vineri, 17 iunie 2011

LUMINA

Dragii mei , sunt eu, LUMINA.
Am stat deoparte pana acum, insa nu inactiv. Nu m-ati perceput, atat. Nu doream aceasta pt ca eram ocupat cu altceva. Dar tot in numele luminii. De altfel am asteptat sa va imbogatiti si voi cu mai multa lumina. Ziua este acum tot mai obositoare pt voi caci lumina cu care se impregneaza corpul vostru va da o stare de somnambulism, dar veti depasi aceasta. Absorbiti precum buretele energia ce soseste si iar soseste, este inepuizabila si vine tumultuos spre Pamant. Pamantul absoarbe in primul rand pt a va ridica si a va sustine. El este acum un mare corp ceresc ce se daruieste total ascensiunii. Si eu am facut parte dintr-o echipa de sustinere a energiilor ce sosesc pt Terra. Mi-a ajutat f. mult sa inteleg ce se intampla si cum procedeaza o planeta cand se pregateste pt ascensiune. Am fost langa ea impreuna cu acea echipa si am sustinut multe centre energetice ale ei, care sunt aidoma unor parti din corpul vostru. Multa nevoie era de lumina si de schimbarea totala a multor parti. S-au facut adevarate transmutari ca ea sa va poata sustine si sa faceti drumul impreuna. Veti primi energetic toate aceste informatii caci sunteti cuprinsi in acest plan si faceti parte integranta din el. Acum rolul meu este pe langa voi ca sa va ajut sa cantonati lumina unde simtiti ca este necesar in acest spatiu ( tara voastra ). Prin corp, ( aspectul uman ) voi sustineti spatiul iar prin fiinta divina ( spiritul ) lucrati pe spatii mult mai extinse. Aceasta calatorie a voastra se apropie de momentul cand tot ce faceti va fi vazut si inteles. Voi sunteti parte a mea si ma veti simti la un mom dat cu tot ceea ce eu sunt deci tot ce fac va va fi cunoscut. Stiu ca te vei folosi de cunoasterea mea si ma vei ruga sa lucrez pt Pamant. Sa stii ca sunt deacord si cand vei dori ajutorul meu iti este deja oferit. Voi umanii mai aveti putin pana valul dispare cu adevarat si atunci comunicarea cu noi va fi alta. Patrundeti acum tot mai mult in adevarata voastra natura divina si mute adevaruri vi se vor dezvalui.
-M-am intrebat mereu pe unde esti dragul meu LUMINA si cu gandul te conduceam ades.
Amandoi ne simtim emotia si bucuria de a comunica
Nu te-am parasit frate al meu drag, mai ales dupa ce am inteles bine ce se intampla aici pe Pamant. E prea palpitant ca sa pierd spectacolul si sunt curios sa va vad iesind din marasmul acestor energii. Chiar rad putin ca veti iesi cam ciufuliti dar dupa cum va vad eu acum reusiti.. sunteti la un pas de marea dezlipire si astept momentul bucuriei voastre.Oare cum este sa te imbratisezi in corp fizic? Nu-mi dau bine seama dar nu doresc sa fiu totusi in situatia voastra.
- Vino!, apropie-te si te voi imbratisa, energetic tu vei simti aceasta. Il imbratisez si ii simt un freamat usor, e putin impresionat. Il mangai cu energia mea si il prind ca intr-un leganat. E stangaci si atunci il invit la dans, e mult mai bine. Nu e obisnuit sa-si restranga energiile dar in dans este mult mai usor pt amandoi.
-Cum ma poti ajuta? Am nevoie de mai multa lumina pt Romania. Stiu ca acest loc absoarbe dar poate primi si mai multa.
-O pot face , pot lucra alaturi de echipele tale si pot aduce si propria mea lumina
- Sigur , radiaza cat poti tu. Te mai rog sa patrunzi in toate locurile neluminoase, sa mi le semnalezi si sa aduci lumina. Suntem acum pe cale sa devenim un mare centru de lumina sunt primiti toti voluntarii.
-Te ajut cu placere. Pot fi acolo unde tu doresti.
-Sunt zone ce au mai multa nevoie de protectia luminii, zone ale Terrei care au pierdut din zacamintele ei si dorim sa le umplem cu iubire. Adu-mi energia cea mai pura din inima Creatorului si daruieste acestor zone. Le vei vedea mai bine decat mine si te rog imbogateste-le. E urgent ,deja am cerut ierarhiei Cosmice dar te rog si pe tine.
Iti multumesc dragul meu

Niciun comentariu: