duminică, 22 mai 2011

Consiliul Galactic si Intergalactic -Cerere de Lumina

Cererea ta a fost aprobata de consiliul luminii; va sustine ceea ce ai cerut cu entitatile de lumina potrivite si cu energia de lumina necesara, atat spatiului tau natal, cat si spatiului necesar si rezervat Terrei.In gradina voastra, dat fiind cererii facute, noi avem posibilitate de a va transfera aceasta lumina. Ingerii/ghizii vostri, au asteptat acest semnal si ei se vor incarca cu acesta lumina si o vor aduce pe Pamant. Ei vor veni ca fiinte trimise de Dumnezeu, pt a va ajuta si sustine. In marea lor iubire, in marea lor bunatate, la aceste cereri ei pot raspunde respectand liberul arbitru. Cu aceasta energie de lumina, voi va veti incarca si veti reusi in masura in care se va putea, sa aratati, sa ghidati pe ceilalti oameni, fara a interfera cu liberul lor arbitru. Este o lege ce nu poate fi atacata si este respectata de toti in Univers.Insa cand cererea ta de lumina a ajuns la noi, a ajuns la nivelul Tribunalului Intergalactic, acestia au inteles necesitatea inimii, a spiritului tau si au putut raspunde imediat.In momentul in care alte glasuri se vor alinia cu tine, aceste energii miraculoase ale luminii vor putea fi ghidate si mai mult. Voi veti forma un grup, un glas de voci care cereti lumina sa soseasca pe Pamant, ca sub auspiciile luminii voi sa va continuati viata.
Ceea ce ai cerut in continuare la nivel de lumina constanta, va fi in functie de dorinta Terrei, de atingerea planului 5D si de experientele care vor fi dorite la acel nivel/punct. Insa continuati sa cereti acest lucru, pt ca aceasta cerere este de fapt ca voi sa fiti in alta vibratie decat vibratia constanta Terrei, pt ca si pe Terra pot trai fiinte cu vibratie mai inalta decat a ei, de baza. Va salutam si va imbratisam si va multumim pt aceasta cerere a voastra.
Consiliul luminii, Ierarhia luminii, Consiliul galactic si Intergalactic

2 comentarii:

Anonim spunea...

Salut ma numesc Theo si eu fac parte din consiliul ,Planetar Cosiliul de reorganizare a terei Si consiliul Divin .Lumina sa fi cu tine !

MILOS GEORGEL FLORIN spunea...

Salutare, ma numesc MILOS GEORGEL FLORIN , as dori sa imi spuneti, daca cunoasteti, o metoda prin care pot comunica cu ingerii minunati de lumina pe care ii vad tot timpul in jurul meu atat dimineata cat si seara . Am invata foarte multe lucruri de la ei
dar niciodata nu mi-au vormit, mi-au dat de inteles, mi-au aratat semne pe care eu , le-am descifrat , probabil tot cu ajutorul lor. Cunoasteti alte metode de comunicare cu aceste fiinte minunate care sunt aici din toate timpurile ?