi nu faceti schimbari, nu-l purificati, va suferi dureri, nu va reusi sa se incarce cu suficienta lumina si tot la noi veti veni sa intrebati de ce aceste dureri si de ce este atat de greu. Iata de ce poate fi atat de greu. De voi depinde.
Si cu aceasta dragii nostri, noi ne retragem intr-o dimensiune mai inalta. Pastram acelasi contact intim acolo, in spatiul vostru sacru, insa pasii faceti-i voi catre noi, ca aceasta uniune sacra sa se poata realiza in cele mai bune conditii si pt voi si pt noi. Va multumim. Divinitatile voastre

Niciun comentariu: